نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

دیشب ِ ما

 *‌دیشب، شب ِ خیلی خوبی بود. تا خود ِ طلوع ِ آفتاب، تو بیابون راه رفتم و خوابیدم و نشستم و فکر کردم۱، دیشب من بودم، با خودم، با دوتا روباه که اشتباها مزاحم خوابشون شدم و چندتا سگ که از اون طرفا میگذشتن. خیلی خوب بود، خیلی؛


۱. البته لواشک و میوه هم خوردم که نمیشد گفت! حس شاعرانه‌ش می‌پرید :دی

نظرات 16 + ارسال نظر
TOPAZ یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:28 ب.ظ http://sev-goli.blogsky.com/

ماه تو آسمونو جا گذاشتی

میگفتم تفسیر به فرد خاص میشد خب ؛)

فری یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:36 ب.ظ

با کی؟!

دو تا از داداشام :)

بهزاد یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:18 ب.ظ http://behi.fardblog.com

احسنت خیلی حال میده مخصوصا اگه تو این حال و هوا یهو ببینی یه جفت کبوتر انسانی عاشق افتادن بجون هم((=
همیشه تو این حال و هوا این اتفاقات میوفته برا من
ههه ههههه لواشک و میوه نوش جونت
دکی منم اون شب داشتم ستاره ها رو نگاه میکردم(پشت بوم میخوابم)بعد فک کردم میشه خطی مستقیم تو این فضا(که ستاره ها داخلش)رسم کردم که این خط از هیچ ستاره ای نگذره؟!
بعد سوال شد برام اینکه آیااا در فضای nبعدی با تعداد نقاطی نامشخص که درون اون فضا هست;میشه چنین خطی رسم کرد؟

نه بابا! وسط بیابون، تو اون خنکای کویر، با اون همه جک و جونور ریز و درشت خر که نیستن ملت بیان کفتربازی :دی

بهزاد میخوامت :)))

مترسنج یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:10 ب.ظ http://dar300metri.blogsky.com/

مرد برای حضم دلتنگیاش ، ناله نمیکنه قدم میزنه...
قدم ردن گاهی اوقات معجزه میکنه...

موافقم! نظم فکری خوبی پیدا کردم، هر چند بدون نتیجه.

نون الف یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:38 ب.ظ http://lore.blogsky.com

نگران کوهنوردای گم شده ام :(

فوت شدن ظاهرا، درست‌ه؟

یاسمین یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:14 ب.ظ http://http://sharifipour1371.blogfa.com/

گاهی وقتا لازمه

اوهوم :)

بهزاد یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:21 ب.ظ http://behi.fardblog.com

کفتر بازی خوب اومدی ;))
-------------------------

چاکرتیم

:دی

مهربون یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:43 ب.ظ

حالا راستشو بگو
واقعا اونجا بیابون بوووووووود؟
مطمئنی درخت ندااااااااشت؟ (مثه این عکس، البته با درختای کوتاهتر)

نگفتم کویر که :دی گفتم بیابون :دی طبیعتا تو بیابون آثار حیات هست خب! اونجام درخت پسته تا بخوای بود :دی

پ.ن: مرسی بابت نکته‌سنجیت ؛)

غریبه ی آشنا یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ب.ظ

راستش من رسیدم به جبر خطی نمیدونم چه کتابی بخونم و کدوم انتشارات؟
علاوه بر این برای احتمال مشکل دارم سر حل مسائلش یعنی هر چی حل کنم فایده نداره ! چون سوال بعدی که میرم حل کنم حل نمیشه! اصلا ایده بهم نمیده مخصوصا وقتی سوال آنالیز ترکیبی قهــــار برای محاسبه بده!
یه کتاب هست مبانی احتمال شلدون راس، کتابه خوبیه؟
کدوم ناشر بهترین چاپش رو داده بیرون؟(خود شما برای احتمال چی خوندی؟)
یه بار دیگه میگم جبر خطی چی خوندی؟ بگو دیگه :دی

والا من برا جبر خطی هافمن رو خوندم، تست‌های راهیان ارشد رو هم زدم!
برا احتمال و معادلات و اینا کلا من نه چیزی زدم و نه میدونم چه کتابی خوبه :دی البته شلدون راس رو شنیدم که کتاب خوبی هست و خودم هم پی‌دی‌اف لاتینش رو دارم (فلذا نمیدونم کدوم ترجمه‌ش خوبه‌ :دی)، یه کتاب Cassella نامی هم هست که خوب و مفهومی گفته، اگه میخوای ایمیل بده بفرستم برات.

غریبه ی آشنا یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 ب.ظ

راستی یه چیز دیگه ، من به توماس جلد 3 رسیدم مثل چیز تو گل گیر کردم ، تعیین دامنه توابع چند متغیره رو از کجا بخونم؟ چون تو فصل مشتق توابع چند متغیره بهش برخورد میکنم، از طرفی الان میتونم کتاب معادلات دیفرانسیل بویس دیپیرما و فصل آخر توماس که مربوط به معالات دیفرانسیل هست رو شروع کنم؟(با توجه به اینکه تو جلد 3 گیر کردم)

‫قانون تعیین دامنه و برد توابع چند متغیره مثه توابع یک متغیره‌ست. در واقع دامنه ‪ f‬تمام nتایی‌های (x‪1‬,...,x‪n‬) است که بطوریکه در تابع ‪ f‬صدق کند و هیچ ان تایی دیگه‌ای نباشه که به نتیجه‬
‫یکسان برسه.‬ مشکل تو چیه با این؟ هان؟ :دی

راستش رو بخوای من از ریاضی هیچی نمیدونم! اینا رو باید از کسی بپرسی که چیزی حالیش باشه ؛)

دونده طوفانی یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ب.ظ

سلام

عاشق این جور سیاحت هام! مخصوصا شب!

اصلا شب یه کیفی داره که نگو!

پ.ن:
جسارتا ببخشید! بیابون کجا بود؟!

سلام! عجب! کم‌پیدا؟

خیلی خوب‌ه! کلا جایی که آدم خودش باشه و خودش خیلی خوب‌ه :)

پ.ن: چیزی که زیاده بیابون تو این کشور! اروپا نیستیم که :دی

sajad دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ق.ظ

من که چندروزه فقط همین یه آهنگ رو دارم گوش میدم کمی احساس آرامش پیدا گردم توهم گوش بده شاید آروم شدی

حس آرامش از محمد علیزاده
http://dl.musicbaran11.org/Single/1392/Tir/27/Mohammad%20Alizadeh%20-%20Hesse%20Aramesh%20(128).mp3

من آرومم، فقط ذهنم مشغول تصمیمی‌ه که باید بگیرم! گرنه بدتر از این رو هم دیدم ؛)

TOPAZ دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:05 ق.ظ http://sev-goli.blogsky.com/

خو قشنگیش به همین بود دیگه.با یه تیر دو نشون میزدی.مثلا ماه استعاره از اینکه یادش با توئه
البته اگه به یادش بوده باشی:|آخه اصولا مردا نامردن:|
مثل ما دخترا نیستین که:| حتی اگه یه وبلاگ پیدا کنیم که یاد کسیو واسمون زنده کنه دست نمیکشیم ازش:|هعییییییییی خدا

چارتا فوش دیگه هم میدادی قشنگ خالی میشدی :دی

بهزاد دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ق.ظ http://behi.fardblog.com

گفتی امتحان تموم کنی مسئله بیسیااار سخت من و حل میکنی حتی کدش هم مینویسی!!!

امتحان به خودی ِ خود که مشکلی نداره، اون بار فکری هست که باعث میشه آدم بعضی کارا رو انجام بده و بعضی رو انجام نده!

+ اسمایلی پایین اومدن از منبر

گفتی مشکلت چی بود جوان؟ :دی

بهزاد دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:38 ب.ظ

((= نمیریییی تووو پسرر
:))))))))))))
اون اسمایلی و اون دیالوگ آخرش بووود:))))))))))
خندوندی منو خدا شادت کنه و البته جنبه شم بده بهت
هر چند میدونم داری

ای بابا :دی

باران لاهیجی دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ب.ظ

واقعنکی؟

به جان بچه‌م :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد