نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

نتایج ترم ۸ کارشناسی

 * نتایج ترم ۸ من از قرار اعلام شده: جمعیت و تنظیم خانواده: ۱۷، توپولوژی عمومی: ۱۸.۵، فرآیندهای تصادفی: ۱۳.۵، آنالیز عددی۲: ۱۵.۵۳، تحقیق در عملیات۲: ۱۲.۵، مباحثی در علوم کامپیوتر: ۱۲. معدل: ۱۴.۶۶.

 * فقط تنها چیزی بود شرمندگی استاد عددی ۲ بود برام، وقتی نمره‌ها ثبت شده بود رفتم پیش‌ش، گفت برا چی پروژه ندادی؟ -پروژه ۲ نمره داشت از ۲۰ نمره- چی باید می‌گفتم جز شرمنده‌م! . راستش قصد جسارت نداشتم در پروژه ننوشتن، حس‌ش نبود.

 * چیزی که خیلی بهم حال داد توپولوژی بود، همین که تونستم یه ذره از زحمت‌های دکتر مصباح رو جبران کنم، خودش برام یه دنیاست . ان‌شاالله خدا حفظشون کنه به حق ۵تن.

نظرات 10 + ارسال نظر
سعید جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ب.ظ

خجالت نمی کشی اینم شد نمره ؟!!!!!!!
فکر کنم اگه از بقیه اساتید هم اینقدر تشکر میکردی الان معدلت 18.5 میشد:)))))))))
گوشیت هم وقت کردی جواب بده مومن.........
(امروز ساعت 19:06)

واقعا! با این نوناشون :دی

نه بابا! من خدا رو شکر تشکر کردن اونجوری که تو میگی بلد نیستم :دی کلا چون آدم آن‌نرمالیم اینطور شده، درسی که اکثرا بالای ۱۵ شدن من شدم ۱۲.۵، درسی که اکثرا زیر ۱۵ شدن من شدم ۱۸.۵ :))

اس‌ام‌اس ارسال کردم خدمتتون :دی ولی هر وقت کار داشتی ایمیل بدی، مطمئن باش که همون وقت جوابت رو میدم :دی

سولماز شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ق.ظ http://razeman.blogsky.com

بالاخره این ترم آخره یا نه هنوز؟ مبارک ها باشه ... خییییییییلی درس خونید شما ... ما که نمره هامون و رومون نمیشه بگیم ... هرچند این ترم اولین ترمی بود که بنده هیچ درس و مشق و امتحانی نداشتم !!! و از این بابت بسییییییییییییییی خوشحال و خرسند و راضی ام ...

آره، ترم آخره دیگه، البته تابستون پروژه و یه درس اختیاری و یه درس دیگه مونده برام که پاس میشن

مرسی. ممنون. باور بفرمائید که این حقیر این ترم آخر با جزوه و درس هیچ قرابتی نداشت! هر چی بود سر کلاس بود.

خب مام اگه حقوق و از این رشته باکلاس‌ها میخوندیم احتمالا همینطور بودیم به هر حال همونقدر که رشته سخته، آش میخوریم

برا چی؟ کارآموزی چیزی بود یا چی؟

شلیر یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 ق.ظ http://chiroki-dl.blogfa.com

نمره هات که خوبه دکتر.راستی من کی گفتم ریاضی میخونم؟

میشه گفت بد نیست :)

مگه من گفتم که شما ریاضی میخونی خوشک ِ شلیر؟

شهرزاد دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:47 ب.ظ http://fartooclose.blogsky.com/

چه جالب منم الان داشتم از تو سیستم نمره ها مو بررسی مو شکافانه می کردم...
بعد جالبه استاد پروژه م چون max درسش شدم، class activity از 2 بهم داده 1.5 و همین طور homework با این حال دو نمره از بقیه بالاترم تو این فکرم که اگه لب مرز بودم احتمالا منو مینداخت یهو یکی نگه به دانشجوی خودش نمره داده ینی خدایی کمپانی شانسیم ما، خدا ایشون رو هم حفظ کنه به حق پنج تن
راستی برای ترم هشت نمره های خوبی اند، یکی از بچه های ما تک رقمی کنکور شد ترم هشت یه درسش رو افتاد!!!(از لحاظ بی خیال شدن و اینا)

حالا به کسی نگی، این استاد من فقط دنبال بهونه بود که بهم نمره بده فقط :دی

ئه! پس متناسب با رتبه آدم بی‌خیال میشه :) خوب شد رتبه‌م بهتر نشد پس.


پ.ن: میگم شهرزاد یادته در مورد رتبه‌ت و اینکه مامانتون نذر کرده بود گفتی؟ منم باید برم ببینم مامانم چی نذر کرده بوده :دی

بهزاد دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ب.ظ http://behzadfarhadi.mihanblog.com


kzv lk ;,?
یعنی چی بد نیست؟اصن شلیر چی میگی خوبه؟
افتضاحههههههههههه
افتضاح
هعیییییی
تو خجالت نمیکشی دکتر؟
نه خجالت نمیکشی تو؟
تو باید نمونه باشه رفتی 17-18 گرفتی؟
واقعا که
تو نباید نمره بیشتر از 4 داشته باشی

خدا یا این دکی اصن شبیه ما نیست
دکی تو متونی سعیتو بکن اگه بخوای حتما میتونی مث ما مشروط بشی
قوی باش قویییییییییی
ببینم ارشد چی مکنیا
باید سنگ تموم بذاری

=)))

بهزاد جان، اون زمانی که من ۱۱ واحد ۱۱ واحد میفتادم، شماها کجا بودین؟ :دی

شلیر سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ب.ظ http://chiroki-dl.blogfa.com

دکتر بهزاد داره منحرفت میکنه.به حرف بچه گوش نکن به درس خوندنت ادامه بده
بهزاد واقعا که

من دیگه از سن انحراف گذشتم :دی

بهزاد رونوشت داری ؛)

شلیر سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:24 ب.ظ http://chiroki-dl.blogfa.com

سن انحراف؟؟؟!!!

منظورم سنی هست که انسان‌ها قابلیت مشروطی و اینا رو دارن :دی

بهزاد چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 ق.ظ


سلام جیگری دیوونه من که همش وبت میام

سلام بهزاد.
من از کجا باید بفهمم؟ :دی

بهزاد چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ق.ظ

باشه شلیر دیگه تو گفتی دکی هت گوش میکنه
خخخخخخخخخخخ
;))

دکی بیا یکم فسفر بسوزون
بیا وبم نظر بده
چه جوری میشه یه ساختمونو ده سانت از سطح زمین فاصله داد؟؟؟!
نظرت در مورد فشار هوا چطوره؟
یا
..

رونوشت به خوشک ِ شلیر :)

با امید و توکل بر خدا :دی

مهدی چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ

منم با این واحدهای مسخرم شدم 17.11

واقعا که حقت رو خوردن! :/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد