نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

برنامه‌ریزی

 * یکی از ویژگی‌های من اینه که به راحتی میتونم برنامه‌ریزی کنم، یعنی کافیه فکر کنم به این چیکار میخوام بکنم، ذارتی برنامه‌ اصن خودش میاد. به هر حال این توانایی‌ه که خدا به من داده و نمیشه بهش حسودی کرد.

 * فقط یه مشکل کوچیک هست اینه که هنوز بیشتر از یه روز نتونستم به هیچ برنامه‌ای پایبند بمونم و باز ذارت ولش کردم به امون خدا. به هر حال این هم یه ویژگی هست که خدا بهم داده و نمیشه بهم سرکوفت زد.

نظرات 9 + ارسال نظر
نون الف چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:18 ب.ظ http://lore.blogsky.com



یه روز که عالیه ، من یه ساعتم نمیمونم :))

هم دردیم :))

دونده چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:11 ب.ظ



سلام

این برنامه ی هفتگی تونه برادر؟!
حدس می زنم فرد منظم و قانون مندی باشین!
و خوب هم که برنامه می ریزین

فکر می کنم یکی از دلایل پایبند نماندن به برنامه ها اینه که براساس نیاز و توانایی و قابلیت هر فرد تنظیم نشده! مثلا یهو یکی رو بندازیم توی ۴ متری و بگیم شنا یاد بگیر!! خب خفه میشه ( و از دستش راحت می شیم!! دی: ) خخخخخخ

تصور می کنم برنامه ها
اولا باید از کم شروع بشه... تا فشرده تر ...
دوما به همه ی نیاز ها از جمله تفریح و استراحت ذهنی و روحی هم پوشش بده
سوما همت و انگیزه

(آیکن پایین امدن از منبر!!)
این سکه ی ما رو هم رد کنین بیاد!!! خخخخخ

:دی

سلام.
آره :دی

:))

استراحت ذهنی رو من خوب پوشش دادم در این برنامه :دی بقیه‌ش رو هم ندارم واقعا، یعنی هیچ تفریحی به جز خواب یا برنامه‌نویسی یا اینترنت به ذهنم نمیرسه اصن!

بعد واقعا وقتی ندارم برای کم‌کم فشرده کردن! چاره‌ای هم ندارم!

سوم که مشکل اصلی هست و لاتبدیل لخلق الله و اینا :دی

قربان شما :))
چقد تو محل شما کاسبی دوستان بالامنبری خوبه ظاهرا :))

بهزاد پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ب.ظ

ریسرچ گیت چجوری ادت کنم؟منظورت اینه فالو تو بشم؟فالوده نخونید
خو ایمیلتو بده بتونم پیدات کنم
-----------------------------------
بهبهبهههههههههه
عجب برنامه ای ریزیدی
خو یه کاری بکن
هر روز هر چقد به برنامه عمل میکنی بنویس مثلا از ده ساعت نیم ساعت خوندی بنویس 5%
فردا به اون 5%نگا کنی تشویق میشی بیشتر بخونی بعد میشه 10%
بعد 10-20 روز میبینی به 100% برنامه داری عمل میکنی
طوفانی شروع کنی طوفانی هم عقب میکشی آروم آروم تایمو زیاد کن به من موفق نگا کن از من یاد بگیر

یعنی میخوای بگی ایمیل منو نداری؟ :|


:)))
استاد ما مثه شما که نمیشیم :دی
بعد مشکل من عمل کردن نیست بعضا، یه دفه سر از کتاب برمیدارم می‌بینم داشتم تو خیالاتم سر کلاس فلان درس میدادم :)) مشکل عمل کردن نیست، مشکل اینه که ذهنم خیلی منحرفه :دی

belladona پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:27 ب.ظ


ای جوووونم این خط خودته؟ خطت اینطوری نبود که هان؟!

:))
ها خط خودمه، می‌بینی مستر چه به روزم آورده و چقد بدخطم کرده؟ :دی

مهدی جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 ب.ظ

باید بگی از شنبه شروع میکنم به انجام این برنامه.
بعد تا شنبه پیش خودت حال می کنی با این برنامه ای که نوشتی.
شنبه هم یه مشکلی پیش میاد و برنامه به هم میریزه. بعد میای یکم انعطاف به برنامت میدی. میبینی بازم نمیشه. و اینقدر انعطاف میدی که رسما چیزی تهش نمیمونه.

:)))
آره! این مدل خیلی شیرازی و دل‌نشین بود :))

مجید شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:00 ب.ظ http://javani.blogno.ir

سلام دکتر.
اگه به این برنامه ریزی پایبند می بودی یه جان نشی، رودینی چیزی از توت در میومد. ولی حیــــــــف

سلام مجید جان.
آره به قرآن قسم :))) البته این مشکل حکومته که نمیاد منو در این مورد پایبند کنه، در باقی موارد که پایبند کرده :دی

باران لاهیجی دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ب.ظ http://sellule68.blogfa.com/

گیمز رو خوب اومدی
افرین

چاکر :)

آرزو چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:26 ق.ظ


خیلی وقت بود نخونده بودمت ... الان چند تا پست اخرتو خوندم مردم از خنده میثم ...
این برنامه ریزیتم تهش بود ...
اتفاقا الان که پنج و بیست و سه مین صبح روز بیست وپنجم بهمن بود منم یه برنامه ریختم اونم تو سه تا ورق ...
خیلی پیشرفته تر از برنامه ریزیه تو ...
باشد که ما هم خنگ درس خون بشیم معدل چهارده ...

بی معرفت شدی آخریا.
دقیقا من دیشب داشتم فکر میکردم که بهت بگم که اون کیک ساندیس منو بردار بیار :)) دیدم خودت کامنت گذاشتی :دی

خوبه، پس تو هم مثل من به برنامه‌ریزی‌ت عمل خواهی کرد! حتی شدیدتر :)))

مثل من که نمیشی، ولی تلاش کن شاید در همسایگی‌های من اومدی :دی

شلیر یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ب.ظ http://www.chiroki-dl.blogfa.com

دکتر تنها موردیه که کاملا بدون رفت و برگشت باهم تفاهم داریم..

خوشحالم از این بابت :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد