نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

بحثی بر بحث‌ها

 * مارک تواین میگه: «هیچ وقت با یک احمق بحث نکن، چون او تو را تا سطح خودش تنزل میدهد، بعد با تجربه‌ی یک عمر زندگی در آن سطح، تو را شکست می‌دهد.».

 * بدم میاد از آدم‌هایی که برای قبول نکردن یک شخص، تمام ویژگی‌های مثبت اون طرف رو به گند میکشن، حتی اگه به قیمت دروغ و تهمت باشه. افرادی که زندگی‌شون هم یک علامت سوال گنده‌ست و امروز به راحتی حرفی که دیروز زدن رو زیر پا میذارن.

 * بهانه‌ی پست رو روحانی خوابگاه۱ در اختیارم گذاشت، وقتی که به بهانه‌ی حمایت از دکتر جلیلی۲، قالیباف رو به گند کشید.


۱. نمیدونم فلسفه‌ش چی هست، ولی دوتا آخوند از اول این ترم تو خوابگاه بین بچه‌ها میچرخن. البته به نظر من چیز خوبی هست.

۲. جلیلی خودش به شدت آدم اخلاق‌گرایی هست! حساب ایشون رو از به اصطلاح این طرفدارشون جدا میکنم. هر چند به نظرم اگه آقای جلیلی برنامه‌هاش رو اعلام کنه همین آقا بهش فحش خواهد داد.

نظرات 14 + ارسال نظر
بهزاد یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:05 ق.ظ

مارک عجب حرفی زده ها اصلا ازش انتظار نداشتم
----------------------------
معمولا اینجور آدمایی که به تورم میخوره تا توهین کنه محل و ترک میکنم (البته با دوستام هماهنگم اونا هم پا میشن)
یا با دوستا با هم حرف میزنیم و طرف محل نمیذاریم
اگه شعور داشت پرسید چرا اینطوری میکنید
میگیم انقد توهین کردی دهنت بو گه میده

به نظر من رفتار شما هم درست نیست، باید محترمانه به طرف گفت که رفتارش درست نیست و اگه اصرار بر ادامه داشت، بهش گفت که بحث رو ادامه نده.

بهزاد یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:35 ب.ظ

اوهوم رفتار ما هم درست نیست
ولی با اینجور افراد باید مث خودش رفتار کرد تا دیگه توهین نکنه
بعضی وقتا زیاد مودب بودن جواب نمیده
دکی نتیجه کنکور من به این شرح است:دی
زبان تخصصی:2.33
آنالیز1و2 و توابع و ریاضی عمومی:-3.32
آمار و آنالیز عددی و وعادلات دیفرانسیل:2.22
جبر خطی و جبر 3.33

رتبه 5700 مجاز به انتخاب رشته:))
آخرین رتبه مجاز هم 6564 شده
ایشالا امسال بیشتر میخونم

تو یه کران بالا شدی امسال :)))

من سال اول فکر کنم ۵۰۰۰ شدم، سال دوم ۲۰۰ :دی

ندا یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:37 ب.ظ http://lore.blogsky.com

چراهمه پستات سیاسی شدن :(

فکر کنم به خاطر خوراک ذهنیم‌ه، بیشتر دنبال خبرهای سیاسی‌م این روزا :)

متر سنج یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:53 ب.ظ http://dar300metri.blogsky.com/

باریکلا به مارک تواین! البته پیرمردای قدیمی هم از ین حرفا میزنن و لی کو گوش...
قبلنم گفته بودم...اینبارم چون ندا یاد آوری کرده میگم زیاد قاطی سیاست شدن ....
اصلاولش کن...خودت چطوری؟!

فکر کنم تا سرم به سنگ نخوره (نزنن؟) آدم نمیشم! چی بگم والا!

چاکرتم مدیر :) تو چطوری؟

حای یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:47 ب.ظ

دعاگوی همه رفقای 20 مثل تو!(در جواب تو چطوری؟)
دکتر داشتم خاطرات گذشته رو مرور میکردم...چقدر زود میگذره..میگذره اما نمیگذره!
...یاد اون پستا...مث:
تو با منی، نه تو! که تمام سرودها
بی اعتنا به خط کشی عنکبوت‌ها۱
چاره چه بود؟ چه گویم؟ چرا چه شد؟
باز این «چ» و چه و دعای قنوت‌ه

خدا خیرت بده! :) ممنونم!

هععععععی رئیس! امروز رتبه‌های بچه‌ها اومده، اونایی که روم شد رو سوال کردم که ببینم چطور بوده، وقتی سوال میکردم دقیقا یادم اومد از روزهایی که گذشت، مثه این خل و چل‌ها نشستم تو غار تنهایی [۱] خودم و لبخند میزنم و اخم میکنم و دلم میگیره! کسی ببینه شک نمیکنه که دیوونه‌م.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
۱. من دور تخت‌م رو یه پارچه کشیدم و اسمش رو گذاشتم غار تنهایی، خودمم و خودم!

مترسنج یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:53 ب.ظ http://dar300metri.blogsky.com/

نیاز نیس سرت به سنگی بخوره که به سینه میزدی...
کافیه منطق ریاضی و قانون عقلیتو بکار بگیری:
اینکه از خودت بپرسی بعدش که چی؟! چه نفعی واسه من داره!

به خاطر همون «منطق و قانون عقلی» هر روز حساس‌تر میشم به مسائل سیاسی. برام مهم‌ه که هم خودم و هم بقیه بهتر بتونن زندگی کنن. خیلی از چیزهایی که دور و برم می‌بینم برام قابل هضم نیستن و ریشه‌اش رو در بی‌خیالی و سودنگری ملت می‌بینم.

اشتباه میکنم؟

بهزاد یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:23 ب.ظ

ماشاالله ماشاالله دکی آخرین رتبه ای که شانس داره تو دانشگاهتون قبول شه چنده؟
میخوام در همون حد بخونم ایشالا قبول شم

بخون برو یه دانشگاه درست درمون! داغون شدییم اینجا بابا!

مهدی یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ب.ظ

جمله حکیمانه ایه. باریک الله مارک.

مارک پسر خوبی‌ه :دی

بهزاد دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:59 ب.ظ

!!!
مگه از دانشگاه شما هم بهتر هست؟!!!!!!!!!!

بهتر بودن رو تعریف کن تا بحث کنیم :دی

خودم دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:39 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

به حسین:
حسین یادم نمیاد به خاطر موقعیت شغلی طرف، حرفش رو قبول یا رد کرده باشم، حداقل پیش تو ؛)

بهزاد دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:29 ب.ظ

خوب ببین دانشگاه خوب=امکانات خوب+استادی که آدم تشویق کنه
دانشگاهی که محیطش جوری نباشه که همه به فکر عیش و نوش و قر و فر و چاپیدن باشن
آدمای داخل دانشگاه اکثرا با فرهنگ و خدا ترس و عاشق علم باشن
دانشگاهی که کامل کنه آدمو
و فقط تحصیلات آدم تکمیل نکنه
هیچی اصن فک کنم فهمیدم دانشگاه خوب کجاس

دانشگاه ما استاد بافرهنگ و خداترس و عاشق علم و باسواد و فلان تا دلت بخواد داره، ولی نه امکانات داره، نه کسی که تشویقت کنه :)) اینجا خودت باید مرد خودت باشی، اگه آدمی باشی که درس بخونی (خودت رو وقف کنی و نه اینکه مثلا هم درس بخونی و هم روی یه پروژه فلان کار کنی یا تو فکر و خیال باشی و …) و بری از استاد سوال کنی، اینجا فوق‌العاده‌ست، یعنی اینجا ریاضیات رو خوردن، درک کردن، ولی اگه بخوای مثل آدم زندگی کنی و در کنارش درس هم بخونی (مثل اکثر دانشجوهای کشور) اینجا به هیچ وجه خوب نیست.
اینجا بالغ بر ۴۰ درصد هر ورودی‌ش اخراج میشه و بعضا با ۹۰ درصد هم رسیده! (ورودی محض ۸۹ اینجا، از ۱۳ نفر، فقط یک نفر تونست فارغ‌التحصیل بشه و بقیه اخراج شدن!)

حالا دیگه تصمیم با خودت :)

خودم دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

به حسین:
حسین جان کامنت‌ت برام روشن‌گر بود، ممنونم ازت! حق رو به تو میدم و سعی میکنم از این به بعد به نکاتی که گفتی بیشتر توجه کنم.

پ.ن: وقت کنم با تک هم پست و هم کامنت تو رو پی‌دی‌اف میکنم تا برای خودم داشته باشم‌ش. بازم ممنونم.

بهزاد دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ب.ظ

چقد شبیه دانشگاه مائه:|
من هنوز نمیدونم کدوم دانشگاهی:))
فک میکردم دانشگاه تهرانی
من مرد روزهای سختم

فعلا تلاش کن برای درس خوندن،
وقتش شد در موردش با هم صحبت می‌کنیم :ی

خودم دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 ب.ظ

خودم جان شما یه جوری ادم رو میترسونید که انگیزه ادم پر پر میشه
چرا دانشگاه ما 20نفر حسابدار داشت و 25نفر فارغ التحصیل داشت
شوخی بود
ولی واقعا فارغ التحصیل زیاد داریم ولی از استخدامی دولتی خبری نیس
همه استخدامی ها خصوصی شده
تا حالا واس بعد درس خوندن فک کردین که کجا میشه استخدام بشید
واقعا بی انصافیه، بعضی از رشته ها کاربردی نیس
مثلا واس خانوم: منابع طبیعی - ابخیز و بیوشیمی و مرتع
اصلا نمی دونم چرا این رشته ها رو گذاشتن
خواهرم مدیریت بازرگانی داره و شاگرد ممتاز کلاس (معدل 17و اندی) ولی بیکاره

من خودم به شخصه دوست دارم تو یه محیط چالش‌انگیز سالم کار کنم! خصوصی و دولتی‌ش فرقی نداره، این در مورد محل تحصیلم هم صداقه.

=))

من اینقد بدم میاد از این تفکر کاربردی سازی علوم! بیشترین ضربه‌ش رو همین ریاضی محض داره میخوره! برن ببینم به کجا میرسن، با این نوناشون :/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد