نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

به سرعت یک تلفن

 * اینکه برنامه‌ای که برای این تابستونم ریخته بودم، با یک تماس تلفنی در کل زیر سوال بره و به هم بریزه، عصبی‌م میکنه :|

 * استاد امتحانی که قرار بود فردا برگزار بشه رو موکول کرد به ۲۶ تیرماه :| به همین راحتی، به همین خوشمزه‌گی :|

 * البته توهم توطئه هم دارم که ترجیح میدم بهش بها ندم.

نظرات 9 + ارسال نظر
خودم سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ب.ظ

اگه من جای شما بودم که خیلی خوشحال میشدم
نمی دونم داستان از چه قرار بود هیچ وقت واس امتحان دادن اماده نمیشدم همین که امتحان موکول به چند هفته بعد میشد اونقد خوشنود و خرسند میشدم که خدا میدونه

یه برنامه‌ی سه مرحله‌ای ریخته بودم که به گاج رفت! خوشحال باشم؟ :| :((

نون الف سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:22 ب.ظ http://lore.blogsky.com


من جای تو اعصابم به فنا رفت
عجب صبری داری

یه بنده‌خدایی افتاد تو چاه، گفتن صبر میکنی طناب بیاریم نجاتت بدیم، گفت صبر نکنم گورم رو بکنم؟ :)) قضیه‌ی منم الان همین‌ه!

بهزاد سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:29 ب.ظ

استاد باید اول از نظر اخلاقی در سطح بالاباشه
دانشجو از استاداش فقط درس یاد نمیگیره

من اونقدرها هم ایشون رو منفی نمی‌بینم که احتمالا در تصور شماست! یه دفه اینقد بحث بالا گرفت که تسلطش بر درس رو نشون داد، اون چند دقیقه جز فراموش نشدنی‌های من تو زندگی‌مه! ولی حیف که سنشون دیگه اجازه بهشون نمیده!

خودم سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:45 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

به سعید:
http://s1.picofile.com/file/7828154836/Screenshot_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B3_%DB%B0%DB%B7_%DB%B0%DB%B2_%DB%B1%DB%B9_%DB%B4%DB%B0_%DB%B0%DB%B2.jpg

پ.ن: برات اس‌ام‌اس فرستادم دلیور نشد! :دی

بهزاد سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ب.ظ

به منم اس بده خب چرا فقط به سعید اس میدی

شماره‌ی تو رو ندارم که!

خودم پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:29 ق.ظ http://porpot.blogsky.com

معمولا میگن بی‌خیال بشید، منطقی فکر کنید و ببینید که اینطور فقط خودتون ضربه میخورید، پس خودتون رو دوست داشته باشید و اجازه ندین که ضربه بخورین :)

به مهربون!

بهزاد پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ق.ظ

اگر می خواهید از ناحیه دعا به جایی برسید، زبان حالتان این باشد: تسلیم خدا هستیم، هر چه بخواهد بکند، بنا داریم عمل به وظیفه بندگی کنیم. محمدتقی بهجت

مهربون پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:45 ب.ظ

چشم

:)

مجید یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ب.ظ http://javani.blogno.ir

بعد میگن چرا بچه ی مردم میره معتاد میشه.
دکتر ول کن این زندگی و امتحانو . من دارم میرم معتاد شم. تو نمیای؟

منو دیگه تو جمع معتاد‌ها هم راه نمیدن مجید! هق هق هق :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد