نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

زندگی ایده‌آل

 * آدم واقعا مگه از زندگی چی میتونه بخواد؟ به جز یه اتاق که توش تنها باشه، چایی و چند تا مساله برای حل کردن.

نظرات 16 + ارسال نظر
دونده پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام
عاااااالی گفتین!
کاملا میفهمم

چند هفته پیش، در تلاش برای داشتن حتی مقدار ناچیزی از همینایی که گفتین لَه لَه می زدم!

سلام.
ممنونم.

البته منم به مدت چند ساعت بیشتر نداشتم، بچه‌ها برگشتن به اتاق.

دونده پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:55 ب.ظ

عکس خیلی قشنگیه
عکاس خودتون هستین؟

ممنونم.

با اجازه‌تون

ندا پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:42 ب.ظ http://lore.blogsky.com

من موندم چه طوری ادم میتونه عاشق ریاضی باشه :-*

اون بوس آخر نمیتونه توهینت رو لاپوشونی کنه، بلاااااااااک :))

مهدی جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 ق.ظ

لب تاپ نو مبارک !!!!!!!!!
به به !!
ایسوز هم هست. مگه وایو نمیخواستی؟؟؟!!

ممنونم.
همیشه یه معیار در انتخاب وجود نداره، معیارهای دیگه‌ای هم هست که روی علاقه میچربه. البته بنده مک‌پرو میخواستم نه وایو :پی

میر کریم محمدی جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ق.ظ http://mathdl.ir

دکتر جان واقعا زیباست!

تلفیق هنر و ریاضی همینه

همه‌ی ریاضی‌ها هنرمندن

دونده جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ق.ظ

واااقعا عکس قشنگی شده!

و این همون جناب لپ تاپ مذکور هستند که حسابی پیاده تون کردن؟!! سلامشون برسونین! خخخخخخ

دست نرم‌افزارش درد نکنه :دی

بله بله، اسمش فدوراس :دی فدورا جان به خاله سلام کن :دی

حسین زارع جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ب.ظ http://tadrisyar.persianblog.ir

سلام.
همینطوره که میگی دکتر. تونستی بهم یه سر بزن.

سلام.
چشم.

...؟ یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ

من همه این سه تایی که گفتید رو دارم ولی اصلن از زندگیم راضی نیستم و هیچ زیرگروه ایده آلی هم نتونستم براش پیدا کنم!
پس خوش باشید;)

هاها!
تیک ایت ایزی ؛)

ندا یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:21 ب.ظ http://lore.blogsky.com

الان من بلاکم :))؟

یادم نمیاد :دی

فرزانه یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:27 ب.ظ http://jinoos-ap.persianblog.ir/

و یه استاد واسه فحش دادن

اون که خودش جور میشه :))

حای دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:15 ب.ظ http://merry.blogsky.com/

سلاااااام
عالی گفتی رفیق20

سلاااام مدیرررررررر :***
مرسی :*

فری دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:59 ب.ظ

چه خوش خط!

خط استادمه :)

فری پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ب.ظ

واقعا؟! پس اسکول کردی ما رو رسما!

آره، خوش‌خطه. از این پیرمردهای چند هنره. سر امتحان هم اگه برگه‌مون بدخط باشه یا خط‌خوردگی داشته باشه کلا تصحیح نمیکنه :)

نفرمائید فری جان. بنده کی باشم که بخوام شما رو اوسکل کنم!

سید+ع جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ب.ظ

سلام

ای جانم این دقیقا همون چیزیه که میخوام البته +کلی کتاب واسه خوندن
"و مسائل هم حتی الامکان از جنس ریاضی نباشه"

سلام.

این درد، درد مشترکه :))
من واقعیتش نمیتونم ریاضی نخونم، تشویش ذهنی میگیرم. ولی علاقه‌مندم در کنار ریاضی علوم انسانی هم بخونم.

غریبه ی آشنا شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ب.ظ

این خطش Tahoma یی چیزی نیست؟ این استادتون باید آدم حوصله سر بری باشه استاد هایی که زیادی منظم فکر میکنن یکم (شاید کمی بیشتر از یکم) شٌسته و رٌفته هستن!
این عکست هم باید بدیم به طراح های وبسایت واسه هدر تو سایت های مربوط به ریاضی که طراحی میکنن استفاده کنن.

خدایی دست‌خط قشنگی داره ؛)
نه بابا! کلیت‌ش آدم جالب و دوست‌داشتنی‌ای هست به نظر من.

قابل نداره آقا/خانم!

غریبه ی آشنا شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:54 ب.ظ

راستی سطح روی میزت شبیه میزی هست که پی سی من روش هست :دی

با یه مامور وزارت اطلاعات طرفم؟ :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد