نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

تعریف ناامیدی

 * «تعریف ناامیدی چیه؟». این سوالی بود که دیشب من باهاش گذشت، تا حالا فکر کرده بودین به این سوال؟


پ.ن: امروز صبح -همین نیم ساعت پیش، به هر حال صبح نسبی‌ه برا هر کسی :دی- تعریف قابل قبول برای خودم رو پیدا کردم: «ناامیدی یعنی اینکه بدونی هیچ رویداد تقویمی در آینده وجود ندارد.» :)

نظرات 11 + ارسال نظر
بهزاد دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ب.ظ http://behi.fardblog.com

رویداد و باید بسازی عزیزم
--------------------
دکی این خبر و به دوستات بده ها
خیلی دیدم میان وبت کمک میخوان چی بخونن ...
منابع ریاضی و آمار و کامپیوتر عوض شده برای ارشد 93
لینک خبر:
http://www.modaresanesharif.ac.ir/تغییرات-آزمون-کارشناسی-ارشد-93
--------------------
بر پدرشوووون... کلی خونده بودم

در کلی‌ترین حالت ممکن ببین ؛) تو حالت عادی که بحثی از امید و اینا نیست خب.
-----------------
خوب شده که بهزاد! تازه میتونی علوم کامپیوتر امتحان بدی، بری نظریه محاسبات بخونی مثلا :دی

شقایق دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ب.ظ

نا امیدی یعنی تو اوج پوچی و تنهایی نوری ببینی که از دور بهت اشاره میکنه اما وقتی تو با تمام امید به سمتش میدوی ببینی برق چشمای شیطان بوده!!!!!!!
اون وقته به این ایمان پیدا میکنی که هیچ نوری برای امید دادن به تو آفریده نشده!!!!
اون وقته که از چاله دراومدی و رفتی تو چاه...
یه خلا بی رحمانه...یه سکوت...و در نهایت پایان...

این دیگه خیلی بی‌رحمانه بود خدایی :))

نون الف دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:35 ب.ظ http://lore.blogsky.com

هنوز خبر فوتشون به صورت رسمی تایید نشده

البته کسایی که میشناسنشون با توجه به شناختی که از قدرت بدنیشون دارن امیدوارن که هنوز زنده باشن ، فقط بدی موضوع اینه که جایی که گیر افتادن و هیچ کوهنوردی حاضر نیس بره دنبالشون :(
امکان امداد هوایی هم تو اون منطقه نیست ، باید امیدوار باشیم

یه جورایی الان بدون منطق امیدوارم ،
امیدوارم یه معجزه پیش بیاد

ان‌شاالله که سالم باشن :(
دعا کنیم دم افطاری براشون.

بهزاد دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:35 ب.ظ

آخه آنالیز 3 هم اضافه شده:(((((((
من شعور توپولوژیایی(Mr green) ندارممممم
==================
ادعا نمیکنم عاشق ریاضی م اما میدونم من مههتاد ریاضی شدم
==================
سخته برم رشته دیگه..
##################
نظریه محاسبات داغ دل تازه کردی
==================
دکی آیت الله کشمیری در موردش چیزی میدونی؟
اتفاقی شناختمش بسیار به دلم نشست شخصیت ایشون
خدا رحمتش کند

والا من به شدت به استاد وابسته‌م! چون با استاد خوبی توپولوژی داشتم، به شدت خیلی زیاد ازش لذت بردم!

این حرفا رو بی‌خیال! برو ببین علاقه‌ت چیه ‌‌‌‌؛) کاملا جدی میگم :)


نه نمیشناسم. البته چیزهایی ازشون شنیدم، ولی نمی‌شناسم.

یاسمین دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:08 ب.ظ http://http://sharifipour1371.blogfa.com/

...

حقیقت‌ه خب :|

sajad دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ب.ظ

مثل کبریت کشیدن در باد
زندگی دشوار است

من خلاف جهت آب شنا کردن را
مثل یک معجزه باور دارم

آخرین دانه کبریتم را
می کشم در باد
هر چه باداباد !

دقت کردی دقیقا الان خلاف جهت آبیم و دقیقا هم باید به معجزه اعتقاد داشته باشیم؟ :))

آرزو سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:20 ق.ظ

بح! آرزو خانم! عجب از این طرفا :دی

بهزاد سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ب.ظ

علاقه؟خب راست میگی اما نمیشه
چون علاقه اصلی من اینه دراز بکشم و فکر کنم در مورد همه چی کلی ایده بیاد ذهنم
دیگه کاری ازم بر نمیاد((=

نه خب! اونی که تو میگی دیگه میشه آرزو! :دی

خودم چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ب.ظ

احیانا ما اینجا کامنت نذاشته بودیم؟؟؟؟؟؟
آغا قبول نیس اگه بخای سانسور کنی کامنت دختر مردم رو...
دیگه دختر مردم برات کامنت نمی زاره

:))))
عاغا اسیر تبلیغات رسانه‌های بیگانه نشین :))

...؟ جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:53 ب.ظ

خدا کسی را میان مادر و فرزند و میان دو برادر فرقت افکند لعنت کند.
قشنگتر از بحث شما بود

حدیث از حضرت رسول‌ه :پی

مترسنج پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:29 ب.ظ http://dar300metri.blogsky.com/

تعریف نا امیدی:
«ناامیدی یعنی اینکه بدونی در رویداد های آینده تقویمی هیچ نقش نداری!

اونی که من گفتم یک مرحله بالاتره فکر کنم! یه ابرمجموعه میشه نسبت به تعریف شما، البته فکر کنم! نمیدونم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد