نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

برگی از تاریخ

 خب تو دورانی که شاهد یک نوع تطبیق از روایتی از اسلام هستیم، شاید خوندن این خبر (بروزرسانی: خبر از روی سایت خبرگذاری مربوط حذف شده است!) جالب باشه، خیلی دوست دارم نظر دوستان تطبیق‌دهنده کذایی رو در مورد این خبر بدونم :دی

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در بیت آیت‌الله العظمی وحید خراسانی در مشهد مقدس، با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه خراسان، در این دیدار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با قدردانی از آیت‌الله وحید خراسانی، به بیان مسائل منطقه‌ای و جهان اسلام پرداخت و گفت: در انتخابات اخیر آگاهی مردم کارساز شد.

وی با اشاره به حضور و شرکت در جلسات آیت‌الله وحید خراسانی در سال‌های قبل از انقلاب، خطاب به وی اظهار کرد: گرمای حوزه وابسته به بزرگانی همچون حضرتعالی است که طلبه‌ها را شیفته درس و مباحث شما کرده است.

آیت‌الله وحید خراسانی در این دیدار با بیان مباحثی از نهج‌البلاغه و زندگی حضرت رسول(ص) و امیرالمومنین(ع)، اظهار کرد: خداوند به اشخاص آبرویی می‌دهد و هرچه هست از اوست. بنابراین این وجهه برای شما وجود داشت و اکنون نیز تقویت شده است.

این مرجع تقلید با اشاره به اولین آشنایی خود با هاشمی رفسنجانی افزود: اولین بار شما را در کنار حضرت امام خمینی(ره) دیدم که آقای اشراقی هم نشسته بود. شما وارد شدید و آقای امامی کاشانی را آوردید و گفتید تولیت مدرسه سپهسالار باشد و امام خمینی(ره) فرمودند باشد، فردی را استاندار اصفهان معرفی کردید ایشان قبول کردند و همین‌طور چند نفر دیگر، بعد که رفتید از اشراقی پرسیدم این آقا چه کسی است که هرچه می‌گوید امام می‌گوید باشد؟ ایشان هم گفت: شیخ اکبر است.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری افزود: ان‌شاءالله با این پیش‌آمد مردمی که روی داد، با همت شما که هم درد و هم درک را دارید - چراکه برخی تنها درد یا درک را دارند ولی این خصوصیت در شما جمع است - و این موهبت فتح بابی است تا ان‌شاءالله مشکلات حل شود.

وحید خراسانی با اشاره به حدیث همم الرجال و تسقط الجبال و نیز رابطه بین امیرالمومنین(ع) با پیامبر اسلام(ص) اظهار کرد: حضرت امیر (ع) تا زمانی که پیامبر (ص) زنده بود تادبا حرفی نزد و بعد از رحلت حضرت رسول (ص) نیز ظلما و عنادا لب به سخن نگشود.

بر اساس این گزارش، در پایان این ملاقات یک ساعته، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با قدردانی از حسن ظن آیت‌الله وحید خراسانی، مذاکرات انجام شده را بسیار مفید و سازنده خواند و سلامتی، سعادت و تندرستی ایشان را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

نظرات 5 + ارسال نظر
sajad جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ب.ظ

سلام
امروز از تمام کل اینترنت رو گشتم دیگه نمیدونستم از بیکاری چکار کنم یادم افتاد وبلاگ داری گفتم یه سری بزنم ببینم از چی ها مینویسی (دیگه همیشه سر میزنم یعنی قول میدم)
بنظر من گاهی بهتره خودتو بزنی به بیخیالی (مث من) تا اینکه یه روز خوب بلاخره بیاد وگرنه فقط یه راه میمونه که تو جراتشو نداری (منم ندارم)

درپایان فقط میتونم بهت بگم : طاقت بیار رفیق ...

سلام.
خوش گلدی!

متاسفانه بی‌خیالی دکمه نداره! مردیکه گند زده به کل برنامه‌هام :|

مرسی ؛)

بهزاد شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ب.ظ

سخت نگیر :دی

بهزاد یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:36 ب.ظ

عاقا من وبت تست کردم
از همه سریعتر باز میشه
چیکارش کردی؟چرا زود باز میشه؟
با اپرا و سافاری و کروم و فایر فاکس و دو سه تا بروسر غیر مشهور
سافاری و کروم سریعتر بودن
وب پروین که از همه دیرتر باز میشه
هم سافاری(safari) سریعتر باز کرد
پس از اپرا به سافاری نقل مکان کردم
شما از چی استفاده میکنید؟چیرا؟

لطف خداست :دی

مجید یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 ب.ظ http://javani.blogno.ir

سلام دکتر.
لینک خبر که گذاشتی باز نمیشه. یعنی این چه معنی می تونه داشته باشه؟ (اسمایلی آدمی که توهم توطئه داره)

خبر از روی سایت خبرگذاری حذف شده، ولی خب چون من احتمال میدادم کپی کردمش اینجا :دی

مترسنج دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:48 ب.ظ http://dar300metri.blogsky.com/

سلام
به قول پرویز پرستویی تو فیلم مارمولک: انشالله همگی با هم...!

سلام رئیس!
ان‌شاالله :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد