نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

بصیرت حسینی

 * بصیرت حسینی در وضع موجود من، یعنی اینکه منی که چهارشنبه میانترم دوم تحقیق پیشرفته دارم، الان فقط خدمت شما عرض تسلیت کنم و برم بشینم بخونم که هم چهارشنبه بتونم نمره بگیرم و هم فردا روز، اون بچه‌ای که تو کلاس من میشینه، بی‌سواد بار نیاد.

 * دعام کنید.

نظرات 7 + ارسال نظر
بهزاد شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ب.ظ

نه بابااااااااااااااااااااااااا
من و لپتاپ
همین سیستم نفتی خودم درست شد
داستن خواستن که گفتی رو بعدا تعریف میکنم
فعلا اینو بگم
دارم زبان برنامه نویسی go رو دانلود (دانلود شد)میکنم یه لحظه برم ببینم چیه
نوشته اکسرکت کنم تو usr/local
نمیشه!
آها شد یادم رفت قبل ناتیلوس باید بنویسم سودو
حالا اجرا نمیشه
آها شد
حالا برم ببینم جیه :دی
تو ویندوز نصب کردم نشد
دم لینوکس گرم
---------------------------------------
این بود انشا من((=
برم بعدا میام فعلا کنجکاوم چیه
چه میکنی با تحقیق در عملیات؟
خیلی باحاله تابستون فقط من و یه خانومی پاسش کردیم
مدیون تو ام بهم یاد دادی
خیلی درس شیرینیه

نکنه مقاله‌ت اکسپت شده؟ هان؟ شیرینی؟

:))
گو زبان نازی نیست، غریبه که نیستی :دی تست‌ش کردم قبلا :دی به نظر من هیچی سی++ نمیشه، به تو هم اکیدا توصیه میکنم خودت رو توی سی‌++ هم قوی و حرفه‌ای کنی ؛) ولی خوشم میاد از این رفتار که چیزای مختلف رو تست کرد ؛)

فعلا که تحقیق در عملیات داره چه میکنه با ما :دی خوبه، استادش خیلی مسلطه، این هم خوبه و هم بد، بد که دیگه نمیشه مثل لیسانس ۶ شد و ۱۲ گرفت :دی خوب اینکه خیلی خوب دارم می‌فهمم داستان از چه قراره :)

میخوامت

نون الف شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ب.ظ http://lore.blogsky.com

شهرزاد شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:20 ب.ظ

سلام!
توی مفاتیح قسمت اعمال روز عاشورا نوشته بود، روز عاشورا بهتره آدم به امور دنیوی خودشو مشغول نکنه...

سلام.
درس که برای خدا باشه، دنیوی نیست :)

بهزاد شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:10 ب.ظ

یادم رفت بگم
دعا میکنم نمره خوب بگیری

مرسی :)
ان‌شاالله همینطوره

belladona شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ب.ظ

من رسما کشته مرده ی این بصیرت تو شدم! جینگول تو امتحان میانترم داری و اینقده نمی خونی؟ ایشالله که کل نمره رو بگیری قلفتی

نوکرم
به امید خدا :)

هانیه دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ق.ظ http://roozi.blogsky.com/

برو داداش. ایشالا نمره ت خوب میشه
ما هم تسلیت میگیم

مشتی هستی،
ان‌شاالله همینطور میشه

سید+ع دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ق.ظ http://rahaeidot.blogfa.com

سلام انشاءالله موفق باشی
همیشه دعات میکنیم
شما هم دعا کنید

سلام.ممنونم!
خدا عوض بهت بده ؛)
اگه لایق باشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد