نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

قرنطینه

 * احساس موجودی رو دارم که در قرنتینه -و ترکیبات اون که دیگه خودتون عادت کردین و در نظر میگیرین، مثلا قرنطینه، قرنتینح، قرنطینح و ...- هستم. مثل خر فقط میخونم! هر چند اگه مثل خر هم نمیخوندم باز همین بازده‌ای رو داشتم که الان دارم.

 * میگم این دلار فقط یه هفته دیگه بشه 1500 تومن، بعدش دیگه هر چی میخواد بشه. از مسئولین امر و اونایی که بازار رو در دست گرفتن تا نام پرآوازه جمهوری اسلامی رو خدشه دار کنن، خواستارم یه هفته دست نگه دارن، این حقیر به لپ‌تاپ نیاز داره و با این قیمت دلار نمیتونه چیز بدردبخوری بگیره.

 * فردا میدترم دارم، دعا کنید نمره کامل بگیرم، همین الان بگم این ترم من شاگرد اول نشم، یا حداقل معدلم بالای هیوده نشه، دیگه درس نمیخونم. میرم رو همون سیستم لیسانس. حالا دیگه خود دانید :دی

نظرات 6 + ارسال نظر
عرفان یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ب.ظ http://dastforosh.blogsky.com

ایشاالله بخون برای تیم ملی.

باشه :)))

شلیر چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ب.ظ

سلام دکی.
بی خبری؟؟؟؟؟
خدایا یه هفته دلارو بیار پایین این پسرماهم یه لپ تاپ بگیره...
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمین

سلام خوشکه!
از چی بی خبرم؟ :دی

خدایا با شما کار دارن :دی

حای پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:57 ب.ظ http://merry.blogsky.com/

سلام
آففففرین
ادامه بده...
واسه دیگران هم دعا کن...
انگیزه بزرگترین سرمایه آدماس...
همیشه با انگیزه باشی...

سلااااام رئیس! ؛)
مرسیییییییییی!
حتما! شک نکن! چون میدونم خدا به رحمت خودش نگاه میکنه برای استجابت دعا -و نه من- همیشه دعا میکنم برای دوستان و آشنایان و ذبالحقوق (ذب‌الحقوق؟)
مرسی، ان‌شاالله که بتونم ؛)

حای پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:59 ب.ظ http://merry.blogsky.com/

راستی
داش یادم میرف..
اولین و بهترین برنامه ای که تو عمرم ریختم و اجرا کردم اسمش قرنطینهc بود!!
تیترتو که خوندم یادش افتادم...
نمیدونم من پیر شدم یا دیگران رشدشون سریعه..

قرنطینهc چیه؟

خیلی زود گذشت همین چند ماه با هم بودن هم، چه برسه به بقیه‌ش حتی.

الهه پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:22 ب.ظ

ای خدا پدرتو بیامرزه منم نیاز دارم وای خیلی گروووووووووووون شدههههههههههههههه

آقایون لطفا دلار رو ارزون کنن، الان شدیم ۲ تا جوون ((:

حسام پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ب.ظ

آرزوی موفقیت..

ممنونم. و همچنین به صورت متقابل.

پ.ن: حسام جان معذرت میخوام به خاطر بازی وبلاگی. واقعا شرایطم جوری نبود که بتونم وقت بذارم. امیدوارم عذرم مورد قبول افتد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد