نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

کتابخانه ریاضی

 * حدود یک ماه پیش، دوستم میرکریم بهم گفته بود که قرار ِ سایتی راه‌اندازی بشه برای دانلود کتاب‌های ریاضی دانشگاهی. متاسفانه من یادم رفت در این مورد اطلاع‌رسانی کنم و از این بابت عذر میخوام از میرکریم.

 * حرف اضافه‌ای نیست: کتابخانه ریاضی MathDL. این سایت با امکانات خیلی خوبی به نظر من راه افتاده، توجه کردن به CDNها از همین ابتدا کار خیلی خوبی هست، قالب گرافیکی زیبا و قابل تحسینی داره، بر مبنای وردپرس هست و کتاب‌ها خیلی خوب و شیک طبقه‌بندی شدن. در کل کار خیلی خوبی از آب در اومده.

 * اگه حتی ریاضی هم نمی‌خونید بهتون پیشنهاد میکنم به این سایت سری بزنید. سایت اینقدر زیبا هست که بتونه برای دقایقی شما رو هم جذب کنه ؛)

نظرات 10 + ارسال نظر
میر کریم محمدی جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ق.ظ http://mathdl.ir

دکتر عزیز سلام. بابت معرفی واقعا سپاسگذارم.
بسیار باعث افتخار من هست که در کنار ما باشید.

در مورد این موضوع لطفا با من در تماس باشید. چند تا ایده جدید دارم و میخوام نظرت رو در موردش بدونم.

شاد باشی

سلام. خواهش میکنم، وظیفه بود.
نظر لطف شماست. سپاسگذارم.

چشم. حتما.

ممنون.

ندا جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:24 ب.ظ http://lore.blogsky.com


فک کنم خیلی به درد من میخوره :))

شک نکن! :دی

دونده جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ب.ظ

سلام

ما ریاضی دان نیستیم اما ریاضی دانان را تحسین می کنیم!

ژ.ن:
و امیدوارم که در اثر کثرت غرق شدن در فرمولها احتیاج به دارو و ...پیدا نکنن!

سلام.
سپاسگذار از لطف شما!

پ.ن: ریاضی فرمول نیست فقط. اونی که مردم از ریاضی می‌بینن مثل همون تصوری هست که مردم از شعرا دارن که مثلا فقط می‌شینن یه جا شعر میگن و نمی‌بینن بخش‌ها و مباحث متنوعی که در ادبیات هست.
ولی خودم رو اگه بگم باید عرض کنم که من خیلی وقته دیوونه شدم :دی

بهزاد یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ق.ظ

ایول چه سایت جالبی
حیف که من چیزی حالیم نیست

به دوستان خود نیز بگوئید ؛)

بابا شکست نفسی!

روح الامین یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ق.ظ http://14sabz.blogsky.com

سلام دوست عزیزم
شما خوبین ؟
در مورد سوالتون ... به نظر من هدف وسیله را توجیح نمی کنه ...
بد حجابی و یا بی حجابی خانم ها رو تأیید می کنم ....بله قبول دارم و حتی مدل موی اون آقا پسر ها رو هم تأیید می کنم ...
در مورد حجاب هم بسیار مطلب داشتم ... البته در مورد آزادی حجاب به این شکل قشنگی که مد نظر شما ست نه ...
و در آخر اینکه قبول دارم که این تصاویر اون جوری نیست که ما نمی پسندیم ولی باید مد نظر داشته باشیم که تصاویر نشون دهنده خیلی از مسائل هستن ... نمونه اش اینکه نشون میده حتی اگر انسانهایی باشن که از نظر ظاهری مناسب نباشن ولی باطن قشنگی دارن ...
دوست عزیز من
اینو بدونید که دنیا به اون سمتی میره که خدا وعده اش رو داده و من و تو نیز در این قافیه بازیگرایم ...پس بیا بازیگران خوبی باشیم و بدانیم که شیعه غریب است ...
یادم میاد در انتخابات عده ای شعارشون این بود ...ادب مرد به از دولت اوست ...
ولی خیلی زود متوجه شدم که اینجوری نبوده
یا حق
اجرتون با حضرت فاطمه زهرا س
خوشحال شدم از مصاحبت با شما

جالبه! نمونه شما رو ندیده بودم!
امیدوارم وقتی که خواستن اصلاحشون کنن شما همچنان همین اعتقاد رو داشته باشید.

بله، بنده هم به این نکته معتقدم. این آیه قرآنه و بنده شک ندارم در اون. ولی می‌بینیم که بعد از ۴ سال از تریبون مجلس داریم می‌شنویم همون چیزایی که اون روز گفتن اخ و چخ!

ممنونم.

روح الامین یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ق.ظ http://14sabz.blogsky.com

نخست وزیر دولت موقت، گفت: آقای خمینی ایران را برای اسلام می خواهد، و ما اسلام را برای ایران می خواهیم.
که این اندیشه همان امانیسم یا اصالت به خود است.که در معنای واقعی، درست در نقطه مقابل عمل امام حسین قرار دارد. آنجایی که فرمودند: اگر دین جدم، جز با کشتن من برپا نماند، ای شمشیرها مرا دریابید.

متوجه ارتباط با موضوع بحث‌مون نشدم!

ندا یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:20 ب.ظ http://lore.blogsky.com

منم که ریاضی دان اصن :دی

اصن یه وعضی! :دی

بهزاد پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:14 ب.ظ http://behzadfarhadi.mihanblog.com


مرسی که درس میخونی

بهزاد از این نظر که داغونم!
این ترم حقیقی دارم و هنوز نگاه بهش ننداختم ببینم اصن در مورد چی هست :دی

ندا پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ب.ظ http://lore.blogsky.com

:دی

غریبه دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:35 ب.ظ

سلام.
میگم که؛حل تمرین هم توی این سایت گیر میاد؟

سلام.
نمیدونم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد