نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

چی فکر می‌کردیم، چی شد!

 * یه آهنگ بود نمیدونم از کی که توش یه جا میگفت «چی فکر می‌کردیم، چی شد! دل دیوونه اسیر کی (!!!) شد!»، این شده حکایت روزگار ما.

 * قبل از انقلاب می‌گفتیم قرار ِ هر استاد مارکسیست در دانشگاه‌ها کرسی داشته باشن و آرا و عقایدشون رو آزادانه بگن (با توجه به جو روزهایی که اون حرف زده شده، یعنی روزهای اوج تفکر مارکسیستی و طبیعتا با تعمیم قرار بود یک تفکر ریشه‌دار بتونه آزادانه عقایدش رو بیان کنه)۱، می‌گفتیم در صورت عدم توطئه حتی کمونیست‌ها هم در ابراز عقاید آزادند۲. بعد از انقلاب هم که داریم می‌بینیم و نمیخوام وارد کلیت‌ش شم و فقط یه حوزه که باهاش سر و کار دارم رو بررسی می‌کنم: «دسترسی آزاد به اطلاعات».

 * من حق دارم به اطلاعات دسترسی آزاد داشته باشم، منظور از اطلاعات هم اخبار امنیتی وزارت اطلاعات نیست که دوستان بخوان در مورد حدود این دسترسی بحث کنن -که البته اگه روزی بیاد که در دنیا گردش آزاد اطلاعات باشه، از اون هم استقبال میکنم- و طبیعتا هیچ کس هم نباید این حق رو از من بگیره. یکی از مجاری دسترسی به اطلاعات، اینترنت ِ که من هر روز ازش استفاده‌های متفاوتی میکنم. خب حالا یه سری آدم -آدم؟- اومدن برداشتن بنا به سلیقه‌ی خودشون تشخیص دادن که چی خوبه برا من و چی بد و به این کارشون هم جلوه‌ی قانونی دادن.

 * تا اینجای بحث خب ممکنه موافق داشته باشه و مخالف، اما جالبی قضیه اینجاست: «VPN قانونی». همون موجودات مورد بحث، حالا که دیگه هر چیز بدردبخور رو زدن بستن اومدن و میخوان به صورت قانونی فیلترشکن بفروشن :))) این لینک خبرش. اول من رو از داشتن ِ حق ِ خودم منع میکنن و بعد حقم رو بهم میفروشن :))

 * تصور من از مغز همون موجودات مورد بحث، شکل بالاست :)) خیلی پیچیدگی نداره، شاید هم اونا ما رو اینطور تصور کردن :))


۱) مرتضی مطهری، آینده انقلاب اسلامی ایران، ص ۴۳ و ۴۴.
۲) صحیفه امام، جلد ۴، ص ۳۳۶ و ۳۳۷.

نظرات 9 + ارسال نظر
نون الف جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 ب.ظ http://lore.blogsky.com

دقیقن یکی به من بگه ما کجای دنیا گیر افتادیم :(

حیف ایران :((

در منطقه غرب آسیا، زیر دریای خزر، بالای خلیج فارس :دی

belladona جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ب.ظ

آقا اینا حتی اگه خوب خوب محشر کبری ولی بازم من قربون تو برم

آقا؟ :))

نوکرتم به مولا

باران لاهیجی شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ب.ظ http://sellule68.blogfa.com/

یه روز خوب میاد

بهزاد شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ب.ظ http://behzadfarhadi.mihanblog.com


نه دیگه دکی نشد
تو دیگه چرااااا؟!!!!
آبجی ندا دکی جواب کامل بهت نداده ببین
اگه از بحرین نگا کنیم همون که دکی میگه درسته
ولی اگه از روسیه نگا کنیم ایران بالای خزر و زیره خلیج فارسه
اگه از فضا نگا کنیم نمیتونیم بگیم ایران زیر خلیج فارسه یا زیر خزر
پس مجبوریم یه مدار فرضی انتخاب کنیم"مدار صفر درجه"
و نسبت به اون مختصات ایران بگیم کجاست
ولی از اونجا که ما ضد استعمار قدیم هستیم مدار صفر درجه رو دخیخا طوری در نظر میگیریم که از برج میلاد رد بشه پس ایران یه جایی که یه قسمتش تو مدار صفر درجه س
یه راه دیگه هم وجود داره تا بفهمیم ایران کجاس
ولی نمیگم تو خماریش بمونید
یه راه دیگه هم وجود دارهاگه جغرایات خوب باشه و یکم فیزیک میفهمی برو حیات یه چوب بکار زمین ببین اندازه سایه نسبت به چوب چقدره تو چه ساعتی هستی و چندمه!بعد با محاسبه سرعت وزش باد و زاویه خورشید نسبت به خودت و محاسبه نیروی گرانش در محلی که هستی به احتمال 70 درصد با اطمینان 1 درصد میتونی بفهمی ایران کجاست
اما اون راه حل که نگفتم مگم که تو خماری نمونید
یک عدد ظرف ماست(خالی) ازین کوچیکا برداشته پر آب میکنی تحش سوراخ میکنی بعد ببین اگه آب به سمت عقربه ساعت چرخید یعنی ایران زیر خط استوا س
اگه سمت عکس عقربه های ساعت چرخید یعنی ایران قسمت شمالی کره زینه
البته این ثابت نمیکنه ایران زیر خزره یا زیر خلیج فارس.
والسلام و علیکم و رحمته الله
البهزادی الفرهادی الفاتحمه الصلوات

بهزاد :)))))))))))))))))

بهزاد شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:18 ب.ظ http://behzadfarhadi.mihanblog.com

همhنا من شما را دعوت میکنم به بازی شطرنج
http://b30d.ir/?id=login

مرسی ؛)

بهزاد منو تو ریسرچ‌گیت اد کن

دونده شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:20 ب.ظ

سلام

چی فکر می کردیم چی شد!... اینو زیاد تو مخم تکرار می کنم!

این خبر وی پی ان قانونی رو خونده بودم!
....خنده داره ها!
اگه این بد است و اَخ است!! پس چرا وسیله ی (قانونی!!!) رفتن به آنجا را می دهید؟! و اگر بد نیست و اَخ نیست! پس چرا زدید کورش کردید؟!!

سلام.

خیلی باحالن که :)) باحال‌تر ماهاییم که میریم میخریم :))

سید+ع یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ب.ظ

سلام
داشتم کارت ورود به جلسه میگرفتم گفتم یه سری بزنم.
در مورد فیلتر هم دردیم،...و ترجیح میدم چیزی نگم


در جمله شهید مطهری توی همون کتاب بیان میکنند که مخالف ازادی عقاید هست... ولی برا بیان عقاید یه شرط میذاره...و بحث میکنه که در کل یه فرد حق داره عقایدش را بیان کنه یا نه.... و شروط بیان عقاید رو بیان میکند"کتاب اینده انقلاب اسلامی-فصل:تفکر و عقیده"
در مورد جمله حضرت امام هم چون متوجه نشدم منظورت کدوم جمله داخل متن هس نظر نمیدم.ولی با شناخت به نگاه امام میشود متوجه شد نظر امام مطابق نظر مطهری هس.
موفق باشی.دعا کن

سلام.
شام ما فراموش نشه :دی

اینجا بحث کلا بر سر آزادی عقاید و اینا نیست، حرف من اینه که قبلش می‌گفتیم هر کی حرف درست و درمون داشته باشه میتونه بزنه، الان صدای خودمون رو هم به زور تحمل می‌کنیم. چه بخوای و چه نخوای تحمل مخالف نه که کم باشه، اصلا نداریم! از این نظر داغونیم!

فرزانه سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ق.ظ http://jinoos-ap.persianblog.ir/

تقصیر خودشون نیست یه سریا به طور مادرزاد پیچیدگی های سطح مغزشون کمه مثل گوسفند !

:))
کاملا حرص خوردنت از کامنت مشخصه :دی

دونده چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام و شب خوش

ممنون از پ.خ شما!

ظاهرا در یک سمت نیستیم!! چندین درجه عرض شمالی جنوبی توفیر داره!!

ولی چند سال قبل از شهر شما دیدن هم کردیم دی:


ارزوی موفقیت و بهروزی

سلام.

خواهشمندم.

همه‌ش روی نقشه یه وجب راهه :دی چیزی نیست :دی

خوشحال میشم در خدمت باشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد