نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

اولین روزهای ارشد

 * وقتی نیست برای نوشتن، همینقدر فهمیدم از این چند روز که همه‌‌ی بی نظمی‌ها نظم دارن. اینو از شدت بی نظمی حاکم بر این دانشگاه و نظمی که بر این بی نظمی حاکمه فهمیدم! حالا من هر چی بگم، شما باور نمیکنید که، پس نمیگم.

 * ملالی نیست جز دوری شما. روزها میاد و میره و من همچنان در راه دانشمند شدن دارم مجاهدت میکنم. انگار که از دایره قسمت، نقطه ما اینطور بوده.

 * این دانشگاه ما در گرایش من -تحقیق در عملیات- فقط روی چیزی به نام DEA کار میکنن. در موردش خوندم، ازش خوشم نیومد. ساختار ریاضی نداره، یه چیزیه مدیریتی که ریاضیا روش کار میکنن! ای کاش رفته بودم عددی :(

 * تو این فکرم که تو تکمیل ظرفیت اگه دانشگاه قبلی‌م جای خالی داشت بزنم عددی اونجا. البته به شرطی که استاد مشاور دوره لیسانسم قبول کنه. اونجا حداقل روی موجک کار میشه که با خلقیات منم بیشتر سازگاره :دی یا حداقل همینجا برم عددی بخونم (که این احتمالش کمتر ِ).

 * خلاصه بین فکر موندن و رفتن و تغییر گرایش مرددم. نمیدونم چیکار کنم!

نظرات 16 + ارسال نظر
باران لاهیجی شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:48 ب.ظ http://sellule68.blogfa.com/

بعضی وقتا بد نیست بگردی و دوستای قدیمیتم پیدا کنی و یه سری بهشون بزنی و ببینی که ارشد قبو ل شدن و خلاصه به ما که اون پایین پایینا بودیم سر نمی زنن
سلام دکترخودم
خوب هستید؟
تبریک می گم دکتر
الان این انتگرالی که از مطالبت می گیری و توشونم هیچ مجهولی نداره باید برابر پستتون ضربدر x + یه مقدار ثابت باشه
خب بگذریم
اصل حالت چطوره؟

:))
سلام باران جان. خوبم. تو خوبی؟ چه عجب یادی از رفقای قدیم کردی؟ :)
ممنونم ؛)
من پست‌هام پر از مجهوله برای خودم، شاید این انتگرال فقط یکی‌شون رو کمتر کنه ؛)

هی بدک نیستم! خوبم شاید.

ایمان یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ب.ظ

من ب عنوان ی دوست دوست دارم بیایی عددی چون بیشتر میبینمت.
اما الان بحث روی علاقه است و من ب شدت علاقه رو بیشتر میپسندم و پیشنهاد میکنم در این زمینه حتما بادیگران مشورت کنی چون تو حیفی.


کسی تا حالا بهم نگفته بود تو حیفی ((:

بهزاد یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ


سلام دکی جون
من الان دانشگاهم آمار 2 داشتم استاده خیلی باحاله میگفت وزیر بازرگانی شاگردش بوده+چند تا گردن کلفت(kolfat) تا وزیر و... شدن تازه اومدن درسشو بخونن!!میگفت تقسیم رو این پروفسورا نمیدونستن یکیشون گفته میشه 22
(44/22)
خخخخخخخخخخ
ایول به سلامتی رفتی گرایش تحقیق در عملیات رشته خیلی خوبیه ولی به قول خودت هیچ چی عددی نمیشه
آها این استادمون که گفتم لیسانسشو از دانشگاه شما گرفته فردوسی مشهد
ای بابا عجب شانسی کلاسه باید برم خدافظ

سلام بهزاد جان :)
میدونستن که وزیر نمیشدن خی خی خی :))

هعی :( عددی :( عددی :(

من مشهد نیستم بالام جان :))

بیا پیشم.

سید+ع یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام داداش درموندگیتو نبینم هیچوقت انشا الله :)


نوکرتم!
بلا نبینی!

پ.ن: تابلو بود بلد نبودم جواب این رو بدم؟

فری یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ب.ظ http://fffery.blogsky.com/

بهترین کار رو که نسبت بهش احساس بهتری داری انجام بده. آدم باید از عمرش مفید استفاده کنه نه اینکه فقط تند تند عمرش رو بگذرونه. به نظرم برو اونی رو که دوست داری و فکر می کنی آینده بهتری داره، توش موفق تری بخون. یه ترم اینور اون ورش اصلا مهم نیست. یه عمره!

خب این آینده بهتری داره و اون رو دوست دارم. چیکار کنم؟

هانیه سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:40 ب.ظ http://roozi.blogsky.com/

راهی رو برو که بهش علاقه داری.
داداش منم رشته لیسانسش رو به اجبار انتخاب کرد به این امید که بازار کارش خوبه..6 سال گذشت تا فهمید اشتباه کرده و دست آخر برای فوق رشته ای رو خوند که دوست داشت. حالا با علاقه کار میکنه.شاید کمتر اما با اشتیاق.

موقعیت دانشگاهی رو از دست میدم! این دانشگاه معتبر ِ تو کشور و حتی یکی از اساتید گرایش من تو دنیا شناخته شده‌س! چیکار کنم؟

فرزانه سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:08 ب.ظ http://jinoos-ap.persianblog.ir/

دکی تحویل نمیگیری

ای بابا! ما کی باشیم که بخوایم تحویل بگیریم! :-{
مشتی هستی!

طاهره سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:27 ب.ظ

سلام تبریک میگم ارشدی شدی
ایکاش یه پست مینوشتی در مورد رشته وشهرت
کجاقبول شدی؟

سلام.
ممنونم.

نمیتونم بنویسم! نمیدونم چرا!

فری پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:45 ب.ظ http://fffery.blogsky.com/

من که تو رشته وارد نیستم. به نظرم بهتره با استادها یا دانشجوهای دکترا صحبت کنی. ولی الله بختکی پیش نرو. بزار چشمات باز باشه

خب از اونا که سوال میکنم یه دسته میگن تحقیق خیلی خوبه و فیلان و اینا، یه دسته میگن عددی بهتره و فلان و اینا :|
ظاهرا مساله جز ریسک چیزی نداره.

...؟ جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:49 ب.ظ

دکتر... رشته به این خوبی!!!
یه وقت به سرت نزنه برگردی!!ما تازه از دستت راحت شدیم:دی
سلام:)

یعنی میگی از آنالیز عددی هم بهتر؟
نامردا من که جز خوبی هیچی نبودم :))
سلام :)

نظر خودت چیه؟

شایان شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ب.ظ http://lastresort.ir

هیچی نفهمیدم :دی

:دی

...؟ شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ب.ظ

بله بله شما اصن نبودید :) دیگه نبودن که خوب و بد نداره:پی
نمیدونم میگن تو اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی!
ما هنوز درگیر خودمونیم دیگه نمیتونیم یکی دیگه رو با نظراتمون از راه ببریم:))
ولی خب آنالیز عددی خیلی بهتر از اون(...)هست!
حالا هر چی،موفق باشید.

به جز خوبی، درست نیست یه آدم که ریاضی میخونه شقوق رو نادیده بگیره :پی ((:

شما که هنوز دارین خرخونی میکنین ((: به انتخاب نرسیده ((:

وقتی با دکترای تحقیق اومدم تو اون خراب شده می‌فهمی کدوما بهتره :دی

...؟ یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ب.ظ

اصلن کور شود هر آنکه نتواند دید دکتر دکترای تحقیق بگیره:دی
ولی جدی حیفید برگردید این دانشگاه!!به قول شما خراب شده;)

بزن زنگو! :دی
من دکترام رو اگه نرم خارجه، میرم شریف، شما هم فوق برید شریف، اونجا پایان‌نامه‌تون رو با من بر دارید :دی

حای سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:29 ب.ظ http://merry.blogsky.com/

سلام
اومدم بگم هنوز زندم!
برمیگگردم سر فرصت...فعلا با اجازه

سلام.
خدا رو شکر :) منم هنوز زنده‌م، نمیام حمل بر جسارت نشه، وسیله‌شو ندارم ؛)

الهه پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:19 ب.ظ

میثم برو دمبال آینده ات ،الان تو مملکت ما علاقه جایی نداره ،مخصوصا واسه شما آقایونن

موافقم :))
کم‌کم علاقه هم پیدا میشه :دی

زیر این آسمون آبی (فاطیما) شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:01 ب.ظ http://zireasemoon.blogsky.com/

به به
به سلامتی
پس قبول شدی

کجاشم که نمیگی بهمون؟
همون تهران که میخواستی شد؟

سلامت باشید ان‌شاالله :)

آره! تهرانم، همون تحقیق که میخواستم شد :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد