نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

میانترم دوم آنالیز حقیقی + تکه‌ای دیگر از نیمه‌ی گمشده

 * امروز میانترم دوم ِ آنالیز حقیقی [از تابع مشخصه و توابع ساده-پله‌ای تا اول ِ فضای باناخ] رو دادم. ۸ تا سوال بود که با خیلی مثبت‌اندیشی فکر کنم ۴تاش رو نوشتم! ولی از خودم راضی‌م، برای این امتحان خیلی خوب خونده بودم و الان هیچ شکوایه‌ای نمیتونم از خودم داشته باشم :) من مامور به وظیفه بودم و نه نتیجه :)

 * بعععععععد قسمت جذاب ماجرای این هفته اونجایی میشه که یکی از دانشجوهای دکترای استادمون اومد تا یه مبحث رو برامون بگه! خیلی اذیت‌ت نکنم، فقط همینقدر بگم که چقدر این بشر دوست‌داشتنی بود! دختر بود! تــُرک تبریز بود! جان! جان! کنایه‌فهم‌های مجلس کجا نشستن؟ فهمیدین چی میخوام بگم؟ :)))


پ.ن ۱: من آخرش هم یه عذب‌قلی ِ شوریده باقی میمونم! به همین نمک قسم! :))
پ.ن ۲: بارها گفتم که خدا روزی که من رو خلق میکرد، نیمه‌ی گمشده‌ی من رو برداشت زد روی سنگ شکست، پاشید روی خاکی که قرار بود دخترها رو ازش خلق کنه، به جان خودم! :)))

نظرات 8 + ارسال نظر
نون الف سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:45 ب.ظ http://lore.blogsky.com



خعلی ام خوب:))))))) همین و برم خواستگاری؟

قبلش فقط یه مشکلی هست اینه که من فقط اسم کوچیک طرف رو میدونم، دیگه هیچ اطلاعاتی ازش ندارم :))

مهدی چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:44 ق.ظ

منم ساعت 10 صبح پایان ترم دارم. اینقد جزوش حجیمه. هیچی یادم نی. هیچ شکوایه ای هم ندارم.

مرسی از برنامه‌ی خوبتون!

خودم چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 ب.ظ

خیلی خوبه که اسمش رو میدونید
تا همین جا هم، حرکت بزرگی بوده
اسمشو به ما هم بگو
اگه نمی تونی بیا در گوشی بگو

میخوای بری خفه‌ش کنی؟ :))

فری چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:54 ب.ظ http://labkhkhand.blogsky.com/

مطمئنی خونده بودی؟!!!
جان! جاااااااااااان! بی حیا!
اسم کوچیک؟! بعله، یعنی اصلا فامیل هم نه ها! فقط اسم کوچیک!

به جان خودم خونده بودم! فری یعنی یک ساعت وقت گذاشتم یه قضیه سنگین رو فهمیدم (ببین فهمیدم! حفظ نکردم!) بعدش سه بار از روی اون قضیه و اثباتش نوشتم، فردا تو امتحان اومد هر چی فکر کردم اثباتش یادم نیومد :| بذا گریه کنم! لای لیلای لالای لای لای لیلای لالای لای :دی

:دی
فری من بی‌حیا نیستم! مطمئنم که بی‌حیا نیستم!
بعدش هم اسم کوچیک رو میدونم، چون استاد اومد سر کلاس گفت فلان (اسم کوچیک میگه استاد! به من چه!) میاد براتون فلان رو میگه و رفت! بعد چون فضا خیلی استرسیک بود، دیگه رفتار آدمی‌زادی از یادمون رفت و اینه که در حد همون اسم کوچیک موند.

مترسنج چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:13 ب.ظ http://dar300metri.blogsky.com/

با پ ن 1موافق نیستم!
پ ن 2 هم لزوما دلیل اثبات پ ن اول نیست!
رفاقتانه بگم:
عجله نکن! گزینه های مختلفی هست...این فقط یه معادله چندین مجهولیه که تعداد متغیراشش زیادن.سعی کن ساده ترین راه حل به ذهنت برسه...

=))
اون رو که به شوخی گفتم رئیس! ولی جدی جدی من از هر کی خوشم میاد، آخرش به درد من نمیخوره، این قانون شده دیگه برام :))

نون الف چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:03 ب.ظ http://lore.blogsky.com

خو همون اسم کوچیک نشونی خوبیه :)))
من برات حلش میکنم:))

من هر چی تو فیس‌بوک با همون اسم کوچیک گشتم چیزی پیدا نکردم =))

فری پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:03 ب.ظ

گشت تو فیس بوق! بابا ای ول! تو از من بیکار تری بابا!

صحبت یک عمر زندگیه =))))

دکتر همساده پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:07 ب.ظ

دکتر جان مهم اینه که تو تلاش خودتو انجام دادی. نتیجه رو بسپار به خدا.
----------------------
خیلی حال نمیکنم دختر یا زن بیاد ریاضی درس بده.
-----------------------
مربوط به پ.ن 1
دکترجان امید خودتو از دست نده. اونی که اون بالاست خودش در و پاشنه رو برای هم جور میکنه.

دقیقا تلاشم همینه که شما فرمودی! من مامور به وظیفه‌م نه نتیجه!
---------------------
ای دیدگاه جنسیتی :)))
برا من زن و مرد فرقی نمیکنه، فقط مسلط باشه!

اونکه مسلما! اینا هم برای خنده‌ست بیشتر ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد