نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

یکی هست...

 * خیلی وقت بود که یه آهنگ، به شدت نتونسته بود من رو جذب خودش کنه، نه که حالا همزادپنداری با شعر شده باشه و یا اینکه مثلا بخواد حرف دلی رو زده باشه و یا صدای طرف و تنظیمش قشنگ بوده باشه، نه، اینا نیست -هست، داره دروغ میگه، به جون همون که میدونین خودتون هست- کلا همینطوری آهنگ خیلی قشنگی شده، آروم و ملایم. مثلا حال میده از شب تا صبح توی جاده تنها باشی و گوشش بدی. آهنگ یکی هست از مرتضی پاشایی رو میگم، نابغه‌ها تو وبلاگشون معرفی کرده بودن، ولی الان آدرس اون پستشون رو پیدا نکردم. به هر حال ممنونم ازشون، از صبح تا حالا در حدود ۱۲۲ بار برام پخش شده (خدا خودش میدونه که کاملا جدی میگم :| آهنگ ۳ دقیقه و ۲۶ ثانیه‌س، در حدود ۷ ساعته که داره میخونه، خودشون میتونین حساب کنین ببینین چقدر میشه)، به هر حال این آهنگ رو میشه از اینجا دانلود کرد.

 * یک تذکر که به نظرم رسید شاید گفتنش مفید باشه. امشب اخبار ۲۰:۳۰ یک مصاحبه از اوباما در جمع نخبگان اقتصادی رو نشون میداد که در اون صدا و تصویر مشکل داشت و وقتی که اوباما دید مشکل حل نمیشه، رفت و شروع کرد با حضار دست دادن و این بخش خبری از این فرصت برای تمسخر مضحکانه‌ای استفاده کرد. نکته‌ای که خواستم عرض کنم این بود که از صدا و سیما که طبیعتا نمیشه انتظار رعایت حریم اخلاق داشت، ولی ماها عادت نکنیم به اینطور رفتاری، اینکه از هر فرصتی به درستی یا نادرستی برای کوبوندن حریف استفاده کنیم.

نظرات 9 + ارسال نظر
سکوت ماه پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ب.ظ http://peacegalaxy.blogsky.com

به خاطر لینک آهنگ ممنون.
کتاب همه مردان شاه هم کتاب جالبی بود.در کل به خاطر تمام لینکهای مفیدتون ممنون.

در مورد 20:30 هم متاسفم واقعا یعنی از همون آغاز فعالیت این شبکه خبری متاسف بودم...تازه در نشست خبری 20:30 هم اگر مهمان مطابق میلشون باشه رعایت حال ملت رو نمی کنن و در غیر این صورت هم رعایت حال مهمانو....

خواهش میکنم. خوشحالم که خوشتون اومده.
اونام از این طریق نون میخورن، به هر حال مهم اینه که تبدیل به یه عادت در جامعه نشه.
فکر کنم منظورتون بخش خبری ۲۲:۳۰ بود که نشست خبری داره.

بهزاد جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ق.ظ http://behzadfarhadi.mihanblog.com

دکی ازونایی که آهنگ و از چش میندازیا:))))
بی جنبه
داره دانلود میشه
-----------------------------------
ای نامرد من میخواستم اینو پست بذارم حرامت شود
دخیخا نظر من همینه اتفاقا خواستن بکوبنش
(عجب آهنگی) برعکس همه تو خونه گفتیم عجب آدم باهوشی!!! اصن نشنیدیم اخبار چی میگه اون عمل اوباما رو دیدیم فقط حالا منظورم این نیست آدم خوبیه ها ولی این کارش خیلی عالی بود
کلا همینجوری تو اروپا هم اگه به ناحق مثلا حجاب تو اسلام رو مسخره میکنن برعکس نتیجه داده
فطرت انسانی کارهای خوب و بد نمیبینه هر چقد هم تبلیغ بشه اون کار بده
حالا برم بخوابم فردا میانترم توابع دارم بجا اینکه بدرسم
نشستم انتگرال حل کردم که میانترم نمیاد
آهنگ قشنگ بود مرسی
دوستت دارم دکتر

:)))
دقیقا! دیشب مرتضی پاشایی جلوم زانو زده بود میگفت جون مادرت عوض کن :دی

دقیقا منم به همین نکته فکر کردم، اینکه یه فرد بتونه یه اتفاق غیرمنتظره رو خوب کنترل کنه، نشون از هوش طرف داره، در ثانی این نشون میداد که نخبگان اقتصادی چقدر خوب با رئیس جمهور ارتباط دارن.

همه جا همینه، فطرت همیشه برنده بوده و خواهد بود، چیزی با نام‌های مختلف در فرهنگ‌ها و ایده‌های مختلف.

ان‌شاالله موفق باشی بهزاد جان ؛)

نون الف جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:44 ق.ظ http://lore.blogsky.com

آهنگ و دوس دارم :)

راجب اوباما هم باس بگم در کل شخصیت جالبی داره ، بیشتر وقتا دوسش دارم [::]

آهنگ هم شما رو دوس داره، رابطه تقارنیه :دی

شخصیتش جالب هست، ولی من بیشتر وقتا دوسش ندارم ؛)

سکوت ماه جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام .لینک دانلود آهنگ رو گذاشتم!؟
ممنون به خاطر اومدن به وبلاگ!؟
بله 22:30 که تفاوتی در کل بین اخبار و شبکه ها در ایران نیست.در کل تنها جایی که تونستند وحدتو حفظ کنند!؟

سلام.
ممنون!
خواهش میکنم!
چی بگم والا!

فرزانه جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:57 ب.ظ http://jinoos-ap.persianblog.ir/

اتفاقا منم یه آهگ گذاشتم تو این پستم منتها ترکی هس .که احتمالا شما ترکی بلد نیستی

اونو گوش کردم،
تنظیم قشنگی داشت، جیغ هم نبود! به نظر من که ترکی نمی‌فهمم اینا نکات مثبتش بود.
حدودای قبل از وسط آهنگ که ویولون‌ها با هم میزنن، مثه یکی از آهنگ حمیراس که نوستالوژیک بود برام :دی

بهزاد شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ب.ظ http://behzadfarhadi.mihanblog.com


سلاممممم
دکی ویندوز نصبیدم روش مطلب هم نصبیدم
بعداوبونتو رو درایو دی بود داخل ویندوز نصبیدم
نپریده بودعجب چیزیه اوبونتو
خلاصه
تو مطلب حساب کردم انتگرال رادیکال سینوس ایکس شد
(صفر تا پی دوم)1.19814023473559
مال من
0.975621500320795 - 0.21945999205277i
(چرا جای موهومی با حقیقی اینجا جابجاس!)
خلاصه اختلاف بین قسمت حقیقی و موهومی جواب من تقریبا برابره با جواب اصلی(خطا ده هزارم)
--------------------------------------------------
تازه این انتگرال رو پرسیدم استاد گفت فرقی نمیکنه ببره تو اعداد مختلط حل کنی گفت بیشتر انتگرالها حل نشدن برده شده تو فضای مختلط با استفاده از قضیه مانده ها حل شده
ولی مهم نتیجه بود که جواب من اشتباه بوده

خب نسخه‌ی لینوکسی متلب رو تست کن! چه کاریه آدم الکی بره تو ویندوز ؛)

:)))
تو آخرش دانشمند میشی ؛)

belladona شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:36 ب.ظ

ای جون
بچه خودتو خفه کردی خوب عوضش کن دیگهمنم وقتی از یه آهنگ خوشم میاد همینطور هی پشت سر هم گوش می کنم ولی فوقش ۲۰ بار! نه ۱۲۲ بار
من اوباما رو زیاد نمی شناسم ولی همون یه ذره که می شناسم نمی دونم چرا ازش خوشم میاد فکر می کنم یه ذره عوام فریبه که منو فریب داده

الان داره نسیم وصل همایون شجریان میخونه، این یکی هم قشنگه، ؛) ۲۰ بار که برا آهنگ‌های عادیه، حتی اونایی که خوشم نیاد، آدم باید به فحوای کلام پی ببره خب :دی

خوبی‌های اوباما رو رد نمیکنم، حداقلش اینه که خودشه و خب این خیلی ارزش داره. ولی از اون طرف کسی که ظلم رو ببینه و سکوت کنه -و یا ظلم کنه، خیلی فرقی ندارن این دوتا دسته با هم- خیلی برام مطبوع نیست، حتی اگه خودم باشم.

سید+ع شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:17 ب.ظ http://rahaeidot.blogfa.com

سلام خودم جون

بعله دیگه احساساتتون قابل احترامه :دی

20:30رو خیلی وقته ندیدم چون ما تلویزیون نداریم،قشر مستضعف جامعه که گاها میشنوفی دقیقا ماها هستیم.
خوب صدا وسیمای مملکت ما خیلی فشل هس دیگه،و اینم نشون دهنده فشلیش هس که واسه انتقال واقعیت بیچاره گی غرب و امریکا از کوهی از حقایق به این امورات می چسبه...

سلام.

قابل احترام؟ احساسات من مقدسه! والا!

شما فعلا درس بخونید، از ترم بعد تلویزیون که هیچ، اصن کامپیوتر بیارید خونه‌! چه کاریه اصن شماها تلویزیون داشته باشین! :دی

کدوم بیچارگی دقیقا؟ صدا و سیما که در نظر من مثل یه بچه لوس میمونه که میره پیش باباش هی الکی بقیه رو مسخره میکنه که خودش رو پیش بابایی لوس کنه، البته چیز میز خوب هم توش پیدا میشه! رد نمیکنم! (دقت کردی یکی که میخواد هم اینطرف رو داشته باشه و هم اونطرف و کلا همه‌ی طرف‌ها رو داشته باشه، اینطور حرف میزنه، حالم بهم میخوره یعنی، خو مثه مرد حرفت رو بزن! دیگه چرا وقتی که با کمال توان روی یک موضوع مخالفت کردی، برا چی میگی رد نمیکنم البته که فلان؟ والا! :| )


پ.ن: خوددرگیریه، چیزی نیست! نگران نباش!

باران لاهیجی دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:16 ب.ظ http://sellule68.blogfa.com/

جالبه
ادمیه دیگه گاهی وقتا یه اهنگ همینطور الکی به دل می شینه
من اگه خاکم شو دوست دارم
یعنی ازون اهنگایی که یه روز کامل گوش دادم و همینطور الکی خرکیف شدم

هاها!
فکر کنم این یه اپیدمی باشه بین همه‌ی اونایی که ریاضی خوندن ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد