نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

جادوی گیمپ

 * این عکس بالا آواتار جدید من است. من این آواتار را از عکس خودم ساخته‌ام. در این عکس چند عدد نکته نهفته است. در این عکس من دماغم را عمل کرده‌ام. البته این عمل خرجی برای من نداشت. من از نرم‌افزارهای آزاد استفاده می‌کنم. اسم این نرم‌افزار گیمپ است. گیمپ یک چیزی مثل فتوشاپ است. اما گیمپ رایگان است. ولی خیلی خوب است. شما می‌توانید گیمپ را از اینجا دانلود کنید.

 * این بود انشای ما در مورد نرم‌افزار ِ ویرایش تصویر رایگان :دی

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ق.ظ

اینجاچرا این شلکی شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلام
در مورد پست قبلی حق باتوئه همسر بنده خدا بااین شرایط زندگی مجبووره........
یکی از مسولین احتمالا ساداتی میباشدکه با عقاید ۳۰سال قبل مردمو محکوم میکنه باوجود اینکه هر سخنی طبق اقتضای اون زمان بیان میشه
ولی ایشون معتقدا ملت کلیه هاشونو بفروشن بهتره چون ما به هیچ عنوان مذاکره نمیکنیم ونابودی ملت ارزوشونه انگار؟!
مزاکره بااین وضع جامعه راه حل بدیه؟؟

طرح تحول وبلاگی بوده :دی

سلام.
نمیشه با حرف مبهم نتیجه گرفت. منم یه سید می‌شناسم که هنوز روی عقاید ۳۰ سال پیش هست و عقیده داره این حکومت، حکومت ِ مستضعفین ِ و نه یک نظام سرمایه‌داری. جالب اینجاست یه سید دیگه هم میشناسم که تو ۸ سال ریاستش، تا تونست کمک کرد به تشکیل یک نظام سرمایه‌داری در ایران، از خصوصی‌سازی‌های بی قید و بند بگیر تا برنامه‌های فرهنگی کشور :)
کلا این سیدها آدم‌های جالبی‌ن ظاهرا :دی

مذاکره خیلی خوبه، من اصلا به شخصه مذاکره رو خیلی دوست دارم. ولی به نظر تو، وقتی یکی میزنه تو سرت، میگه این کار رو بکن، اون کار رو نکن، برات پیش شرط میذاره که فلان و امان و اینا، این میشه مذاکره؟ مذاکره باید بدون هیچ پیش‌شرط و اعمال فشاری باشه، طرفین برای گرفتن سود خودشون بحث کنن و نتیجه بگیرن.
من به شخصه ترجیح میدم از گشنگی بمیرم، ولی ذلیل نشم (عقیده‌ی شخصیمه).

[ بدون نام ] یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ق.ظ

راستی این شلکه خودتی؟
خیلی بهتر از اسک وحید

آره :دی

وحید که عشقه :* براش اصن :)

طاهره یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ق.ظ

اینانظرات من بودیادم رفت اسم بنویسم
مزاکره ینی یه چی بدی یه چی بستونی!
بابا خیلیا انرژی هسته ای نمیخااااااااااااان
ملت یه چی میخاد که الان ازش استفاده کنه نه اینکه همش فک کنه به چه دردش میخوره
نظر شخصیه من اینه تحریما باید از بین بره
بااین نشستا ملتو مسخره کردن

:)

خب منم همین رو میگم، مذاکره یعنی دو طرف به فکر سود خودشون باشن. حالا اگه به تو بگن تو میتونی اینطور چیزی رو داشته باشی (همون پیش‌شرط) این دیگه مذاکره نمیشه که :)

مساله هسته‌ای بیشتر به نظر من یه مساله ایدئولوژیک شده تا فنی :) در حالت عادی کشور باید خیلی ثروت‌مند باشه تا به فکر داشتن این نوع انرژی بیفته، ولی حالا شده تقابل نظام جمهوری اسلامی با نظام امپریالیستی غرب.

منم موافقم که تحریم نباید باشه، ولی خب وقتی هست چیکارش میشه کرد؟ حرف زور گوش کرد یا نرمش کرد؟

من خیلی وقته اخبار رو پیگیری نمی‌کنم، ولی چیزی هست اینه که ایران از یه کشوری که فقط اجرا کننده بود (در سال‌های حکومت سیدمحمد خاتمی)، رسیده به کشوری که خودش برا خودش نظر میده (در این چند سال). این رو من خوب میدونم برای سیاست خارجی یک کشور.

بهزاد دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:00 ب.ظ http://anahno.blogsky.com

دماغ عملی هوی هوی
خخخخخخخخخخخخ

چطوری دکی؟
ایول عجب قالب قشنگو و ساده و سبکی
دکی آنالیز دو افتادم نصفش تستس شده بود
منم الان همین حال تو در پست دوتا پایین که ارجاع داده بودی به پست اولت که گفتی مشروطی داغون پاخون بودی امممم
ههههههههههه
نفسم بند اومد به دخترا دانشگا بگم بیان کمک
خخخ

شانس ما میبینی اونی که نباید میاد کمک
بابا خوشتیپ
عکس خودتو بذاری قشنگتری ها
هعیییییییی من برم عددی بخونم فردا امتحانه حساب کردم اگه بالا 18 بشم مشروط نمیشم
ولی نمیشم که
ما کلا ازون خونوادهاش نیستیم
اگه ما رو ندیدی حلالمون کن
اگه دیدی حلالم نکن
بریم بخونیم لیانس بگیریم بریم سربازی بعد سر کار بعد زن
زن چی؟
نخیرم زن نمیشونم
میرم آمورکا اونجا بهتره یه خونه کوچیک اجاره میکنم برا خودم خودم و خودم
هر از گاهی هم ..........
منظورم فقط تاماشا بود ما اهلش نیتیم که

اوا مامانم اینا :دی

خوبم. خودت چطوری بهزاد؟
مرسی.

فدای سرت :) اصلن مرد باید بیفته :)
میدونی بهزاد آنالیز۱و۲، جبرخطی، جبر۱ رو واقعا ارزش داره آدم بیفته دوباره بخونه. جدی میگم اینو.

خوبه! پس ایشالا باید منتظر رتبه‌ت تو ارشد باشم :دی

سلام برسون به خواهران محترمه هم‌کلاسی :دی

من عکسم رو تو گونی هم بذارم خوش‌تیپم :دی

عددی۱ من شدم ۱۸.۴۵ :دی میتونی، تلاش کن :)

=))))))))))))
منم ببر آمورکا بهزادی، منم میاااااااااااام :دی

سید مهدی سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ق.ظ http://rahaeidot.blogfa.com

عکس منو چرا خراب کردی....؟!!!
دماغ داغون قبلیت بهتر بودا!!!!

خواستم قابلیت‌های گیمپ رو نشون بدم خب :دی

اون دماغ رو فقط خواص باید ببینن :دی

Behnam جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ق.ظ http://farhadi.blogsky.com

سلام دکتر خودت!!!

من بهنامم...فامیلیم هم فرهادیه!

پس احتمالا بتونی تشخیص بدی چگونه با وبت آشنا شده ایم!!!

اول این که سیستم عاملت چیه پسر؟؟؟ ها؟؟؟ راستشو بگو شیطون...کاریت ندارم!!!

دوم این که با قالبت حال کردم...چرا و چگونه طراحی اش کرده ای؟؟؟

سوم اینکه...هیچی!!!
برو درستو بخون!!! به بهزادمونم بگو بره درسشو بخونه

سلام بهنام جان.

بله! ارادت دارم خدمت‌تون. تعریف‌تون رو از بهزاد شنیده‌م.

این اوبونتو ۱۲.۰۴ه، بهزاد داره روی سیستمش.

چرایی که چون حوصله کاری رو نداشتم، اینو زدم :دی چگونه‌ایش رو تو گیمپ اول طرح زدم، بعد تو گدیت دیگه تبدیلش کردم به قالب.

سوم اینکه مشتی هستی.

من که تموم کردم! بهزاد هم بروی چشم!

پ.ن: بهزاد بیا برو درست رو بخون :دی

فری سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:03 ب.ظ http://fffery.blogsky.com/

بابا سبیلو

چاکرتیم آبجی :-{

زیر این آسمون آبی (فاطیما) شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:45 ب.ظ http://zireasemoon.blogsky.com/

سلام
میگم چطوری میتونیم تو نظرات وبلاگها کامنت بذاریم با آواتور خودمون؟
بهم یاد میدی؟
تو وبلاگم لطفا جواب بده

سلام.
بروی چشم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد