نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

چند تست روانشناسی

 * امروز عصر چندتا تست مختلف روانشناسی از گوشه و کنار اینترنت پیدا کردم که در لیست زیر بهشون لینک میدم. برای بعداهای خودم، نتیجه‌هایی که برای خودم هم بدست اومده زیرش میارم. البته به نظرم این تست‌ها ملاک‌های خوبی برای تصمیم‌گیری نیستند و در بهترین حالت میشه ازشون برای یک دلیل برای مراجعه یا عدم مراجعه به روانشناس استفاده کرد.

  • تست سلامت روحی (آدرس)

     به شما توصیه می شود که به طور جدی تری به فکر سلامت روحی خود باشید و از کمک های حرفه ای در این راه استفاده نمایید. ممکن است که مشکلی در زندگی خود داشته باشید و نیاز باشد تا برای دستیابی به آرامش و سلامت فکری خود آن مشکل را به نحوی تجزیه و تحلیل نمایید و راه حل مناسبی را برای آن بیابید.

  • تست افسردگی - تبیان (آدرس)

     افسردگی شدید

  • میزان شادی خود را بسنجید (آدرس) [احساس میکنم این تست تمام بدبختی‌های زندگی من رو لیست کرده مطمئنا توطئه‌ی انگلیس‌ه]

    افرادی که نمره‌شان زیر 80 است شادکام نیستند و نیاز به تغییر سبک زندگی دارند. غم و ناراحتی در زندگی این افراد از جمله هیجانات غالب است.

  • شما غرغروئید؟ (آدرس)

    غرزدن برای شما، مشکلی جدی محسوب نمی شود، مثبت باشید.

  • آزمون تورنس (آدرس)

    خلاقیت بسیار زیاد. [فکر کنم یا من اشتباه کردم یا نتیجه‌ی تست اشتباه‌ه، این ماکزیمم امتیازبندیش ۱۲۰ بود که من ۱۸۰ گرفتم ]

 * آغاغولی هستم! هاهاها :)))

نظرات 19 + ارسال نظر
نون الف چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:37 ب.ظ http://lore.blogsky.com

نتیجه‌ی تو چی بود ندا؟

حالا چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:42 ب.ظ

سلام
اینم نتایج منه:

افسردگی: نیاز به مشورت با روان پزشک

سلامت روحی:
لازم است تا شما در شیوه زندگی خود کمی تجدید نظر کنید, شرایط روحی شما به طرز
نابسامانی در حالت نوسان است و اگر به همین منوال پیش بروید از لحاظ سلامت روحی
دچار مشکل خواهید شد. شاید یافتن یک شغل جدید و یا حتی مشاوره کار مفید باشد.
به هر حال شما گاهی به خودتان اطمینان کامل دارید و برخی مواقع قادر هستید تا با
احساسات خود به خوبی کنار بیایید.

میزان شادی:
این افراد را نمی‌توان بسیار غمگین نامید. همان‌طور که نمی‌توان آنها را شاد توصیف کرد. اگر نمره شما در این حدود قرار دارد، به راهبردهای این شماره برای افزایش شادکامی توجه کنید و سعی کنید نگرش مثبت‌تری به زندگی داشته باشید.

شما غرغروئید؟
شما در نیمه های جاده قرار دارید. دنده را عوض کنید، بر نکته های مثبت تمرکز کنید، زمان زیادی را در جاده مثبت اندیشی بگذرانید.

این آزمون تورنس هم خیلی زیاد بود و گذاشتمش برا یه وقت دیگه

نترسید نترسید! ما همه مث هم هستیم :دی

من حوصله‌ی روانشناس رو ندارم راستش :دی

پ.ن: با جیمیل نمیتونم جواب بدم ایمیل‌ها رو. ظاهرا انشاالله بعد از انتخابات.

بهزاد پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:50 ق.ظ

خره حیف تو نیست؟!چرا الکی میگید افسرده م!
از خدا خجالت بکشیم یه ذره
ما رو آفریده شاد باشیم و خوب زندگی کنیم
سر چی غصه میخوریم؟!!این دنیا نهایت 40 سال دگه زنده ایم پس بخندیم خوب باشیم خوبی کنیم و از خدا بخاطر داده ها و نداده هاش تشکر کنیم تا آرامش داشته باشیم
هم این دنیا خوش میگذره هم اون دنیا
اگه جبرا هم این دنیا خوش نگذره بازم ارزش داره شاد باشیم
شاد بودن یه بهانه میخواد اونم "رضایت خداست"
عقل من اینقد قد میده هدفم نصیحت نبود
-----------------
اینا چرته افسرده نیستی اصن
فقط باید تسلیم خدا بشی و قانع باشی و متوسط
بعد همه چی درست میشه و آروم آروم پیشرفت میکنی و ...

روانشناسی دوست دارم
فردا تست میدم الان خوابم میاد برم بخوابم
ببینم چقد افسرده م

بهزاد تو اگه روانشناس میشدی، روز دوم طرف خودکشی میکرد :))))

نتیجه‌ش رو بگو ؛)

بهزاد پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ق.ظ


همه چی فیلتره هم از اون طرف هم از این طرف
کارت گرافیکم نصب نمیشه
سایتش ایرانیها فیلتر کرده
ایرانی ها هم سایت اونا رو
-----------------------------------------------------
چشمممم بعد ناهار تست دادم نتیجه ش رو هم میگم بهت

منم توی فدورا این مشکل رو دارم :|
تازه لپ‌تاپ‌م هم خیلی داغ میکنه :|

بهزاد پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ب.ظ

آزمون تورنس شدم خلاقیت زیاد :87
برم بعدی

اصن ما همه‌مون همینطوریم :دی

بهزاد پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ب.ظ

۶ ۱۱: شما هرگز غرغر نمی کنید، انرژی مثبت را تقویت و با دیگران قسمت کنید.
azmoon ghor ghoro ghoghooo

احسنت پسر بابا :دی

بهزاد پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:21 ب.ظ

ـ 80ـ 120: این افراد را نمی‌توان بسیار غمگین نامید. همان‌طور که نمی‌توان آنها را شاد توصیف کرد. اگر نمره شما در این حدود قرار دارد، به راهبردهای این شماره برای افزایش شادکامی توجه کنید و سعی کنید نگرش مثبت‌تری به زندگی داشته باشید
92 shodam

بیا پول بده من بگم چطوری باید شاد باشی :دی

بهزاد پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 ب.ظ

دوست گرامی، شما از این تست افسردگی 12 امتیاز کسب کرده اید.
تفسیر جدول
1-10 طبیعی
11-16 کمی افسرده
17-20 نیازمند مشورت با روان پزشک
21-30 به نسبت افسرده
31-40 افسردگی شدید
بیشتر از 40 افسردگی بیش از حد
دو تا کم میشدم خوب بودا
اصلا فکر نمیکردم کمی افسردگی داشته باشم!!
البته برا بچه های ریاضی و دارو سازی این اعداد فرق میکنه
به این شرح
1.30 نرمال
30.40 کمی افسرده
40 به بالا افسرده شدید

تفسیرت رو :دی

بهزاد پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:41 ب.ظ

در این صورت باید به شما تبریک گفت. چرا که شما از لحاظ روحی و عاطفی در سلامت

کامل هستید و باید به وجود خودتان افتخار کنید. شما توانسته اید با احساسات خود ارتباط

خوبی بر قرار کنید
33-40
33 شدم لب مرز

برو زن بگیر تا داغون نشدی :)))

...؟ پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:45 ب.ظ

در مورد شما که درست بود!!!!!اونموقعی که ما شنا رو میدیدیم که میطوری بودید!
..........
اینم واسه من:
لازم است تا شما در شیوه زندگی خود کمی تجدید نظر کنید, شرایط روحی شما به طرز

نابسامانی در حالت نوسان است و اگر به همین منوال پیش بروید از لحاظ سلامت روحی

دچار مشکل خواهید شد. شاید یافتن یک شغل جدید و یا حتی مشاوره کار مفید باشد.

به هر حال شما گاهی به خودتان اطمینان کامل دارید و برخی مواقع قادر هستید تا با

احساسات خود به خوبی کنار بیایید.
..........
نیازمند مشورت با روان پزشک:-؟
.........
این افراد را نمی‌توان بسیار غمگین نامید. همان‌طور که نمی‌توان آنها را شاد توصیف کرد. اگر نمره شما در این حدود قرار دارد، به راهبردهای این شماره برای افزایش شادکامی توجه کنید و سعی کنید نگرش مثبت‌تری به زندگی داشته باشید.
........
شما یک غرغرو هستید. زمان زیادی را به تمرین غرغرکردن می گذرانید. به جای این کار، سوار اتوبوس انرژی و مثبت اندیشی شوید.

:))
........

باشه باشه :))))

مرسی بابت نتیجه‌ها غرغرو :دی

بهزاد پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ب.ظ

به این میگن پیشنهاد خوب
برم زن بگیرم
چند تا بگیرم
بذا ببینم چندتا دست و پا دارم
خوبه

:))))

دونده پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:37 ب.ظ

سلام
بله! بطور کلی، نتیجه گیری از روی ازمون کار غیر حرفه ای محسوب میشه و درست نیست
اول باید مصاحبه بالینی از فرد بگیرند و اگر لازم بود ، آزمون گرفته بشه. آزمون فقط یه مکمله!
در ضمن اینقدر راحت به خودتون تیکت افسردگی شدید نزنین! کافیه آدم باورش بشه مریضه؛ اونوقت مثل مریضها خواهد شد.

ولی حرف بسیار سنجیده ای گفتید که میتونه تلنگری برای تماس با روانشناس باشه.
روانشناس مجرب
توصیه میکنم

شما روانشناس نیستین؟ تخفیف؟ :سوت

پ.ن: کاش ما پسورد دسترسی به مطالب بعضی‌ها رو داشتیم :/

خودم پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:29 ب.ظ

خودم جان من این تست ها رو تو دو روز مختلف تست کردم
روزی که شاد بود و سر کیف و روزی که کشتی هام وسط دریا غرق شده بود
جوابش با همدیگه زمین تا آسمون فرق میکرد
کلا من ادمی هستم که یه ذره، فقط یه ذره خوشحال باشم دیگه همه چی جلو چشام خوب-مثبت-بامعنی-مهربون-پروانه ای -رمانتیک-شکوفه -بهار-بارون-رنگین کمان- بستنی و لواشک میشه
ولی خلاف این باشه دوس دارم از اپارتمان 120برم بالا و چون که خسته شدم با اسانسور بیام پایین
نه جدی روحیه م شاد نباشه دوس دارم دنیا نباشه

نتیجه میگیرم شما در سلامت روحی به سر میبری :دی

خودم پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:30 ب.ظ

خلاصه ببخشید من نمی دونستم که جوابا رو باید کپی بزنم

اچکال نداره ^_^

حالا جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ق.ظ

خدا خیرتون بده به خاطر اون سایتی که معرفی کردین. انشاالله همیشه تو زندگیتون شاد باشین

کدوم؟ :}

پ.ن: حافظه؟ شیب؟ بام؟

حالا جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 ق.ظ

سایتی که به میلم فرستادی

آهان! :))

خوب بود؟ کسی جواب داد؟

دونده جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ق.ظ

سلام
بعضیا مطلب شون اونقدر آبدوغ خیاریه که خوندن و نخوندش توفیر چندانی نداره! پس خودتون رو ناراحت نکنین

پ.ن:
الان رمز نداره. وقتی آپ میکنم ، تا مدتیه رمزدارش میکنم تا در صدر جدول نریم و اغیار نریزن تو!!! بعد رمزو برمیدارم
شما قرار نبود با مسئول بلاگ اسکای در رابطه بر داشتن گزینه ی عدم نمایش در وبلاگهای بروز شده صحبت کنین؟ خدایی مشکلی شده ها!:(

سلام!
والا من در این زمینه هیچ علمی ندارم! نمیدونم!

پ.ن: هنوز جواب ندادن :/

حالا جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ب.ظ

آآآآآآآآره
خیلی خیلی ازت ممنونم

:)

بهزاد شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:18 ب.ظ

حوصله م سر رفت بیکارمممممممم
تنهامممممممممم
تست مست بازم نداری سرم گرم شه؟!
برم درس بخونم؟آره
وقتی بیکار میشم دلم زن میخوا

من وقتی دلم زن میخواد بیکار میشم :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد