نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

I don't fear no body...‎

 * دیگه صبح جمعه که آدم میتونه به خودش اینقدر حق بده که این رو گوش کنه دیگه! نمیتونه؟

نظرات 6 + ارسال نظر
مهربون جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ب.ظ

من همیشه آهنگ های فارسی گوش میدم. چون واقعا متوجه میشم چی میخونن.
البته اگه تصویری باشه، تماشا میکنم یا اگه ترجمه ش باشه گوش میکنم.
حالا شما متوجه میشی چی میخونه؟

به جز قسمت‌های اسپانیای‌ش بله :دی

پیشنهاد میکنم آهنگ گوش کردن رو به اقل برسونید!

مهربون جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ب.ظ

دکتر ببخشید
اون کامنت قبلی من واسه این بود که دفه اول واسه من صوتی پخش شد. نمیدونم چرا
ولی بار دوم که پخش کردم دیدم هر چی میگه مینویسه.
اینجوریاست

خواهش می‌شود ^_^

خودم جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ب.ظ

ااااااااااا این که اهنگ گوشی منه
اوایل اونقد سریع تلفظ میکرد که نمی فهمیدم چی میجگه ولی بعدها فهمیدم داستان چیه،خوشم اومد و رو گوشیم گذاشتم
مرسی که ما رو بردی به اون روزا

الان هم هست؟ :دی
چون یه موقع مد شده بود که آهنگ گوشی همه بود :دی

بهزاد جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ب.ظ http://behi.fardblog.com

سلاممم
معلومه میتونه
وایییی یادش بخیر یاد جوونیام افتادم
ممنون حسابی یاد خدا افتادم
باید ترجمه ش پیدا کنم فک کنم اسپانیایی هم داشت
دوپس آها آها (سماع)
دستت طلا

ترجمه اسپانیای‌ش رو دوست دارم بدونم!

مهربون جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:12 ب.ظ

دکتر من میتونم بگم اصلا آهنگ گوش نمیدم. چون شاید هفته ای یک بار باشه که اونم جزء واجباته

کلا اعتیاد به هیچی خوب نیست :دی

نون الف جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ب.ظ http://lore.blogsky.com

این آهنگ عالیه اقا
سلیقه موسیقیتو دوس دارم :)

صب جمعه با این آهنگ عالیه :)

چاکریم! شما جفت چشی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد