نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

صادقی که زیباکلام بود ...

 * این چند وقت که دیگه نه حوصله هیچ بحث سیاسی رو دارم و نه حوصله هیچ ایدئولوژی خاصی رو، وقتی که از جلوی کیوسک‌های روزنامه‌فروشی رد میشم، فقط تیترهای اصلی رو میخونم، بعد از چند دقیقه بدون هیچ عکس‌العمل خاصی به راهم ادامه میدم و بعد از چند قدم، کلا فضای ذهنیم عوض میشه و میرم تو عالم خودم. این از مهر به این طرف به صورت ۱۰۰ درصد برام صادق بوده، مگر در یک حالت: «دیدن مصاحبه، مقاله یا اظهار نظر صادق زیباکلام».

 * از صراحت و پختگی تحلیل زیباکلام خوشم میاد، بدون هندونه یا جرگه‌داری سیاسی. نظراتم در مورد ایشون محفوظ میمونه برای خودم ؛) هدف از این پست، معرفی ایشون بود به شما -اگه نمی‌شناختید- لینک به سایت ایشون بود در اینجا -اگه آدرسش رو نداشتید- و اعلام موضع بود، اگه نمیدونستید :دی

 * این پست رو شاید بشه تمرینی دونست برای من، در راستای دیدن و اندیشه در مورد اندیشه‌ی مخالف و شاید نشانی از بازگشت دوران دگراندیشی من -و این دفه مطمئنا نه لیبرالیسم :دی-، به حال از هر جهت به خودم تبریک میگم ؛)

نظرات 3 + ارسال نظر
فری پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ق.ظ http://fffery.blogsky.com/

امروز (چهارشنبه) دکتر زیبا کلام با یک روحانی تو شبکه 4 گفتگو داشتن. نامردا همزمان با دزدو پلیس پخش کردن(طبق معمول چنین برنامه هایی با یه برنامه طنز پرطرفدار پخش شد) و من که خبر نداشتم فقط 10 دقیقه آخرش رو دیدم. ولی کلی کیف کردم. دوشنبه ساعت 13:15 تکرارشه. اگه ندیدین ببینین. من که مجبورم از اینترنت اگه بود دانلود کنم چون اون روز هم نیستم!

خدا یوتیوب رو برای اینطور روزهایی خلق کرده ؛)
ممنون بابت اطلاع‌رسانی. هر چند من هم دیر تایید کردم.

محبوبه شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ http://future-seed.blogsky.com

درووود
دیروز داشتن برام از دکتر زیبا کلام تعریف می دادن و از برنامشون تو شبکه 4. چقدر دلم میخواست می دیدمش. اتفاقی اومدم اینجا دیدم اینجا هم ازشون نوشتید. امیدوارم بتونم سخنرانی رو ببینم ...

سلام.
حتما تلاش کنید هم سخنان خودشون رو بخونید و هم سخنان منتقدانشون رو.

هانیه دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ق.ظ http://roozi.blogsky.com/

آره. فایل صحبتهاش درمورد رضا خان و کارایی ککه کرده رو دیدم. جالب بود. ازین نظر که یکی پیدا شد که جیگر داشته باشه تو تلویزیون حرفشو بزنه

میدونی چون وابسته به کسی نیست و پاک زندگی کرده، به این راحتی‌ها مشکلی براش پیش نمیاد ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد