نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

the exam period is ending :D

 * چند وقتی -که اگه بین خودمون بمونه میشه گفت یک روز ِ :دی- هست که دارم کتاب English Grammar in Use، Raymond Murphy، Third Edition رو میخونم. بعد تو یونیت یکش، اینو یاد گرفتم که اگه یه کاری شروع شده در قبل و الان در حال انجام ِ و در آینده هم تموم میشه، باید از فــُرم I am doing استفاده کرد :دی ایشالا همینطور پیش برم انگلیسیم قوی میشه. عنوان هم از همین مورد انتخاب شده! بله دیگه! Very Excellent!

 * این چند وقتی که از پست قبلی تا الان گذشت، هم روزهای خیلی خوبی بود و هم خیلی بد. روز متوسط نداشتم در کل. فکر میکنم روحم یه شیش هفت سانتی جا باز کرد بین این کشاکش خوبی و بدی. امیدوارم که کاری نکرده باشم که باعث رنجش شده باشه که اگر شده باشه هم بینی و بین‌الله از قصد ِ شر نبوده. خدا بهترین تقدیرها رو پیش بیاره.

 * پنج‌شنبه پردازش تصویر دارم و شنبه تنظیم. امتحانا هم نه خوب بودن در حد عالی و نه بد در حد افتضاح. همین معمول بودن. چیزی که مــُــسـَلــَمه اینه که معدلم زیر ۱۶ میشه :| تا حالا مثلا تحقیق۲ رو شدم ۱۲.۵ (البته میدونم که بیشتر از ۶ نمیشدم در مجموع، بهم داده این نمره رو :دی). بعد بقیه هم هنوز معلوم نیست.

 * میخوام بشینم برنامه‌ای با سی++ بنویسم که ماتریس رو بگیره، بعد معکوسش رو بده :دی یکی از دوستان ظاهرا برای خانمشون میخواد، دیگه دلم سوخت گفتم این اول زندگی‌ییشون بذار یه کلاس مــَشتی جلو خانمش بذاره :دی وقتی برنامه نوشته شده اونو میشه از اینجا دانلود کرد: دانلود کد برنامه محاسبه معکوس ماتریس به زبان ++C.

 * احتمالا مجبورم برم سازمان سنجش برای این غلطی که تو انتخاب واحد کردم. اگه کسی چیزی در مورد سازمان سنجش میدونه، ممنون میشم بهم بگه.

 * به آقای حامد که برام پیام خصوصی گذاشته بودند: حامد جان متاسفانه سیستم بلاگ‌اسکای نشون نمیده که پیام خصوصی مال کدوم پست بوده، بنابراین من متوجه نشدم که شما در ارتباط با کدوم پست من ارسال نظر کردین. خوشحال میشم اگه بهم بگین در مورد کدوم پست بوده، تا بتونم از نظرتون به صورت کامل بهره ببرم. به هر حال ممنون به خاطر بودنتون.

نظرات 9 + ارسال نظر
belladona یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ

بپا شلوار روحت که داره جا باز می کنه جر نخوره
بعضی وقتا باید بذاری روزگار مسیرخودشو طی کنه
تو در هر صورت موفق میشی اینو من مطمئنم
یه نامبر وان همیشه یه نامبروانه(چقد از این حرف دوستت تو پست قبلی خوشم اومد)

یه دفه من مودب بودما! :دی که اونم تو گفتی :دی

موافقم باهات و ممنون به خاطر هندونه :دی

دوستای من همه‌شون فاضلند، دوستای منن دیگه

بهزاد دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ق.ظ http://anahno.blogsky.com

دکییییییییییییییییی
میگم من هنو یاد نگرفتم چجوری تو اوبونتو سی++ نصب کنم البته یه راهی بود تو فک gnote
ولی اشکالی که داره خطاهاتو نشون نمیده نمیشه تریس کرددنبال یه برنامه ام مث همون سی چند مگی خودمون که تو ویندوز نصب میشد ولی تو اوبونتو نصب شه پسوندشم اگه.deb باشه خیلی خوب میشه یه کلیک میکنی نصب میشه راحت

بسم الله الرحمن الرحیم.
ترمینال را باز بفرمائید، در آن تایپ کنید: sudo apt-get install g++
بعد از اندکی صبر نرم‌افزار نصب شده و آماده‌ی بهره‌برداری می‌باشد :دی

بعد اگه هم خواستی توش کد بزنی بزن nano behzad.cpp بعد یه صفحه تو ویرایشگر تو ترمینالت باز میشه، توش کد بزن، بعد کنترل+O رو بزن، بعد تو ترمینال تایپ کن: g++ behzad.cpp و برای اجرای برنامه کامپایل‌شده ./a.out رو بزن.

من خودم چون خیلی از دیباگینگ خوشم نمیاد خیلی هم دنبالش نرفتم. همون وقتی که تو ویندوز هم بودم دیباگ نمیکردم :دی

بهزاد دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ق.ظ http://anahno.blogsky.com

این انگلیسی پدر منو در آورد من فقط میشینم فیلم نگا میکنم خیلی تاثیر داره با این که هیچی نمیفهمم هر رو ایز تشخیص نمیدم ولی حرف که میزنن بگی نگی میفهمم در مورد چی حرف میزنن ایشالا امتحانات تموم شد بکوب میشینم سریال نگا میکنم
پیشنهاد:اگه خواستی نگا کنی سریال فرینچ رو نگا کن هم علمیه هم صحنه نداره در مورد دنیاهای موازی و... نگا کنی کفت میبره

من extra رو گرفتم، اونو هم ندیدم حتی :دی میدونی حوصله میخواد که من برا این کارا ندارم. ماکزیمم اگه رفتم خارج اونجا شیش ماه میرم کلاس زبان. الان هم در حدی میخوام یاد بگیرم که اگه خواستم متن انگلیسی چیزی خوندم بتونم و یا سوالی بود بتونم بپرسم. همین!

میدونی سریالی که صحنه نداشته باشه که فایده نداره، اصلا اصل فیلم به صحنشه :دی

رونوشت به خواهرم؛ ببین دوستات این فرنچ رو ندارن برام گیر بیاری.

بهزاد دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ب.ظ

میثم دستت درد نکنه مرسی با این همه مشغله جواب میدی
میگم:
دکی نفهمیدم
فقط تا اونجا تونستم برم که کنتر+o زدم اینم عکسش
http://s3.picofile.com/file/7412549244/Screenshot.png
دیگه نفهمیدم a.outچیه؟ نفهمیدم

خواهش میکنم بهزاد جان.

الان به پست می‌نویسم در موردش :)

بهزاد دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 ب.ظ http://behzadfarhadi.mihanblog.com


دکی فهمیدم دیگه اجراش کردم
دمت گرمممممممممممممممممممممممممممممم
عملیات با موفقیت به پایان رسید ایشالا بعد امتحان بشینم حسابی یاد بگیرم ان برنامه نویسی رو
http://s3.picofile.com/file/7412569565/yeeeeeeeees.png
بازم ممنونم بخاطر توضیحت خیلی خوب بود
((بوووووووووس)) خودتو نکن لوس حالا ببین آدم خودش یه کد توپ بنویسه اجرا بشه چه حالی میده

ئه! پس دیگه نمیخواد پست بزنم در موردش :دی

تبریکککککککککککککککک عرض میکنم بهت! البته بهزاد یه نکته هست اینکه تو میتونی با سوئیچ o اسم فایل اجرایی رو مشخص کنی، منظورم اینه که الان تو وقتی کامپایل میکنی، اسم فایل میشه a.out، حالا اگه بخوای بشه first باید این کار رو کرد:
g++ -o "first" inputFile.cpp
که inputFile.cpp همون فایل سی‌++یه که تو نوشتی.
بعدشم که با دستور نقطه اسلاش اسم فایل تو ترمینال اجراش کنی.

خیلی حال میده. مخصوصا اگه نکات برنامه‌نویسی رو آدم بدونه و مبتدیانه ننویسه. من تابستون میخوام بشینم این نکات رو یاد بگیرم.

مرتضی دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ب.ظ

دکتر تو روحت
مرتضی هستم از ایران :دی

یاد علی دوشیار بخیر :دی

قربانت مرتضی! یاد دورانی که ایران بودم بخیر! :دی

اوه اوه! علی! یادش بخیر علی با دوش چه انسی داشت! هعی روزگار! من موندم تو پادگان چطوری دوش پیدا میکنه :دی

بهزاد سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ب.ظ

حرف نداری پسر
ولی تو دانشگاه ما هرچی بگیریم همونو میدن حتی کمتر!رحم در کار نیست

تو دانشگاه ما هم همینطوره، طرف تو همین درس برای نیم نمره دهن خودش رو سرویس کرد، بهش نداد، ولی خب، دیگه داداشت پاس شد :دی

فری پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ب.ظ http://fffery.blogsky.com/

منم فرینچ می خوام. تو رو خدا

تازه هم‌درد شدیم :دی

behzad یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:40 ب.ظ

دکیییییییییییییییییییی
از دست این آنالیز دو
چی نوشتههههههههههههههههههه
بسی سرویس شدم
نامردا برا یه سوال تشریحی همش ۱.۴ گذاشتن

چشه مگه آنالیز۲؟ :دی

یعنی بقیه‌ش تست بود؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد