نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

آی‌کیو ۱۲۰!

 * قدیما مثلا میخواستن بگن طرف خیلی فلان و چلانه، میگفتن فلانی آی‌کیوش ۱۲۰ه! اووووههه! (اسمایلی دهن باز و از اینا)، حالا چی؟ طرف مثلا تونسته بود یه پیچ رو باز کنه و فوت کنه و دوباره ببنده یا یه متن رو تو یه کتاب انگلیسی خونده بود و اجرا کرده بود و فلان! بگذریم! منظور اینکه آی‌کیو ۱۲۰ خیلی کم گیر میومد، شما یادتون نمیاد البته :دی

 * حالا دوره زمونه تغییر کرده، مریم تو یه پست از وبلاگش (پست را از اینجا بخوانید) یه تست آی‌کیو معرفی کرده و از خواننده‌هاش خواسته که بیان آی‌کیوهاشون رو بذارن، کامنت‌ها رو که میخونی همه بالای ۱۰۵ (که هوش نرمال به بالا محسوب میشه) هستن، واقعا هم تو جامعه همینطوره، بچه‌ها دارن باهوش و باهوش‌تر میشن، همین مبینای ما (همه‌ی پست‌های مربوط به مبینا) الان گوزهایی عروس میکنه یا حرف‌هایی میزنه که من یکی تا خود ِ ۱۸ سالگی‌م، تصورش رو هم نمیتونستم بکنم.

 * این یک نشونه‌ی خوب میتونه باشه، جامعه هوش جمعی‌ش داره بالاتر میره و میشه جامعه‌ای رو تصور کرد که قانون فقط مشخص کننده حدود ِ، برای یک زندگی در کنار هم و احتمالا به مجری قانون نیازی نخواهد بود۱.


۱) البته به نظر میاد که این حرف خیلی هم درست نباشه، خیلی از خلافکارهای امروز، آدم‌هایی هستند با هوش بیشتر از معمول ِ جامعه :دی آیا میشه گفت که هوش با خلافکاری رابطه‌ی مستقیم داره؟

نظرات 22 + ارسال نظر
مهدی جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ق.ظ

من 122 هستم.

تو همون مهدی هستی که من می‌شناسم؟ اگه آره تعجبی برام نداره :پی

پ.ن: میتونید از http://fa.gravatar.com استفاده کنید و یک عکس به ایمیل‌تون اختصاص بدین تا هر جای وب از اون ایمیل استفاده کردین، عکس‌تون هم بیفته.

نون الف جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 ق.ظ http://lore.blogsky.com

من فک کنم بیشتر از 120ام :))

مثلن چن؟ :دی

مهدی جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ق.ظ

اصلا ملاک نیست.
یه گزارش دیدم که می گفتم بالاترین آی کیو ثبت شده مال یه خانم سوئدی بوده. این خانم هیچ خدمت مفیدی به بشر نکرده و فقط جدول حل می کرده و تو مسابقه های تلوزیونی شرکت می کرده.
بر عکس یه برنده جایزه نوبل فیزیک نام برد که آی کیوش 120 بوده.

خب یعنی اون فرض من که همه‌ی بدردبشرنخورها (که در پانویس بهش اشاره شده) تائید میشه؟

بهزاد جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:47 ق.ظ

تست زدم جالب بود
کجایی بابا یه دختر عمه دارم آی کیوش تو شیش سالگی که میرن مدرسه تو پرونده ش نوشته بود 133
اون یکی پسر عمم(پسر عمه کوچیکه) 135
الانم بنده تست زدم 130
حالا این دختر عمه کوچیکم تو مدرسه شون درسش متوسطه!
من تو مدرسه درسام متوسط و تو دانشگاه گند و ضعیف ضعیفه
ببین اون بقیه که درسشون از ما بهتره آی کیوشون چنده ها
الان دیگه فک کنم نرمال میشه 120

شما خانواده‌تن باهوشین پس ؛) نمیخوای منو با طایفه‌تون آشنا کنی؟ شاید باعث امر خیر شد :دی

ببین آی‌کیو فقط سرعت انتقال اطلاعات رو مشخص میکنه و نه چیز دیگه‌ای رو، یه آی‌کیو ۱۰۰ مثلا ۵ ثانیه طول میکشه تا موضوع رو بفهمه ولی یه آی‌کیو ۱۳۰ مثلا ۲ ثانیه. واقعا اونقدری که تو کشور ما بهش بها دادن، مهم نیست.

در کل هوش ۷ تا معیار داره که تو ایران فقط یکی‌ش مد نظر گرفته میشه.

تو هم قبلا گفتم، ببین چی نمیذاره به درس توجه کنی، اون مشکل رو حل کن. البته سیستم آموزشی هم مشکل داره!

بهزاد جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ق.ظ

http://s3.picofile.com/file/7731216555/test.jpg
شانست یه دختری که سنش بهت بخوره نیست همه نی نی ن
میخوای خواهرم بیا بگیر؟
آره شنیدم هوش چندتاس مثلا یکی ش هوش اجتماعیه که من اصلا ندارم
هوم نمیدونم چی نمیذاره درس بخونم
شاید آرامش ندارم
--------------------------------------
دکی منظورت از این که نوشتی:الان گوزهایی عروس میکنه... چی بید؟:)))))
یعنی خدای تیکه ساختی برا مادر شوهر((=
بی ادب;))

ماشالا :)

:)))

بیا پول بده من مشکلت رو حل کنم (این سومین پیشنهاد پول گرفتن بود :دی)
--------------------------------------
:))
از دیدگاهت خوشم اومد :دی

خودم جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ب.ظ

خودم جان تو چشام نیگا کن
تو روز روشن جلو چشای مننننننننن

نهههههههههههههه! ینی برا دوستم گفتم! دیوار خار داشت، همسایه داشت پشت‌بومش رو درست میکرد، پشه نیش زد، دعوا کرد، منو خورد … فایده نداره! میدونم! میدونی بضی وقتا آدم هق هق هق ابراز ندامت میکنم هق هق هق آن لنگه کفش را نیشان من بده هق هق هق

خودم جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:13 ب.ظ

میدونی داستان چه جوریه
ادم وقتی سرش تو کتابهای هوش و اینا باشه ینی ذهنش رو داستان متمرکز باشه خو معلومه 120 به بالا میزنه
ولی یه ادم که نمی دونم هوش به چه دردی میخوره یا این علامتها اصلا چی هستن که فایده نداره
باید اموش داده بشه که این علامت و شکها واس چیه و چه رابطه ای داره
من یه بار هول هولی انجام دادم 108 شد یه بار دیگه که تمرکز کردم 110 شد ینی زیاد تاثیری نداشت
خدایش مرحله های آخرش غول داره

موافقم!
من خودم هر چی سوالا رو زدم به خاطر دونستن نظریه مجموعه‌ها بود. میدونی کلا ضریب هوشی معیار ثابتی هم نیست، آدم با تمرین میتونه افزایش‌ش بده، دیگه در دنیا مثلا برای اکسپت گرفتن، نمره ضریب هوشی از شما نمیخوان! (که در ایران البته میخوان، همون قسمت استعداد تحصیلی نشونه‌ش)

۳۵تا سوالش از من ۱۰ دقیقه حدودا وقت گرفت، اون ۴تای آخری بقیه وقت رو :| آخرش هم حل نشدن البته :/ لامصب‌ها با نظریه مجموعه‌ها فکر کنم بدست نمیان :دی احتمالا دلیل ابتکاری داشته باشه :دی

البته بعضی سوال‌ها هم بود که با استدلال من، جواب درست رو نداشت (یه دونه بود فقط البته!) اونو با افزودن یه تبصره حل کردم :دی

خودم جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:21 ب.ظ

باش این - و این +
خو حالا کی پشه زد؟ دیشب وختی آمده بود؟
هی هی هی روزگار
روز روشن کیف ادمو میزنن اینم روش

با من غریبه‌گی نکن! با من که درگیر توااااااااااام
کامنت‌هات رو از من ندار، من چیز چیزگیر تواااام
:دی

کیفت‌و زدن؟

خودم جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:24 ب.ظ

آورین
یه سوال هوش بود که بچه که بودم ازم میپرسیدن و ذهنمو بی خود درگیر میکردم
خروس رو تپه می تونه راحت تخم بزاره یا رو کاه؟
کچلی میره آرایشگاه موهاشو چه مدلی میزنه؟
کدوم یک از حیونا راحت از درخت بالا میره؟ زرافه - الاغ- اسب- فیل
و اون موقع نمی دونستم که این سوالا چه معنی دارن و زیاد غصه میخوردم

:)))
معلومه که جواباش!
روی تپه چون جاذبه بهش کمک میکنه، بعد کچله مدل طی آشپزخونه، بعد الاغ، چون خره :دی
دوشواری نداره که :دی

بهزاد جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:25 ب.ظ

قضیه پول چی بید؟

ببین اول همه‌ی کارهای اقتصادی کالا به کالا بود، بعد اومدن به جاش طلا مبادله میکردن، بعد چون خطر زیاد داشت، یه قرارداد گذاشتن که گفتن شما هر چی طلا داشته باشی به جاش کاغذ بیار و اینگونه موجودی به نام پول به وجود اومد.
البته مارکس معتقد ِ که از اون وقتی که پول جای مبادله‌ی کالا به کالا رو گرفت، انسانیت مــُرد.
:دی

بهزاد جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:46 ب.ظ

دکی خروسه عجب مرغی بوده
--------------------------------
دستت درد نکنه اطلاعات عمومی دوس دارم

خیلی! اصن خری بود برا خودش :دی

چاکر :دی

خودم جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:22 ب.ظ

-عزیزم بهت افتخار میکنم (ایکن خودم جان را...)
- نه کیفمو ندزدیدن خواستم هیجان کار بالاتر بره
خدایش من اونوقتا نمی دونستم چرا خروس تخم نمیزاره (آیکن غصه خوردن) کسی هم نبود که بگه آخه خروس داستان داره
بعدشم زرافه نمیخاد که بره بالا چون گردنش انقد بلنده که احتیاجی به بالا رفتن نیس
اصلا سوالا به گروه سنی ما نمی خورد همش مورد دار بود و اینجوی شد که سوالات رو برای نسل جدید حذف کردن

-
- ابتکار قشنگی بود :)))

اصن میدونی باز بحث برمیگرده به همون در حال گذار بودن جامعه‌ی ما :دی

بهزاد شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ب.ظ

تموم شد
سریال فرینچ میگم
هعییی دیگه بهانه ای برا درس نخوندن ندارم
نتیجه اخلاقی سریال:اگه حضرت محمد شما دنیا متوالی طی میکنه و به دنیای متوالی اعتقاد دارین; ما هم بلتیم دنیا موازی طی کنیم و به دنیای موازی اعتقاد داریم.
--------------------
دنیای متوالی:عالم قبل دنیا اومدن-این دنیا-برزخ-قیامت
اما اونا(اون طرف آبی) حالیشون نیست دنیاهای متوالی در عین حال موازی هم هستن
واقعا برام جالبه چرا هی اصرار میکنن از طریق مواد مخدر دنیاهای دیگه درک کنن!!!
خودشونو بکشن نمیتونن 1 درصد اون چیزی که امثال بهجت با تهذیب نفس درک کرد بفهمن
تشویییییییییییییییق

برو سریال نفوذ رو دانلود کن ببین :دی لینکش: http://3rial.tv

بهزاد من هیچ وقت تو نخ فیلم سینمایی نبودم، هیچ وقت هم دنبال تفسیر و تاویلش نرفتم! البته اون تحلیل لاست رو که حسن عباسی انجام داده بود، به خاطر دوستم مهدی بعضا گوش دادم و البته جالب هم بود! ولی در کل هیچ وقت علاقه به نمادشناسی نداشتم! فیلم رو هم هیچ وقت حوصله نداشتم که حرفه‌ای ببینم! درک هم نمیکنم اینایی که اینطور علاقه‌مندانه فیلمی رو دنبال میکنن (البته قبول دارم که اگه شروع کنی به دیدن دیگه می‌بینی! ولی نمیدونم این شروع کردن به دیدن چرا برا من پیش نمیاد :دی)

بهزاد شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:25 ب.ظ

عمراااااااااااا
وقتم هدر نمیدم برا فیلم ایرانی
من تحلیل خودم گفتم اصلا تحلیل عباسی یادم نبود!
آره خوب دنبال نماد شناسی زیاد نباید باشیم آدم گمراه میشه
میدونی هیچ چیز مث تخیل هم انرژی نمیده
تخیل با اون قضیه شیطان انسان را با آرزوهای طولانی و... گول میزنه فرق میکنه ها.
با فیلم بهتر میشه تخیل کرد با ذهن بازی میکنه لامصب

من دانلود کردم دوست دارم ببینم! حداقلش اینه حجاب دارن :دی

جلو من از تخیل حرف میزنی؟ :دی

دونده شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام
پست قشنگی بود

اون تستی که مریم جان گذاشته ، خیلی نمیشه روش حساب کرد
روایی و پایایی اش معلوم نیست!

ولی طبق نظریه ی روانشناس معروف "ویگوتسکی" ، نسلهای جدید، هوش بالاتری از پدران خود دارند!
البته این نظریه است!!!!

ولی خب در اطرافمون بچه ها رو داریم می بینیم که چقدر فضول و دانا شدن!
دسترسی به اطلاعات عمومی و رسانه های اطلاعاتی ، تلویزیون و کامپیوتر و غیره ، بی تاثیر نبوده!

و بین هوش و جامعه ای بهتر ، الزاما ارتباط ی نیست!!
:)))

سلام!

تست معتبری هست برای این امر؟

فضول و دانا :)) شما متخصص تعبیرهای بدیع هستین، این از این، اون از بلبل‌های درخت نارگیل :)))

یه مثلا می‌فرمائید؟

دکتر همساده شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:44 ب.ظ

سلام.
آقو ما یه چیزی بگیم از دوران دبیرستانمون. سالی که اول دبیرستان بودیم مشاور مدرسمون که باهاش یه درس داشتیم به اسم برنامه ریزی درسی، اومد توی کلاس و یه کتابچه ای به هر کُدوممون داد و گفت جواب بدین. آقو خوب یادمه روش نوشته بود آزمون ریون. هر کدوم از سوالاش هشت گزینه داشت. هشتاها. :-) یعنی در حد المپیک. آقو ما ایی امتحانو رو دادیم بعد معلم که نمرهامون خوند شده بودم 116. نمیدونستیم که آی کیو بوده. آقو حتی اونجا هم بعضیا تقلبی کرده بودن. یادش بخیر ما او موقع هم آی کیو همساده بودیم. البته ما اهل دروغ هم نیستیما. بعضیاشم شانسی زده بودم. معلمُم گفت تو باید حتما بری رشته ی ریاضی. آقو ماهم چه میدونستیم اومدیم. الآن هم ریاضی هستما (ارشد). ولی در کل ایی چند سالو توی ریاضی له له شما. داغون داغون.

سلام!

آقا نفرموده بودین ریاضی میخونین! خوشوقتم از آشنایی با شما! چی گرایشی میخونید؟

دکتر همساده یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 ق.ظ

مخلصیم کاکو. ما هم ریاضی کاربردی میخونیم. گرایشمون هم بستگی به پایان نامه مون داره. اگر خدا بخواد تحقیق در عملیات. از معادلات دیفرانسیل هم بدُم نمیاد.

جفت چشی!
تحقیق تو چه زمینه‌ای کار می‌کنید؟

بهزاد یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ق.ظ

دکی یه تست هوش احساسی پیدا کردم
خیلی قشنگه
این تستم کم تر از قبلی شد
شدم 42
امتیاز کسب شده توسط شما: 42

بهره هوشی احساسی شما بالای حد معمول است، اما هنوز جا برای پیشرفت دارید. شما به احتمال زیاد نسبت به فضای احساسی که افراد دیگر، از جمله دوستان، خانواده و ارباب رجوع ایجاد می کنند حساس هستید و این موضوع باعث می شود گاهی اوقات بیش از اندازه به دیگران توجه کنید، تاحدی که خودتان و نیازهای خودتان را فراموش می کنید. از دیگر نقطه ضعف های شما این است که...(سانسور )
------------------------------لینک تست هوش احساسی
http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=22974&Keyword=%D8%AA%D8%B3%D8%AA+%D9%87%D9%88%D8%B4

هاها!
اعتماد به نفسم رو از دست میدم اگه تست بدم! :دی

بهزاد یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ب.ظ

یه تستی میدم خیلی جالبه با زمان و دلهره آور لامصب .اینو حل کنید جوابش برا من عجیب بود!!
تو این صفه نوشته تست آی کیو2
http://www.farzaneganepoya.ir/school/Teacher.aspx?Lang=F&TID=273F4658374957715F394658&GEName=&GFName=%D8%B4%D8%A7%D8%AF%D9%8A+%D9%88+%D8%B3%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D9%85%D9%8A
--------------------------------------------
http://s4.picofile.com/file/7734092361/test_.jpg

نوموخام! :دی
من هوش‌م خیلی هم همینجور خوبه :دی

دکتر همساده یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:15 ب.ظ

خودُم با فازی و شبکه خیلی حال میکنم.احتمالا یکی از همین دو تا.

آقا من با شبکه زندگی میکنم! بیش از اون گراف و الگوریتم‌های بهینه‌سازی؛ ولی چه کنم که اینجا کار نمیکنن هق هق هق :(

خودم دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ق.ظ

شما با نرم افزار مطلب (متلب) آشنایی دارید؟

بله؛ آشنایی دارم :)
مشکلی داری بگو

مریــم جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 ق.ظ http://love-courage.blogsky.com

بابا ، معرف وبلاگ مـــــــــــــــــــن....

بابا ، فاز تحلیل آی کیــو...

بابا ، پست قشنگ...

اصن به من میگن دکتر محلل :دی

مرسی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد