نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

جنگ نرمم باش!

 * متن بلندبالایی نوشتم در داستان ِ جنگ ِ نرمی‌های ِ این روزها. پاکش کردم، به نظرم این‌ها چه درست و چه غلط شرف دارند بر کسانی که اعتقادی ندارند.

 * بگذریم! چند روزی هست که دسترسی به سایت‌هایی که «برادر بزرگ» فکر کرده میتونه برای من مفید نباشه، بالکل قطع شده. تنها میتونم آرزو کنم روزی بیاد که به شعور بقیه احترام گذاشته شه. در اون روز اونایی هم که فکر میکنن بقیه شعور ندارن یا ممکنه نرم‌نرم رفتن به اون سایت‌ها باعث نابودی‌شون شه، میتونن درخواست بدن براشون یه امکان ویژه بذارن تا اون صفحات فیلتر شه :)

 * حالا که نگاه میکنم، من اگه یوتیوب و فرندفید رفع فیلتر شن، دیگه بالکل اعتراضی به فیلترینگ ندارم :دی

نظرات 10 + ارسال نظر
behzad یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:55 ب.ظ

http://forshahrivariha.mihanblog.com/post/91
من همون اول دیدم گفتم فتوشاپه نمیدونم چرا انقد مردم زود باورن

بهزاد پسته پاک شده :/

ندا دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ق.ظ http://lore.blogsky.com

خوبه این مدت نبودم پست جدید همین یکی رو گذاشتی :دی
چیزی رو از دست ندادم :دی

همون چون تو نبودی پست نذاشتم :دی

دونده سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:14 ب.ظ http://www.mycolddays.blogsky.com

سلام

خب مشکل اینه که کسایی که میرن توی اون سایتها معمولا شعور کافی برای تشخیص اینکه صلاحشون نیست ندارن!!!!! در نتیجه درخواست نمیدن!!!
در نتیجه داداش بزرگه باید قبلش درِ اونجا رو آجر بکشه و گوش برادر کوچیکه رو بتابوونه تا کنده بشه!!!!!

پ.ن:
یه پست از عکسهای زمستونی گذاشتم
اگر مایل بودید تشریف بیارین خیلی خوشحال می شم

سلامت و شاد باشید

سلام.

من درک نکردم که کامنت در طعنه به برادر بزرگتر بود یا حرف من :دی به شخصه من با فیلترینگ سایت‌های هرزه‌نگاری موافقم و این هم یه چیز طبیعیه، البته باید امکانی هم باشه که کسی که میخواد بره تو اون سایت‌ها بره درخواست بده مثلا تا براش باز بذارن، بحث اینجا ایجاد میشه که الان فیلترینگ تبدیل شده به محل اعمال سلیقه برادر بزرگتر. مثلا یوتیوب خودش یه امکان داره که در اون میشه فیلم‌هایی که خلاف اخلاق یا کپی‌رایت هستند رو درخواست داد تا بررسی بشه و بعد از تائید پاک بشن، من خودم تو ۴شر یه سایت پیدا کردم که توش فیلم‌های شخصی مردم بود، به ۴شر نامه دادم که اینطور چیزی هست، جواب دادن و بعد از تشکر و اینا گفتن که بررسی میکنن، بعد از یک روز هم پاک شد اون پوشه و سایر سایت‌هایی که امروز فیلتر شدن اینطور ابزاری دارن، با این وضع چه نیازی به فیلتر شدنشون هست؟

belladona سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ

اوووووف لامصبا جنگ نرمشون چقده خوشگل و خوشمزه ست! اسمارتیز! پووووووف منم می خوام برم نفوذی شم تو آزمایشگاهاشون

:)))
تو صلاحیت نداری :دی

بهزاد دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:00 ب.ظ

http://dl.mohandesyar.com/90/2/math-formul/mathbook(www.mohandesyar.com).zip
بیشتر فرمولای کاربردی که باید بدونیم همه در یک پکیج استثنایی
اینو سیو کنی خوبه بدرد میخورهگفتم تو هم دانلود کنی
---------------------------------------------------------------------------
تو فک میکنی چرا من و امثال من فرار مغزها میشیم؟بخاطر همین فیلترینگ دیگه

اگه آندروید داری برنامه Math Ref رو نصب کن و ببین زندگی یعنی چی :دی
ــــــــــــــــ
والا! با این نوناشون :دی

دونده دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ب.ظ

بابا ما غلط بنماییم که بخوایم به کسی طعنه بزنیم!! دی:

منظورم برادر بزرگه بود! ...حکماً اون همه علامت تعجب منظوری داشت دیگر!!

و با حرفتون کاملا موافقم که سایت های هرزه باید فیلتر بشن. ولی فیلتر سایر سایت ها بر اساس نظر شخصی کار درستی نمی تونه باشه اصلا

اینگونه نفرمائید! اووووو (لب پایین را با دندان بالا بگیرید و به بیرون فوت کنید، می‌شود اووو).

راستش را بخواهید من کلا تو گرامر ضعیفم! از همان اول ابتدایی ضعیف بودم، هیچ وقت هم نفهمیدم چرا!

ولی الان برعکسه :/

شادی سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ق.ظ http://wordsofshadi.blogsky.com

سلام دکتر.
قبلا ها خیلی می خوندمت. اما نمی دونم چی شد ... یه مدت بود که به وبلاگ ت سر نمی زدم. حتی یادمه یکی از کارهایی که دوست داشتم انجام بدم این بود که قالب وبلاگت رو خودم بنویسم تا بفهمم دقیقا چه طور نوشتیش :دی

امروز که کامنتت رو تو وبلاگم دیدم گفتم ااا... یادش به خیر :دی
و راهی وبلاگ ت شدم.

اما در مورد فیلترینگ... خوب درسته که تو این سایت ها می شه درخواست داد که صفحات غیر اخلاقی حذف بشه... اما فیلتر بودن مثلا فیس بوک و یوتیوب، بیشتر به دلایل سیاسی مذهبی یه.... مثلا این پیج کمپین یاد آوری امام نقی (ع)....
چه قدر همه مون ریپورتش کردیم... اما چه فایده... کلا جو حاکم تو این سایت ها... به خصوص فیس بوک، برای نابود کردن فرهنگ و مذهب ماست.
من هم زیاد با فیلتر کردنشون موافق نیستم... اما به نظرم وقتی نباید فیلتر باشن که بیشتر از اون اندازه که دشمن داره برای سواری گرفتن از ما در این سایت ها فعالیت می کنه، ما هم برای فرهنگ سازی از این سایت ها استفاده کنیم.

سلام شادی خانم!
از کم سعادتی بنده بوده مطمئنا.
:)) قالب و کلا کدها رو با روش گاوچرونی می‌نویسم من :دی این: http://en.wikipedia.org/wiki/Cowboy_coding باز اگه لازم هست میخواید ایمیل بدین من کد قالب رو براتون ایمیل میکنم.

خوش اومدین! سرافراز فرمودین بنده رو :) ممنونم.

به نظر من بیشتر به دلایل سیاسیه، دلیلم هم همین که احتمال رفع فیلتر فیس‌بوک هست به گفته‌ی جراید، در حالیکه محتوا تغییر آنچنانی نداشته.

میدونی فیس‌بوک یکی از دلائلش که این جو رو داره اینه که فیلتره، من فکر کنم از ۲۰۰۸ یا ۷ فیس‌بوکم، اونوقتا هنوز فیلتر نبود و چیزی بود شبیه کلوب، هر کی برا خودش سرش به خودش و دوستاش گرم بود، وقتی که کم‌کم حساسیت‌ها روش زیاد شد، عده‌ای که بیرون نمیتونن حرف خودشون رو بزنن، شروع کردن داخل فیس‌بوک رونمایی کردن از عقایدشون، البته این برای ظاهر هم کاملا واضحه! بعضی خواهران و برادران تا کبدشون رو نشون دادن دیگه :دی و فیلترینگ این جو رو تقویت کرد، شما ببینید بعد از کمپین‌ها چگالی بچه مذهبی‌ها بیشتر شد و نسبتا جو هم برای مذهبی‌ها تعدیل‌تر و بهتر شد، در حالیکه قبلش به علت دسترسی نداشتن این جو نبود یا کمتر بود (همه سرمون تو کار خودمون بود!). البته من هنوز هم چون فقط بین دوستای خودمم خیلی به شدت خفن چیزی رو حس نمیکنم، اگه کسی هم بخواد خفن باشه بلاکش میکنم :دی
با گفته‌ی شما موافقم، ولی متاسفانه بعد از جا افتادن یه وسیله نمیشه براش فرهنگ‌سازی کرد یا میشه ولی خیلی سخت! قبل از اومدنش باید براش فرهنگ‌سازی میشد (که نشد!). متاسفانه دید بسته و امنیتی دوستان، همیشه این مشکلات رو به وجود آورده! مردم به هر حال هر جور هست به اون وسیله دست پیدا میکنن و بازنده اونی هست که به جای هدایت، بلاک میکنه ؛) (دید امنیتی لازم هست ولی کافی نیست!)

شادی سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:17 ب.ظ http://wordsofshadi.blogsky.com

اختیار دارین دکتر :) این چه حرفیه...
این Cowboy Coding ه چه بامزه ست. کلی خندیدم. :دی خیلی خوبه.
دستتون درد نکنه. تلاشم رو می کنم بعدا مزاحمتون می شم :)

خوشحالم که اینجا هستم :دی

در مورد فیلترینگ هم چی بگم والا... فرمایشتون کاملا درسته. کاش می شد همه چیز گل و بلبل شه. من که همه ش دارم حرص می خورم... :| هم از دست مردم هم از دست برادر بزرگه.

در خدمت‌تون هستم :)

منم ؛) ممنونم به خاطر بودنتون.

به جای حرص خوردن فوش بدین و بعدش برگردین به زندگی عادی :دی ارزش نداره این دو روز دنیا :دی

نون الف چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ق.ظ http://lore.blogsky.com



آخی دستت درد نکنه :))

چاکر :)))

behzad پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ب.ظ


گوشی من فقط قابلیت اس دادن داره :))

:))
خیلی هم خوب :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد