نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

کران ِ لطف

 * «تو یکی از اشکالاتت این هست که خیلی ایده‌آل‌نگری، چیزی رو میخوای ولی حاضر نیستی براش مایه بذاری… بدم میاد اینطور! که آدم بخواد ولی حاضر نباشه براش مایه بذاره… از شاخه به شاخه پریدن…، "من میخوام بهینه‌سازی کار کنم"۱ همه‌ی اینا بهینه‌سازیه، حالا من نمیدونم تو تازگی‌ها برا خودت تعریف از بهینه‌سازی درآوردی یا چی؟!».

 * این نـُطق ِ چند ثانیه‌ای ِ استادم بود در مورد ِ من، امروز سر ِ کلاس.

 * البته این بار اولی نبود که اینطور مورد لطف استاد قرار گرفتم، عادت کردم دیگه؛ هرچند حرفای امروز ایشون رو کامل قبول دارم، ولی ای کاش ۲۵ صدم جرات داشتم اون چیزی که تو ذهنم هست رو اجرا میکردم! ای کاش!۲

 * به نظرم آینده به شدت روشن‌ه۳ ؛) سخت نگیر! بیا آهنگ ضداستعماری۴ :دی «آی قربونش» از منصور حیدری رو گوش کن لذت ببر! :))


۱. یه روزی در جوابشون که از من پرسیدن که از ریاضی خوندن چه هدفی داری، این جمله رو گفته بودم. کاملش این بود: «از بهینه کردن و اشکال‌زدایی یک الگوریتم خوشم میاد، اینکه یک چیز رو با خلاقیت بهتر و بهتر کنیم، من میخوام بهینه‌سازی کار کنم».
۲. حالا نمیخوام خودکشی کنم، دوست داشتم درس رو ول میکردم و چند وقت میرفتم دنبال زندگی، تا بفهمم اصلا از زندگی چی میخوام؟
۳. مـــازوخـــم! وقتی باهام مخالفت شدید در حد گـ ـــُـــ ـه زدن به شخصیت میشه، عزمم جزم میشه که خودم رو به اون شخص ثابت کنم و با این شیوه به گند بکشمش :دی میدونم! اُسکلم! :))
۴. یه جایی در وسطای آهنگ میگه: «هر کی تو انگلیس هست قربونش»! مواضع ضداستعماری کاملا از این تیکه روشنه خب! :))

نظرات 42 + ارسال نظر
بهزاد سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:20 ب.ظ

(نزدیک انتخابات ایمیلها از کار میوفته برا همین یه ایمیل ازین سایته درست کردم تو هم درست کن بدرد میخوره روزی)
وااااااااااااااااااااااای میثم
داغ همه جامو تازه کردی با این حرفت: «از بهینه کردن و اشکال‌زدایی یک الگوریتم خوشم میاد، اینکه یک چیز رو با خلاقیت بهتر و بهتر کنیم، من میخوام بهینه‌سازی کار کنم».
میخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممم:(((((((((
بابا اینا درک نمیکنن ته هسته سلولا مغزمون چه جور گچیه
اون بهینه سازی کجا و این کجا(یا بالعکس)
بهینه سازی الگوریتمی که تو ذهن منه و میدونم تو ذهنته
از الگوریتم ساده جمع اعداد گرفته تا چرخه سوخت هسته ایه
اون کجا بنویسی a=a+1
اون کجا بنوسی a++
هععععععییییییییییییییییی
دکی یه پسری بود تو کانون نخبگان اختراعش دنیا رو متحول میکنه ولی کسی حواسش بهش نبود
روشی برا انتقال داده درست کرده بود که با الکترون ها کار نمیکرد(الکترون ها جابجا میشن که بیت ها بوجود میاد و...)
یادم نیت چجوری این قطعات غیر الکتریکی!کار میکرد دستاوردش این بود که هیچ قطعه ای نیاز به خنک کردن نداشت چون اصلا داغ نمیشد
ایرانه دیگه اهمیت نمیدن به خلاقیت
خلاقیــــــــــــــــــــــــــــت
اولش تخیل آدم مسخره میکنن
بعد که گه زدن به تخیل خلاقیت هم داغون میشه
بعد تبدیل میشیم به آدمای بی مصرف
بابا مگه چه اشکالی داره یه دانشجو بجا جواب اصلی یه روش خلاقانه میره ولی اشتباهه استاد بهش نمره شو بده تشویقش کنه
خسته شدیم از بس اثباتای گذشته گان و خارجی ها رو خوندیم و خودمون هیچ کاری نکردیم
بابا اجازه بدید ایده پردازی کنیم خلاقیت به خرج بدیم
دفه هزارو یکم ممکنه انقلابی تو ریاضیات با ایده مون ایجاد کنیم.
خسته شدیم همش ثریا رو بخاطر شرعیات قایم میکنن تا بهش نرسیم
من ایرانی مسلمان میخواهم به ثریا دست پیدا کنم
و هیچ تفکری نمیتونه جلومو بگیره
تکبــیـــــــــــــــــــــــــر

میزنه ثبت‌نام برای کشور شما فیلان و امان!

حالا با این توصیف باز میخوای بیای این دانشگاه؟ :دی

بهزاد سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:23 ب.ظ

آهنگه غیر مجاز (ازین برقصون... یالا) گوش نمیکنما ببینم چیه گناهش گردن تو

این که تازه مجازه! خیلی هم مجازه! اگه بدونی الان چی دارم میگوشم چی میگی :))

بهزاد سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:28 ب.ظ

((=((=((=((=((=((=((=((=((=((=
خخخخخخخخخخ
((=((=((=((=((=((=((=((=
:))))))))))))))))))))))))))
وااااااااااااااااااااااااااای دکییییی
کوووووووفت :))))))))))
چی میخونه این :)))
قر تو کمرم قربونش:)))))))))))
آخ سرممممم درد گرفت بس که خندیدم((=
میدونی چند وقته گوش دادن اینا رو توبه کردم:)))
چقد خندوندی منو
ایشالا بیشتر عاشق خدا بشی جنبه شم داشته باشی

=))))
بابا با اون سیاست ضداستعماری گوش کن مشکلش برطرف شه خب :))

… .

نون الف سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:11 ب.ظ http://lore.blogsky.com


آهنگ روحیه مونو شاد کرد

الان عزمت جزم شده ؟

قابل نداشت! :))

ترجیح میدم در این مورد وقتی کار به اتمام رسید صحبت کنم :)

خودم سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:16 ب.ظ

اصلا از کلمه مایه گذاشتن خوشم نمیاد
مایه گذاشتن واقعا سخته (در هر مورد صدق میکنه)
تو دوستی- تو درس- تو عشق- تو کار
خلاصه اگه اون نتیجه ای که میخای نرسی واقعا وحشتناکه
این منصور هم والاهه دلش خودش، خوش بحالش یکی هستش که قربونش بره
یه آهنگ پدر هستش که میخونه واقعا اینسان تحت تاثیر قرار میگیره+واقعا اشک میریزه و سرشار از احساسه(کلیپش رو میگم)

خب ایشون حق داشت در این مورد، چیز گنده خواستن، سرمایه‌ی گنده هم میخواد! با حلوا حلوا که دهن شیرین نمیشه!

لینک دانلودش کو پ؟

دکتر همساده سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ب.ظ

سلام. سلام.
ارادت داریم دکتر. ببخش دیگه یه مدتی نتونستم بیام نظر بدم. دو تا امتحان داشتم که خدا رو شکر نتیجه شون راضی کننده بودن.
--------------------------------------------------
به محضی که دیدم بحث بر سر این آهنگه دانلودش کردم ببینم چی میخونه. رونی کلمن قربونش!!
:-))))))
چی گوش میدی دکتر! هر کی از ننه اش قهر کرده یه میکروفن گرفته جلوش برای ما شده خواننده. والّا.
-----------------------------------------------------
بهینه سازی اون هم با دید ریاضی رو عشق است. هر کی دیگه میخواد هر چی بگه.

بح بح! سلام دکتر همساده‌ی عزیز! جناب احوال شما؟
خوبه خدا رو شکر! الحمد الله!

والا من همه چی گوش میدم :)) بستگی به شرایط روحی داره، اگه خیلی شاد باشم سراج گوش میدم، خیلی غمگین یه چی مثه این آی قربونش :دی دیگه فکر کنم نزدیک باشه منم خواننده شم! :دی

هععععععی!

خودم چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ق.ظ

لینک آهنگ منصور حیدری به اسم آخرین سفر ( پدر)
http://s3.picofile.com/file/7399066662/Mansour_Heydari_Akharin_Safar_98iran1_rzb_ir.mp3.html


لینک ویدیویش هم گذاشتم
http://www.aparat.com/v/AUE7g

مرسی!

خودم چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ق.ظ

http://www.mansour-heydaryy.blogfa.com/post-1.aspx
اینم یه بیوگرافی کوچیک از منصور جان
وختی به سال تولد اوشون نیگا نیگا کردم دیدم بله چند سالی ازم بزرگ هستن ینی تقریبا یه دهه میشه ولی اصلا بهش نمیاد که 62 باشه

هفتادی رو ببین خخخخخخ :))

حالا چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ب.ظ

آقا من دلم تنگه. نمیدونم با چی خوب میشه. حالم خوب نیست.حوصله هیچ کاری رو ندارم.کسی نبود بهش بگم ، اومدم اینجا نوشتم.
اصلا حس خوندن نیست. یکی نیست منو از این حالت درآره.
منم نمیتونم اون کاری رو که میخوام، انجام بدم.
یه چیزی بگو من حالم خوب شه دکتر.

سلام،
احتمالا طبیعی باشه، لطفا این مطلب رو ببینید: http://rastan.parsiblog.com/Posts/225
به اون پست سیدمهدی برید و نرم‌افزار رو دانلود و نصب کنید! اگه در دوره‌ی قرمز باشید، احتمالا اینطور چیزی طبیعی هست و بعد یک دوره حدودا ۳ هفته‌ای درست میشه! (منم اینطور میشم! : http://porpot.blogsky.com/1391/12/29/post-631)
بعد دوست‌های خوب میتونن پیشنهاد خوبی باشن، با هم برید بیرون! شیطون‌بازی در بیارید!
رقص هم گزینه‌ی خیلی خوبیه ؛) :دی
شاید ساعت خواب جابجا شده!
بعد شاید درس سنگین یا مقاله‌ی سنگینی هست که باعث فشار روحی شده!
دعای کمیل دانشگاه هم گزینه‌ی خیلی خوبیه!
[چند دقیقه زمان …]
الان دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه (اسمایلی خودداناپنداری :دی)، اگه دوست داشته باشید، من خوشحال میشم همینجا به بحث ادامه بدین و در مورد هر چی دوست داشته باشید حرف بزنید، دوستای منم اینجا رو میخونن و احتمالا میتونن موثر باشن در رفع مشکل احتمالی ؛)

فری چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:43 ب.ظ

عکس کاملا گویاست

امیدوارم شما با آن تخیل آریایی خودتون، تصور کرده باشید فهوای حال ما را!

بهزاد چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:04 ب.ظ


حال من در روز به این تعداد عوض میشه
نامتعادل شدم
دکی واسم یه دختر خوشگل پیدا نمیشه که دروغگو نباشه و خیانتکار نباشه:(
امروز داشتم با خودم فکر میکردم کی این نیمه گمشده من پیدا میشه؟یاد یه کلیپی افتادم قبلا تو پی سیم بود هروقت بهم خیانتی میشد از طرف کسی که دوسش داشتم .یا هر وقت حالم مث خانم " حالا"میشد
اونو نگا میکردم آروم میشدم
http://s2.picofile.com/file/7133446555/157.swf.html

=))))
اون معیارت رو: «یه دختر خوشگل که فلان» :))))
بهزاد جان، دختر دو بار که زائید میشه مامانش :دی خیلی به ظاهر توجه نکن :دی البته با عرض معذرت به خاطر روضه‌ی مکشوفه خوندن :))

رونوشت به حالا.

بهزاد چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:06 ب.ظ

اینجایی بلااا
این که گفتی :دختر دو بار که زائید میشه مامانش دمت گرم
بدبختی اینجاس اتفاقاتی که برا مادرش در گذشته افتاده جایی ثبت نشده
انقد به ذهن جوونا نفوذ شده که دیگه نمیشه زن گرفت
تو مملکتی که من بیام بگم مثلا با نامحرم دست دادن گناه بزرگیه بهم بخندن و بگن چقد امله. برای یافتن بهترین دختر باید دنبال اونی بگردیم که از همه کمتر...

بحث رو منحرف نکن :)))) منظورم این بود که قیافه‌ش میشه مثل مامانش و اون زیبایی و طراوت اولیه از دست میره.

دکتر همساده چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 ب.ظ

خیلی ممنون دکتر جان. خوبم . ان شاء الله شما هم خوب باشی.
------------------------
استادت با چه لحنی باهات صحبت کرده ها! عنوان پست رو باید گذاشت سوپریمم لطف!

عادت داریم آقا! امیدوارم عقده‌ای در نیام از این سیستم که بخوام دانش (جو/آموز) های فردا روزم رو داغون کنم!

هانیه پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:20 ق.ظ http://roozi.blogsky.com/

no pain, no gain
احتمالا هدف استاد هم همین نکته دومی که گفتین بوده. همین که تحریکت کنه کاری رو که باید انجامش بدی
پس این کار رو بکن

نمیدونم!
فقط ایشون همیشه اون زمینه‌ای که من دوست داشتم رو زیر سوال میبره! I don't know!
دعا کن!

حالا پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:43 ق.ظ

من ادامه اون چیزایی رو که توی تایپیک چشم حس نوشتم منتقل میکنم اینجا.
سرچشمه اصلی من بی خیال نبودن من و مجرد بودنمه. قبول دارم که من نیاز به ازدواج دارم. اگرم ازدواج نمیکنم تا حالا فرد مورد علاقه م پیدا نشده. بخدا من آسون میگیرم ولی بازم اونی که میخوام نیست.
مثلا یکی هست 7 ساله که منو میخواد.من شاید سالی یه بار ببینمش. اون از من نمیتونه دل بکنه. منو خیلی دوست داره ولی مهم اینه که چون از من 1.5 سال کوچیکتره من خیلی بهش اجازه دوست داشتن نمیدم. از بس التماس به دیدنم میکنه من بیشتر اذیت میشم.پسر خیلی پاکی م هست ولی من خوشم نمیاد با یکی که تصمیم جدی نداره دوست باشم.از همه لحاظ خوبه ولی الان قصد ازدواج نداره.اصلا دست از سرم برنمیداره. میگه من تورو با هیشکی عوض نمیکنم.مثلا وجود این چیزا برام خوب نیست.نمیدونید چه حالی دارم وقتی التماس میکنه.
از لحاظ درسی هم واقعا قبول دارم. هیچ استادی اینقد زیاد به دانشجوش کمک نمیکنه. خدارو بخاطر این مسئله شاکرم.
ما بعضی وقتا قدر نعمتهامونو نمیدونیم. وقتی فرصتا تموم شد اونوقت میفهمم چه نعمتی داشتیم و ازش استفاده نکردیم.فقط خودم باید بخوام که به دوران قبل برگردم و اون انگیزه زیادی که برای درس خوندن داشتم دوباره پیدا شه.
پیری این چیزارو هم داره

آقا دقت نکنید به این دوست داشتن‌ها! من جنس خودم رو می‌شناسم :)))

چند وقتی هست که دارم به همین نکته فکر میکنم، چقدر نعمت دارم و چقدر ناسپاس‌م، اگه بخوام چیزهایی رو که دارم در برابر چیزهایی که ندارم در نظر بگیرم، مجموعه‌ش با اندازه‌ی صفر خواهد شد! چی میخوام جواب خدا رو بدم به خاطر این ناشکری‌ها نمیدونم! ولی بعضا دست خودم‌م نیست، جدی بی‌اختیاری‌ه خیلی از نق‌هایی که میزنم :دی امیدوارم خدا درک کنه منو :دی

ای بابا! شما که اول چل‌چلی‌تونه :))

حالا پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:46 ق.ظ

راستی یادم رفت بابت حرفاتون تشکر کنم.
ممنونم

خواهش میکنم! امیدوارم مفید بوده باشه.

حالا پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ق.ظ

من که اصلا به این دوست داشتنها دقت نمیکنم. فقط تحت تاثیر رفتار خودم با اون قرار میگیرم که باید بهش توجه نکنم.

من باید قدردانی رو یاد بگیرم.باید

چل چلی

توجه نکردن لزوما رفتار خوبی نیست! مثلا شاید با غرور و سنگین رفتار کردن بهتر باشه! البته به شرایط بستگی داره.

خودم پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ب.ظ

با توجه به مباحثی که گفته شد منم میخام نظرمو بگم
اونم اینه که ما از همدیگه انتظارات زیادی داریم و نمی تونیم صاف و صادقانه به هم بگیم
اصلا نمی دونیم تو این رابطه ای که هستیم چی میخایم
مثال:
یه خانوم و آقای محترمی با هم دوست میشن ولی خودشون میدونن که این رابطه به جایی نمی رسه ولی انتظارات زیادی بوجود میاد که پسره انتظار داره که دختره همین جوری بشینه و دست رو دست بزاره که اینجا گل پسر بعد از هی هو سال دیگه سوار بر اسب سفید بیاد یا نه
بابا شرایط دختره رو هم درک کنید تا یه محدوده سنی هستش که خواستگار داره.
نمی تونه به همه جواب منفی بده و اخرش هیچی
مثلا دختر تا 35 سالگی وقت داره و خواستگار
ازون محدوده سن بزنه بالا ، باید منتظر مردی باشه که یا مطلقه هستش یا زنش فوت شده
واس همینه دخترا وقتی از یه رابطه سرد میشن و به نتیجه ای نمی رسن ، فورا به آینده توجه میکنن و زندگیشون رو عوض میکنن
و آقا پسرا نتیجه میگیرن که دخترا بهشون خیانت میکنن و شکست عشقی

من کلا با اون ایجاد رابطه مشکل دارم! اینه که در مورد بعدش نمیتونم نظر بدم!

خودم پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:33 ب.ظ

آدم وقتی که یه نفر رو نمی شناسه نباید اصلا بهش دل ببنده تا وقتی که شناخت کامل حاصل بشه
خوشم نمیاد ازین شماره دادن و گرفتن تو خیابونا
اصلا معلوم نیس که طرف کیه و چیکارست
شاید ظاهر خوبی داشته باشه، شاید ماشین شیکی داره ولی همه اینا ملاک خوبی واس یه دوستی عاشقانه نیس

دوستی عاشقانه هم مگه داریم؟ :))

خودم پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ب.ظ

رونوشت به بهزاد محترم:
حالا من خیلی کوچیک تر ازون حرفام که بخام نظر بدم شما وقتی می تونید در مورد ازدواج با دختر خانومی حرف بزنید و مصمم باشید که امکاناتش رو داشته باشه (کار خوب، درآمد ثابت، حالا ماشین و خونه در مرحله دوم قرار میگیره) شما تا وقتی این شرایط رو نداشته باشید مطمئنا داستان همینجوری میشه که طرف وقتی ببینه یه نفر دیگه موقعیتش بهتره، مسلما اوشون رو ترجیح میده و بیخیال شما میشه

بهزاد توجه کن.

خودم پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ب.ظ

انقد حرف واس گفتن هست که میخام بگم ولی نمی تونم بگم

بگو، همه از خودن! :دی

خودم جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:36 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

به حسین:
به هر حال نقش ایشون رو در رسیدن این آقا به اینجا نمیشه ندیده گرفت! البته عصرایران یا هر خر دیگه تو پست بعدی ِ من سهیم‌اند، ولی این دلیل بر ندیدن گذشته نمیشه.

خودم شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 ق.ظ

بحث در این موارد خیلی گسترده و مفصل هستش
ولی متاسفانه من خودم دچارشم و نمی تونم زیاد اظهار نظر و ادعایی داشته باشم
روحیم داغون بوده و قلبم تازه چسب خورده
بزار فعلا چسبش خشک بشه ایشالا وقت زیاده

باشه‌ :))

خودم شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ق.ظ http://porpot.blogsky.com

به حسین:
از ۸۳ تا ۸۶ مواضع اون آقا در مورد اون طرف چی بود؟

بهزاد شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ق.ظ

مرسی "خودم"
درست میفرمایی
ولی 35 خععععلی زیاده دیگه
یه مشکلی هست اینه که
ما پسرا خوب تربیت نشدیم و مرد بار نیومدیم
شما دخترا هم همنطور
هیچ کدوم ما جوونا مهارت های زندگی یاد نگرفتیم
مشکل از سیستم این نظامه
ما پسرا و دخترا اصلا در مورد خصوصیات روانی هم اطلاعی نداریم نمیدونیم چطور باید با جنس مخالف برخورد کرد.
کلا بد بار اومدیم
پسرا که دستشون تو جیب باباشونه
الانم من میبینم هرکی تونسته ازدواج کنه خرجیش و باباش میده یا حداقل کارش باباش جور کرده و...
دخترا ایرانی هم لوس شدن و خاله زنک اهل زندگی نیستن که فقط فکرشون اینه امروز چی تو فیس کوک بنویسم یا کدوم عکسم بذارم که اندامم نشون بدم لایک کنن منو.
تموم شد دیگه
قسم میخورم تا ده سال دیگه اوضاع اجتماعی ایران کاملا متشنج میشه با این روند رو به گهی که داره.
من جوون از کجا اعتماد کنم؟
من چه بدونم کدوم دختر خوبه و پاکه؟
در صورتی که مفهوم پاک بودن رو هم برا دختر و پسرا عوض کردن
یا بالعکس.
والسلام
دیگه حس بحث در مورد ازدواج و... ندارم.
بهترین کار اینه بریم هی تحقیق کنیم و بخونیم و بخونیم و اطلاعاتمون بیشتر کنیم و خودمون عوض کنیم و کامل کنیم
جنس مخالف در حد ما خودش پیدا میشه.
بعدشم این شکست عشقی مثلا میگم من خوردم ناراحت نیستم خیلی هم خوشحالم تجربه قیمتش بالاس به هرکسی نمیدن این یکی از الطاف الهی شامل حال من شده

من هزار بار گفتم روی سیستم این نظام لینوکس نصب کنید، توجه نمیکنن که :))

رونوشت به خودم.

فری شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ب.ظ

خیلی ممنون بابت تصوراتی که نسبت به دخترها دارید
صادقانه بگم: از همه متنفرم. جواب هم نداره
پ.ن: خودت غر غرویی!

من؟ من که تصوراتم رو نگفتم، بگم اعدامم می‌کنید :))

حالا شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ب.ظ

سلام.من الان دانشگاهم و اومدم که نرم افزار رو دانلود کنم ولی متوجه نشدم باد کدوم قسمت رو دانلود کنم.
نرم افزار سید مهدی کدومه؟
من یه کمی گیج میباشم

مرسی

سلام.
این رو: http://movashah.org/o/Biorhythm%20.exe

بهزاد شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ب.ظ

لینوکس اگه بهش نفوذ بشه تمومه دیگه:|

بهزاد لینوکس یک شخص نیست، یک فرهنگ‌ه که توسط هکرها به وجود اومده (منظورم خرابکارها نیست! هکرها! کسایی که مردن) و چاقو هم دسته‌ی خودش رو نمیبره ؛)

حالا یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 ب.ظ

آقا بهزاد هر پنج تا انگشت که مثل هم نیستند.
من خودم فیس بوک عضو نیستم ولی اگه هم کسی باشه دلیلی به خوب یا بد بودن طرف نیست. اونایی که عکسای خودشونو میذارن دیگه فک نمیکنم چیزی براشون مهم باشه وگرنه هیچوقت چنین عکسایی از خودشون نمیذاشتن.
اونا کلا مشکل دارن. پس نمیشه همه رو با هم جمع کرد.
یکی مثه منم تو این دنیا پیدا میشه که با اینکه آزاده و هیچگونه مشکلی در رفت و آمد نداره ولی به این اعتمادی که خانوادش بهش میکنن، خیانت نمیکنه. هیچ نوع رابطه ای که مربوط به دوست داشتن باشه نمیپسنده.حتی حاضر نیست دوست داشتن یکی رو از ته دلش قبول کنه. حاضر نیست که اگه به کسی که علاقمند میشه به طرف بگه.

هنوز چنین جوونایی زیاد داریم. پس نگران نباش. فقط تنها چیزی که بهتون میگم اینه که هیچوقت از روی ظاهر آدما(بخصوص خانمها) قضاوت نکنید. بعضی دورن و بیرونشون با هم متفاوته. بعضیا واقعا دل پاکی دارن ولی کسی نمیتونه راحت اینو تشخیص بده

رونوشت به بهزاد!

پ.ن: باهاتون موافقم!

بهزاد یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:12 ب.ظ

خانم "حالا " اون مثال بود زدم من نگفتم کسی اینکارو بکنه بده یا خوبه
من عادت ندارم برچسب خوب یا بد بودن به کسی بزنم.
بعدشم اونایی که کسشون میذارن هم نباید بگیم کلا مشکل دارن!
ما الان تو عصری هستیم که خوب و بد باهم گره خورده و نمیشه تشخیص داد.
هر عملی تو زمان و مکان خاصی ممکنه بد باشه و در زمان و مکان دیگه ای بد باشه
من انتقادم به دختر پسرا نیست اصلا
یکم سطح ببرید بالا
من از دولتمردان و حکومت انتقاد کردم
وقتی یه بچه ای بی ادبی کرد نمیشه با بچه حرف زد یا تنبیه ش کرد
باید پدر مادرش و توجیه کرد یا در آخر تنبیه کرد.
هیچ کس نمیتونه بگه دیگری بده یا خوبه
اصلا مشخص نیست کی آدم خوبیه یا بده
چون تعریف خوب و بد بودن با هم فرق میکنه
حالا اتفاقا من خودم فیس کوک دارم و فقط به این خاطر که تونستم دوستان دوران راهنمایی م پیدا کنم.
در مورد گذاشتن عکس و حجاب و اینا هم نظری ندارم
جز اینکه آدم دارایی های با ارزشش رو به هرکسی نشون نمیده

بهزاد من درک نکردم فهوای کامنت‌ت رو!

خودم دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:26 ق.ظ

همه ما به نوعی پاک هستیم
بستگی داره پاک بودن رو چی معنی کنیم
آیا پاک و معصوم بودم اینه که همش نماز بخونی و حجاب رعایت کنی
آیا این خارجکی ها که موهاشون معلومه یا با تاب و تی شرت میان بیرون ، مستقیم میرن تو جهنم؟؟؟؟
آیا خدا جهنمش رو بزرگ و با تجهیزات ساخته که این همه ادم توش جا بشه
چرا ذهن پسرای سرزمین من و دنیای من این همه محدوده که اگه یه ذره از موهای یه خانوم رو ببینه ، استغفرلا چیز میشه
یا اگه دست یه خانوم (حالا مثلا نامزد یا دوس دختر) رو بگیره فلان میشه
همینه که به قول بهزاد جان وقتی خصوصیات روانی و شخصیتی طرف رو ندونیم اینجوری میشه
شاید اگه همه اینایی که گفتین رو کنار هم بزاریم من خلاف پاک بودن رو ثابت کنم
درسته فیس بوغ دارم ولی هیچ وقت از کادر بسته عکس نگرفتم که منو لایک کنن
همیشه دوس داشتم واس خودم عکس بزارم واس خودم بنویسم و...
گلوم خشک شد بی زحمت یه لیوان شربت بیارین

تعریف رو عوض نکن (ر.ک. http://porpot.blogsky.com/1392/02/20/post-664)!
اخلاق یه چیز فرامذهبی‌ه و نمیشه حتی با بیان جهنم و بهشت اون رو به مسیر دیگه‌ای سوق داد! شاید تعبیرهای نسبی در اخلاق وجود داشته باشه، ولی مطمئنا مبانی مطلق داره.

پسر یه لیوان شربت بیار واسه خانم! :-{ :دی

بهزاد چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 ق.ظ http://behi.fardblog.com

در مورد اخلاق دیدم داره بحث میشه
فک کنم اینجا مراجعه کنید بدردتون بخوره
http://www.mortezamotahari.com/fa/articleview.html?ArticleID=78512
و تقریبا حرف دکی رو میزنه
اینکه کار خوب(اخلاق خوب) در ما توسط خدا الهام میشه و ربطی به دین خاصی نداره.
در مورد جهنم و بهشت هم همه میدونیم دیگه هر کسی نسبت به علمی که داره(منظور از علم همه علوم تجربی و نظری و...)
و خدا رو شناخته هر چقد عمل داشته باشه همونقدر هم امتیاز داره و نسبت به اون امتیاز بهشت و جهنم رفتنش معلوم میشه
کسی نمیدونه کی بهشتی یا جهنمی
اما یه اشتباهی تو کلام "حالا "دیدم لازمه گوش زد کنم(اوووف چقد سخته قلمبه سلمبه حرف زندن:)) )
ببین هر کسی یه دینی داره حتی اونی که بی دینه!
ما دین اسلام انتخاب کردیم
پس باید قرآن قبول داشته باشیم
تو قرآن هم اومده که روابط دختر پسر چجوری باشه و چه مقدار از بدن خودمون بپوشونیم و اگه عادلانه قضاوت کنیم میبینیم که رعایت حجاب و دست ندادن با نامحرم و... واجبه
پس غیر اخلاقی اینه که چیزی رو که دین خودمون میدونیم احکامش رو رعایت نکنیم
هر چیزی قوانینی داره و رعایت نکردن اون قوانینی که پذیرفته یعنی بی اخلاقی.
تو دین دیگران ممکنه حجاب واجب نباشه یا دست دادن با نامحرم و...
پس اگه کسی این کارو بکنه معلومه که این کارش جهنمی نیست!چون خودش این دین و قانونش رو قبول کرده و داره رعایتش میکنه.
مطلب بعدی اینه که هر جا قانونی باشه یه سری محدودیت ها و اجبارهایی هست که ممکنه خوشمون نیاد اما برای مختل نشدن روند اجتماعی رو به رشد دیگران و خودمون بااید باااید این قوانین قبول کنیم
اگه قبول نداریم باید بریم یه دین(قانون کلی) دیگه قبول کنیم که مواخده نشیم!(البته به شرطی که از حقیقت فرار نکنیم چون خود فرار از حقیقت و.. یه جور بی اخلاقی حساب میشه)
---------------------------------------
خلاصه:1.برای زندگی کردم انسان جبرا یه دینی رو انتخاب میکنه
2. این دین ممکنه بی دینی باشه!
3.بی اخلاقی یعنی به قانونی که قبولش کردی احترام نذاری و ضدش رو انجام بدی پس اگه اینکارو کردی باید جریمه بشی!
----------------------------------------
در کل نمیشه گفت کی خوبه و کی بد
مشکل جدد جوونا ما اینه که میبینن اونی که ظاهر اسلامی داره کارهای غیر اخلاقی زیادی میکنه تا اونی که ظاهرش غیر اسلامیه ولی به یه سری اصول اخلاقی بین المللی پایبنده
بنابر این جوونا ترجیح میدن مث شخصی باشن که حجابش رعایت نمیکنه(مرد و زن هر دو باید حجاب رعایت کنن از نظر اسلام) اما دزدی نمیکنه تهمت نمیزنه و دروغ نمیگه
حقیقتا نیت خیلی مهمه
چقد خوبه انسان انقد تمکیل بشه که اگه با نامحرمی مجبور شد زیر یه سقف بخوابه اختیار از کف نده و...
اون موقع س که معلوم میشه کی جهنمیه و کی بهشتی:دی
------------------------------------
پس معلوم نیست چه کسی بهشتیه و چه کسی جهنمی
هر کسی حق داره خودش انتخاب کنه چه راهی رو باید بره و نمیتونه کسی و مجبور کنه که مث خودش باشه
مجبور کردن هم خودش قوانینی داره
مثلا من نمیتونم کسی که با نامحرم دست میده مجبور کنم دست نده!
اما میتونم اونی که داره یه نفر و میکشه به زوور جلوشو بگیرم .اوکی؟
از نظر من اخلاق میشه:انجام قوانینی که خودمون قبول داریم تا حدی که به دیگران کوچکترین آسیبی نرسونه
و زیر پا نذاشتن قوانینی (دین)که قبول کردیم
و فرا اخلاق یعنی اسلام ناب محمدی

من نمیدونم از کجا میاد، ولی میدونم در وجود هر آدمی یه چیزی هست که تا وقتی بهش مداوم پشت پا نزنه، باهاش باقی خواهد موند!

رونوشت به حالا.

نه دیگه عزیز بابا! بنده اخلاق و دین رو جدا از هم فرض کردم! هرچند ممکن ِ این دوتا اشتراکاتی هم داشته باشند، ولی لزوما اگه کسی احکام دینی رو رعایت نکرد (مثلا نپوشوندن موی سر) بی‌اخلاق نیست! مثلا راسل اصلا خدا رو قبول نداره، ولی یک آدم به شدت اخلاق‌مدار هست!

بعد شما هم تعریف رو عوض نکن! دین ِ بی‌دینی با تعریف دین چی میشه؟ {پارادوکس راسل که یادته؟ :دی}

در مورد فرااخلاق هم باید عرض کنم که پیامبر مهربانی خودش می‌فرماید من برام تمام کردن اخلاق آمده‌ام ؛) فلذا به نظر میاد که گفته‌ی شما با توجه به تعریف درست نباشه، البته اگه تعریف شما از اخلاق که در بالاتر اومد رو قبول کنیم درسته!

حالا پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ق.ظ

آقا بهزاد اگه میشه یه سر به پستای قبلی بزنید و ببینید من در مورد دست دادن و ... حرف زدم؟
شما گفتید که:
"دخترا ایرانی هم لوس شدن و خاله زنک اهل زندگی نیستن که فقط فکرشون اینه امروز چی تو فیس کوک بنویسم یا کدوم عکسم بذارم که اندامم نشون بدم لایک کنن منو"
منم در جوابتون گفتم که اونایی که عکسایی میذارن که اندامشونو بهتر نشون بده مشکل دارن و گفتم هنوز دخترایی هستند که ...
و منظور کلی من این بود که هنوز دخترایی هستند که حتی حاضر نیستند به نامحرم دست بدن و دوست بشن و...
و در نهایت منظورم این بود که اگه بعضیا ظاهرشون خیلی باحجاب نیست(مثل من)دلیل به بد بودنشون نیست. آقا بهزاد این یه واقعیته . من خودم خیلی باحجاب نیستم ولی بی حجابم نیستم ولی با هیچ پسری هم حاضر نیستم قبل از ازدواجم دوست شم. پس اینقدر بحث رو بزرگ نکنید و نگید که اگه کسی قرآن رو قبول داشته باشه باید اینجور باشه و اونجور باشه.
من تنها چیزی که تو زندگیم نمیتونم قبول کنم اینه که چرا ما باید روسری بپوشیم و بخاطر همین همیشه یه ذره جلوی موهام پیداست. چرا مردا موهاشون پیداست و اشکال نداره؟ اگه بخاطر اینکه زیبایی زن پنهان باشه، پس چرا موی مصنوعی گناه نداره؟ چرا تو عروسیا دخترا موی مصنوعی میذارن و راحت هستند و میگن گناه نداره؟؟؟؟؟
مگه اون لحظه طرف مقابل که یه مرده متوجه میشه این مو مصنوعیه یا طبیعی؟

رونوشت به بهزاد.

بهزاد پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:11 ب.ظ http://behi.fardblog.com

خانوم "حالا" من در آن واحد دارم جواب دکی و شما و "خودم "رو میدم اینه که اشتباهی یه قسمت جواب "خودم" رو دادم اشتباهی نوشتم برا شما.(قضیه دست دادن و اینکه گفتم بیشتر به نیت بر میگرده)
خب مگه من غیر این گفتم؟چرا درست کامنت منو نمیخونید؟!!
منم حرف شما رو زدم و گفتم اونی که موهاش بیرونه نمیتونیم بگیم بده و بالعکس. و مثال هم زدم خیلی آدم هست بی حجابن حتی ولی از خیلی آدمای باحجاب بهترن و بهشتی تر
-------------------
جواب دکی:منظور از بی دینی خودش دینه :به اون پارادوکس برنمیگرده منظور اینه که اون کسی که ادعا میکنه بی دینه همین عملش هم خودش دینه و ما نمتونیم آدم بی دین پیدا کنیم .
پس من دچار پارادوکس نشدم اونی که ادعا میکنه بی دینه دچار پارادوکس میشه
چرا کامنت منو خوب نمیخونید؟:دی
--------------------
بازم جواب "حالا":
مو مصنویی اینا رو من چیکار دارم آخه
کی از مو مصنویی حرف زد؟
به من چه اصلا ؟شما دلت میخوا روسری سرت نکن اون مشکل خودته و برداشت خودت و تفکر خودت و قابل احترامه.
مادر منم خودش موهاش یکم میده بیرون و با بعضی نامحرم ها دست میده حالا من باید بگم مادرم بی اخلاقه؟
منم حرف شما رو دارم میزنم دیگه
اما شما دارید مصداق میارید بحث و خراب میکنید.
من کی گفتم کسی که قرآن قبول داره باید اینجوری یا اونجوری باشه؟؟؟؟؟!!!!!! خوب دقت کن
من گفتم هر کسی به یه اصولی پایبنده و اگه به اون اصول خودش که بهش ایمان داره پشت کنه بی اخلاقی کرده
به شما و دکی پیشنهاد میکنم یه بار دیگه کامنت منو بخونید و سو برداشت خودتون و به تفکرات من نسبت ندید
-------------------
بازم جواب دکی:دی
این که حضرت محمد گفته من کامل کننده اخلاقم و...
با این حرف من که اسلام فرا اخلاقه ضدیتی نداره و اتفاقا کامل کننده حرف منه
منظورم ریاضی بگم بهتر متوجه بشی:
اگه اخلاق رو جامعه A در نظر بگیریم و بی اخلاقی رو جامعه A' این دو با هم اشتراکی ندارن(البته در زمان و مکان خاص خودشون جامعه ها تغییر میکنن) همچنین یه جامعه B داریم که جامعه A رو میپوشونه(اما جامعه B در کل زمانها و مکانها تعریف یکسانی داره و نه در زمان و مکان خاصی) پس نداشتن هیچ اشتراک جامعه B با جامعه A' را من ادعایی ندارم که غیر ممکنه!.اما میدونم نداشتن اشتراک Bبا A غیر ممکنه
نمیدونم خوب تونستم منظور برسونم یا نه.
فقط خواهشا پیشنهاد میکنم کامنتهای منو یکم با دقت بیشتری بخونید و از بالا نگاه نکنید:)
--------------------------
من فقط یه جا مشکل دارم با حرف دکی اینکه نوشتی
راسل آدم به شدت اخلاق گرا بوده ولی خدا رو قبول نداشته
ببین دکی اولا ما نمیدونیم از ته دل خدا رو قبول داشته یا نه
دو اینکه خب این حرفی که زدی گفته های منو نقض نمیکنه
حتی بازم تایید میکنه
راسل اگه به اصولی که پایبند بود و توده مردم در بیشتر زمانها و مکانها این اصول پایبند بودن پشت میکرد میتونستیم ادعا کنیم بی اخلاقی کرده
پس اون که اصلا به خدا ایمان نداشته پس این عقیده متممی نداره که بخاد قبولش کنه و اون موقع بشه ادعا کرد بی اخلاقی کرده.
بی اخلاقی وقتی معنی پیدا میکنه که یه متتمی براش تعریف کرده باشیم به اسم اخلاق.
به جان خودم بازم اشتباه میفهمین چی گفتم((=

حالا شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:18 ب.ظ

آقا بهزاد
من روسری مو هیچوقت جلوی نامحرم درنمیارم. فقط نمیتونم اون جلوی موهامو کامل بپوشونم.
قسمتی مربوط به من بود فهمیدم منظورتونو ولی اونجا اشتباهی اسم من بود

راستی روز روزی که گذشت رو به همه دوستان پسر تبریک میگم. انشاا... همیشه موفق باشید و سرزنده تا بتونید با هم کل کل کنید

رونوشت به بهزاد.

ما که مردیم :-{ رونوشت به پسرها :دی

حالا یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ق.ظ

میشه بگید از نظر شما تفاوت مرد و پسر در چیه دکتر جان؟

از نظر ساختار ذهنی،
پسر دنبال خوش‌گذرونی و عیش و نوش جونی‌شه،
مرد دنبال ساختن و زحمت و بدبختی‌ش :))

حالا یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ق.ظ

دکتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر جان
این نرم افزاره مشکل داره و باز نمیشه . دل منم خوب نمیشه.
خداییش فهمیدم چرا اینطوریم. فقط به خاطر درسه

هر روزی که به درس فکر نمیکنم شاد شادم ولی وای به حال روزی که درس دارم و نمیتونم یه قضیه رو اثبات کنم.
خداییش کسی هم نیست باهاش حرف بزنم دلم وا شه....

از این استفاده کنید: http://biorhythms.perbang.dk

خب آدمی‌زاد از فهمیدن بیشترین لذت رو میبره و از نفهمیدن هم بیشترین رنج رو! طبیعی‌ه!

بهزاد یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ب.ظ

به "حالا":
اگه این کارتون درسته اجرتون با خدا
اگه نادرسته خدا هدایتتون کنه انشاالله
و به من ربطی نداره با هر تیپ و شخصیتی که هستید احترام و ارزش متقابل قائلم و سعی میکنم از انتقادهای شما استفاده کنم
-----------------------------------------

رونوشت به حالا!

حالا دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:52 ب.ظ

الان اینی که گفتی من استفاده کنم چجوری هست حالا؟
اسم و سال تولد و اینارو باید دقیق بدیم؟ چجوری کار میکنه؟ یه چیز فارسی بگو
مرسی(اینجا شاخه گل نداره که واستون بذارم)

همون رو تاریخ تولدت رو به میلادی وارد کن! چیز خاصی نداره که

ممنونم :)

حالا یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:57 ب.ظ

چند روز پیش یه روانشناس کامل در مورد این سایت توضیح داد و منم متوجه شدم چیه

شما که توضیح ندادی

ولی همون ندرباره ش ندونیم بهتره

در مورد چی؟ بیوریتم؟
بعد چی گفت؟

چرا ندونیم؟ :دی

حالا دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:20 ق.ظ

آره در مورد بیوریتم.

شما مگه نمیدونی چیه؟

چون ممکنه بعضیا روشون اثر منفی داشته باشه که بگن مثلا من امروز از نظر مثلا شناختی در سطح پایین هستم و نمیتونم درس بخونم. البته واسه من صدق نمیکنه ولی میگم شاید بعضیا، دونستن اینا براشون خوب نباشه

میگفت چیز درستی هست یا نیست؟

حالا چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ق.ظ

گفتند یه چیزیه که بر اثر چیزایی مثل جذر و مد و ... به وجود میاد و گفتند که مثلا با دوتا تنفس عمیق و اینا میشه این اثرات رو کاهش داد. یعنی اینا واقعیت داره

اوکی دکتر جان؟؟

اوکی! آی گات ایت! مرسی ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد