نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

مرغ ِ همسایه، گربه‌ست!

 * چند روز پیش کلمه و به دنبال اون بی‌بی‌سی میاد یه فایل سخنرانی از قالیباف پخش میکنه و در اون مدعی میشه که قالیباف سرکوب‌گر بوده و ضمن اون دروغگو هم هست! (ماوقع کامل ماجرا را اینجا بخوانید) تا اینجاش مساله‌ای نیست، به هر حال امثال بی‌بی‌سی و کلمه که با دروغ و قلب ِ واقعیت زنده‌ن، ازشون بیش از این انتظار نمیره. بحث میاد روی رفتار ِ سایت‌های انقلابی، مدافع انقلاب و البته مدعی ِ دفاع از انقلاب. خب انتظار اینه که اگه نقدی هست درون‌گفتمانی باشه، ما با قبول اینکه در یک راستا، برای تعالی ایران و اسلام در حال تلاش هستیم و با قبول همدیگه، اگه نقدی به هم داریم رو بیان کنیم، در برابر هجمه‌ی ناحق ِ بقیه از هم دفاع کنیم و اجازه ندیم که مصلحت به جای حقیقت بشینه!

 * پاراگراف قشنگی بود! ولی متاسفانه در واقعیت اینطور نبود! در برابر هجمه‌ای که بر قالیباف شد، اکثر ِ رسانه‌های تندروی مدعی ِ انقلاب سکوت پیشه کردند، به هر حال قالیباف در دسته‌ی آنها نمی‌گنجد و حمایت از او ممکن است به پای حمایت از وی در انتخابات گذارده شود! این یعنی احتمال خروج قدرت از دست ِ ما!

 * بحث بر سر ِ قالیباف و … نیست، نمونه‌ی این بی‌اخلاقی‌ها در حمله به آیت‌الله مصباح، دکتر احمدی‌نژاد، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، آیت‌الله خوشوقت و … را می‌توان در سبقه‌ی رسانه‌های انقلاب‌گرا دید. حتی در گذشته‌ی نه چندان دور، بهشتی‌ها، شریعتی‌ها و مطهری‌ها نیز می‌توانند مثال‌های خوبی برای این گفتار باشند. انگار از همان اول، از اسلام، انجام احکامش، آسان‌تر از رعایت اخلاقش بود.

 * بدتر از این رفتار، توجیه‌هایی است که بر اینگونه رفتارها وارد می‌شود، البته بر این نقدی نیست، چون ذات ِ انسان توجیه‌گر است! فقط ای کاش کمی شبه‌منطق بر این توجیه‌ها وارد می‌شد. چیزی که در همه‌ی این توجیه‌ها مشترک است این است که «فقط ما خوبیم!»، آنـــِلی! جاســِت!

 * برای مثال امروز امام جمعه‌ی موقت تهران با شبه‌کنایه (احتمالا به هاشمی رفسنجانی) گفته است «رئیس‌جمهور باید ساده‌زیست باشد؛ این نمی‌شود که با بنز برود و بیاید و خانه آنچنانی داشته باشد»! و بعد از آن بود که دوستان ِ مدعی ِ حزب‌الهی بودن، شروع کردند به بیان اشرافی بودن ِ زندگی ِ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی. اینکه این حرف‌ها درست است یا نه را من کاری ندارم، ولی اگر بنز سوار شدن ِ هاشمی بد است، نظر شما در مورد بی‌ام‌و سوار شدن فلان آقا چیست؟ آیا چون هاشمی با شما نیست، مرغش شبیه گربه شده است؟

نظرات 9 + ارسال نظر
ندا شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 ق.ظ http://lore.blogsky.com

میخوای یه کاری کنی من تا بعد انتخابات اینجا پیدام نشه ؟:))

در مورد اخلاق باس بگم متاسفانه ماها رو وقتی جو میگیره اولین چیزی که فراموش میکنیم اخلاق و شخصیتمونه، نمونه ساده اش تو طرفدارای استقلال پرسپولیه ، به راحتی تو کل کلاشونمیان یه ادمو تخریب میکنن و الفاظ رکیک استفاده میکنن ، حالا یه کم که میاد بالاتر شروع به تهمت و اتهام زدن هم میکنن، متاسفانه اخلاقیات تو فرهنگ ما مظلوم واقع شده :(

نه ندا، خودم‌م از سیاسی‌بازی خوشم نمیاد، ولی اینا چیزایی هست که روزمره دور و بر خودم می‌بینم و نیاز دارم که بنویسم تا بعدا ببینم نظرم در موردشون چی بوده.

موافقم باهات! میدونی یاد نگرفتیم خیلی چیزا رو، اینکه میشه بدون تخریب طرف، اون چیزی رو که دوست داری بیان کنی، از همون بچه‌گی وقتی خواستیم بگیم مداد رنگی من خوبه، گفتیم مداد رنگی فلانی خوب نیست! یاد نگرفتیم که اون چیزی رو که داریم بیان کنیم، به جای تخریب داشته‌های دیگران.

خودم شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ق.ظ http://porpot.blogsky.com

به حسین:
متوجه منظورت نشدم!

بهزاد شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:53 ق.ظ

اگه ایمیلی به این اسم اومد
Email.Settings@gmail.com
باز نکنید ایشون یک هکر هستن
اگر هم باز کردید رمزتون ننویسیدا
چون نگا کردم آدرس سایت باز شده با اون لینکی که هست فرق داره
یه جوابی بهش دادم بره حال کنه نوشتم:
.If at first you don't succeed, try, try again
.the Darkest hour is that before down

مرسی بابت اطلاع‌رسانی.

بهزاد شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ق.ظ

مملکت بی صاحب شده دیگه
هرکسی اجازه میده تو امور کشور دخالت کنه
آخه پیر مرد تو چیکاری ای؟مگه نمیگی شورای نگهبان خودش میدونه و قانونی کاراش انجام میده؟اگه صلاحیت داشته باشن و رد نشن مردم حق دارن به هرکسی که دلشون خاس رای بدن
این حق طبیعی ما رو هم میخوان ازمون بگیرن.
پسر عمم ازین خانواده شهید و... ایناس
پرسید ه کی رای میدی گفتم بتوچه
گفتا من هر چی آقا بگه!
گفتم کدوم آقا؟
گفتا فلانی :|
گفتمش غم تو دارم((=
گفتم مگه آقا میگه به کی رای بدید به کی رای ندید؟
گفتا مستقیم نمیگه غیر مستقیم باید از حرفاش فهمید
گفتم ! خو کیو گفته مگه؟
گفتا: ببین تو سپاه میرم میام دیگه اونا میدونن آقا به کی رای میده!
گفتم خو کیه دیگه بووگووو
گفتا :ببین آقا مگه نگفت رئیس جمهور اید جوون باشه؟
گفتم آره
گفتا 2+1 ... کدوم جوونتره؟
گفتم هاااااا بابا سپاه و بسیج نیس که اینتلیجنس سرویسه لامصب
پدر مارو دراوردن این آدمای افراطی خیلی دارن دخالت میکنن
آخه دیووانه ها شما مگه انسان نیستید؟
حق انتخاب دارید
یعنی چی این نحوه تقلید کردن؟
شاید رهبر منظورش یه چی دیگه بوده
میگن نه
آقا نمیتونه مستقیم بگه ما مجبوریم کدها رو از حرفاش دربیاریم و بفهمیم چی میگه و...
هععععععیییی
خدایا این کشور با هر قانونی که هست حتی اگه بده این قوانین عوضش همه قانون رعایت کنن وضعیت ما بهتر میشه
اصلا میگن امام زمان ه ظهور کنه اگه جنگی بشه اول با این غلوات جنگ میکنه
این آدمای مسخره هستن جوونا رو از دین و همه چی زده میکنن
داره کم کم میشه سال 84
همه دخالت میکنن این میگه به اون رای نده اون یکی میگه ... مردم لج میکنن رای به گمنام ترین شخص میدن و اون میشه رئیس جمهور و همه شوکه میشن و ....
درد دلم تموم شد
(فتنه)در ضمن خودم خواب دیدم رئیس جمهور رفسنجانی شده و آقا هم خوشحاله(=

=)))

اگه مملکت به حرف اون بنده‌خدا توجه میکردن که وضع‌مون این نبود! والا :/

من وزیر چیزی نشده بودم؟ :دی

[ بدون نام ] شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ب.ظ

آقامن شاکی ام ازاینکه همه میگن که ایشون پولدار هستند و از کجا آورده ولی من میگم که تمام همشهریهای ایشون وضع مالیشون خوبه. پس ربطی نداره

والا منم همشهری ایشونم ولی وضع مالیم خوب نیست :دی بعدش هم خیلی به این نکات نباید توجه کرد، ملت میخوان از سوراخ دیوار حرف در بیارن! دیگه چه بهتر طرف از خودش دفاع هم نکنه!

خودم شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:17 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

به بهزاد:
اونی که تو میگی یه روش هست به اسم مهندسی اجتماعی! راستش من چیز زیادی نمیدونم، ولی برای شروع باید پروتکل‌های شبکه رو درک کنی (فهمیدن و حفظ کردن نه! بالاتر! باید درک کنی!)

شهرزاد شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:31 ب.ظ

من یکی هنوز از انتخابات 88 کمر راست نکرده م!!!
والا!
خیلی دنیای کثیفیه این سیاست!
از یه طرفم مث در مسجد میمونه نمیشه بکنی بندازیش دور، وظیفه ست انتخاب سرنوشت... به قول بر و بچه ینگه سیاست واسه ما شده...really give me the creeps!

منم همینطور، ندا هم همینطور، کلا فکر کنم خیلی از دور و بری‌هامون همینطور.
میدونی به نظر من باید از خودمون شروع کنیم، هر کی اخلاق رو رعایت نکرد، بهش محل سگ هم نذاریم، و بقیه دور و بری‌هامون رو هم تشویق کنیم به اینطور زیستن، اینطور حداقل اعصابمون که آروم میشه :|

پروتکلهای شبکه شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ب.ظ

آقا این بهزاد میخوا ما رو درک کنه
ممنون راهنمایی ش کردی
حالا میره بخونه بیخیال امتحان آمار میشه

موفق باشی :)

مینو دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:54 ق.ظ

به عنوان کسی که ویدیوها رو دیده و اخبار و سایت مذکور را هم بی واسطه کسی که واسش تفسیر کنه و به جاش تصمیم بگیره که چی رو باور کنه و چی رو نه باید بگو شما از همه دروغگو ترید و سعی در تحریف واقعیت دارید

ممنونم!
لطف میکردید اگه واضح می‌فرمودید که کجا دروغ گفتم و سعی در تحریف واقعیت داشتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد