نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

نه های و نه هوی

 * چند روز فکرم، من رو به این نتیجه رسونده که همه‌ی آدم‌ها احمقند و به این دلیل حماقت‌شون دیده نمیشه که اعتماد به نفس کاذبی دارن برای رد این حقیقت. البته اسثنائاتی هستند مثل مولانا، که حماقت رو قبول کردند و برای درمانش کوشیدن.

نظرات 6 + ارسال نظر
نون الف جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:19 ب.ظ http://lore.blogsky.com

من میدونم حماقت زیادی دارم اما برای دیمانش نمیکوشم

ندا جان من قصدم القای این نکته نبود،
ولی دونستن این مورد هم خودش خیلی راه‌ه! هستند کسایی که خودشون رو تکه‌ای از خدا میدونن

بهزاد جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ب.ظ http://behi.fardblog.com

درسته حرف حق جواب نداره من حماقتم قبول میکنم مهم قدم بعدیشه باید بردارم.
انسان برای شروع دو قدم اصلی رو باید برداره
1.خروج از ظلم
2.گفتگو هر چه بیشتر با خدا
یه عارف واقعی بهم میگفت این حالت و حس های بدی که داریم
بخاطر ظلم هایی که به دیگران کردیم(و اکثرا خودمونم متوجه نشدیم که ظلم کردیم!)
یه آیه از قرآن گفت فک کنم مال اون سوره زلزاله ...
گوگل میزنم باز نمیشه! اگه اشتباه نوشتم(به احتمال خیلی زیاد) حتما لطفا تصحیحش کن:
این آیه
و من مثقال ذره خیره یره
فمن مثقال ذره شره یره
لازمه سالی یه بارو از هم حلایت بخوایم و همدیگه رو ببخشیم

اووووووووف! من از چقد آدم باید حلالیت بطلبم! داغون میشم که!

خودم شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:34 ق.ظ

من کاملا با خط آخر کامنت شما با نون الف موافقم
ینی وجود داره من خودم با چشای خودم دیدم
شاهد هم دارم
ولی ببخشید نمیخاد بیاد خودشو نیشان بده

من؟ :دی

بهزاد شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:30 ب.ظ http://behi.fardblog.com

با چوبای این دنیا داغون بشی بهتر از اینه که با چوبای داغ اون دنیا نوازش بشی(امام بهزاد)

چو در حضور تو ایمان و کفر راه ندارد
چه دوزخی، چه بهشتی؟ چه ثوابی چه گناهی؟

بهزاد شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:53 ب.ظ http://behi.fardblog.com

دکی نظر مثبت چیه آهنگا با ترجمه ش اینجوری با مووی میکر درست کنم تعدادش روزی دو سه تا بعد سایت بزنیم اینا رو آپلود کنیم مثلا:
http://www.mediafire.com/download/x1j5cwg838j06oe/I_Knew_You_Were_Trouble_-_Taylor_Swift.wmv
این قسمت بشه برا آموزش زبان قسمت تقویت شنیداری
بعد با همین موی میکر لغات 504 و... رو با عکس درست کنم(یم) (تصویر ذهنی) روزی میشه برا شروع 10-50 تا لغت با یکی دوبار دیدن میره حافظه بلند مدت و...
ایده زیاد دارم فقط کمک لازم دارم
رایگان در اختیار مردم بذاریم
زشته این همه عمر کردیم خدا بهمون یکم هوش و علم و خلاقیت داده برا مردم استفاده کنیم
هر چی ایده داریم بریزیم مهمترینش زبان و بعد ریاضی پایه
روزی یه ساعت نفری وقت بذاریم تمومه
4-5 نفر بشیم کافیه
پیشنهاد یا انتقادت چیه؟
پایه ای؟

من فعلا در ترکم از نظر آهنگ بهزاد جان :دی ولی ایده‌ی خیلی خوبیه! جدی میگم! البته اگه لیریک انگلیسی بزنی خیلی بهتره و آخرش هم لغات مشکل رو فارسی‌ش رو بنویسی. هم به خاطر ترکی که هستم و هم به خاطر سنگینی درس‌های این روزهام واقعا نمیتونم در این طرحت مشارکت کنم! تازه الان متوجه شدم که تو لینوکس مووی میکر هم ندارم :))

رونوشت به دوستان برای مشارکت.

خودم شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:59 ب.ظ

این "من؟" دقیقا ینی چی؟
لطفا شفاف سازی شود

هق هق هق
خودم جان شما چرا بر علیه من اینقد خشان شدی؟
هق هق هق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد