نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

چاپ کتابی

 * دیشب میخواستم کتاب برنامه‌ریزی خطی بازارا رو پرینت بگیرم، دوتا مساله برا من مشکل ایجاد کرده بود، اول اینکه کاغذ آ۴ کم داشتم، دوم اینکه تعداد صفحات کتاب زیاد بود.

 * خب یه راه‌حل اینه که کتاب رو به صورت Booklet پرینت گرفت، یعنی در هر برگ ۲ صفحه و پشت و رو و فلان و اینا. اما یه مشکلی که اینجا بود این بود که توزیع ِ گنو/لینوکسی که من الان استفاده میکنم -فدورا ۱۷- این خاصیت رو موقع پرینت گرفتن نداره، فقط میشه بهش گفت در هر صفحه چند برگ چاپ کنه و شماره صفحات رو خودم باید بهش بدم.

 * خب راه‌حل این هم خیلی آسونه، میذاریم توی هر برگ ۲ صفحه چاپ کنه و شماره‌ها رو خودمون بهش میدیم! ولی خب برای چند صد صفحه کار آسونی نیست که خودم با دست بشینم شماره بدم!

 * خب اینم خیلی سخت نیست، ۴خط کد می‌نویسه آدم، مشکلش رو رفع میکنه. کدی که مشکل من رو حل کرد در ادامه مطلب اومده. بدون هیچ سختی و از اینا.

#include <iostream>
using namespace std;

int main(int argc, char **argv)
{
    int i, p;
    cout << "Start Number>> ";
    cin >> p;
    cout << "End Number>> ";
    cin >> i;

    for(int k=p; k<=i; k = k+4)
    {
        for(int j=k ;j<k+2 ;j++)
        {
            cout << j << ",";
        }
    }
    cout << endl;

    return 0;
}

نظرات 12 + ارسال نظر
شایان شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ب.ظ http://lastresort.ir

سلام
من رفتم یه وب دیگه تو این وبم نظر داده بودین www-an.blogsky.com

از وبتون خعلی خوشم اومد :دی

سلام.
ممنون که آدرس دادی.

مرسی ؛)

بهزاد یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ق.ظ

قربون کد نوشتنت
کد میبینم حال میا سر جاش
ولی نمیتونم بنویسم فقط الگوریتم میتونم طراحی کنم

بوعس بهزاد :دی

تو الگوریتم بنویس، بده من کدش میکنم :دی

belladona یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:31 ب.ظ

سیییلاااااااااام چطوری خوبی خوشی؟خوش میگذره؟ به به چه چه ! اینا که گفتی حتما خیلی خاصیت داره نه؟ کد رو می گم

سلام. مرسیییییییییییییییییییییییییی
برای درمان بعضی از امراض خیلی خوبه :دی

...؟ یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ب.ظ

یهنی موندنی شدی؟ :)

آره! :-؟

جوجو جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ق.ظ http://هااا

اینا رو ولش کن..
نتیجه چی شد؟ موندی همونجا یا رفتی اونجا..
فهمیدی؟خودم که نفهمیدم

موندم اونجا :))

شهرزاد یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ب.ظ

سلام دکتر!
دکتر شدی یا نه هنوز؟

سلام.چند متر مونده هنوز :دی

فرفری پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ق.ظ

خدمت دکتر عزیز خودم سلام میکنم !

سلااااااااااااااااااام!
معلوم هست کجایی تو؟

حسام یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 ق.ظ http://joyayekar90.blogsky.com/

دوست خوبم دکتر عزیز سلام ؛

شما و دوستان وبلاگیتان را به بازی وبلاگی زنگ موبایل دعوتتون می کنم.شرکت کنید ، خوشحال میشم.

ممنون.

سلام حسام جان!

ممنونم! در صورتی که امکانش برام باشه حتما شرکت خواهم کرد. باز ممنون به خاطر دعوتت!

بهزاد یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ب.ظ


آفرین درس بخون مث من شی


باشه :دی

بهزاد یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ق.ظ

درس بخون
میام میبینم پست جدید نذاشتی
کیف میکنم

اگه پست نمیذارم چون سیستم ندارم! وگرنه هیچ دلیل دیگه‌ای نداره ((:

حسام پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ب.ظ

این کئ نویسی را دوست دارم امّا هیچ موقع دنبال نکردم.

شاید بهش نیاز نداشتی ؛)

[ بدون نام ] دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ب.ظ

:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد