نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

قدر ِ اول ِ ۹۲

 * به یکسالی که گذشت فکر میکنم، از ۲۰ مرداد ۹۱ تا الان. سالی پر از تجربه داشتم، تجربه‌هایی که دید خیلی بازتری برام ارمغان آورده.

 * از ۸۹ تا الان شب قدرهام رو ثبت کردم، مدام روند صعودی داشتم، هر سال بهتر و بهتر شدم؛ با وجود همه‌ی ناشکری‌هایی که داشتم، روزهایی که اومدند و رفتند و امروز که نگاه میکنم، به وضوح میتونم اونا رو بهم متصل کنم و سرانگشت قدرتش رو ببینم. نقطه‌هایی هستن که از نگاه بیرونی شاید سخت و غیرقابل تحمل به نظر بیان، ولی من مطمئنم که نقطه‌های موثر در درونیابی ِ مسیر زندگی ِ منن.

 * به گذشته که نگاه میکنم، راه همیشه مه‌آلود بوده؛ همیشه تو پیچ‌های تــُند، کسی بوده که تنهام نذاشته، فارغ از اینکه کی بودم و چی بودم.


پ.ن ۱: اینقدر این ماه رمضونی همه چی قر و قاطی بود، نفهمیدم چی کجا بود و چطور شد! همه چی خیلی زود تموم شد! خدایا این ماه رمضون رو آخرین ماه رمضون عمرم قرار مده!
نظرات 7 + ارسال نظر
...؟ شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:25 ب.ظ

التماس دعا این شبا

حتما! شما هم دعا بفرمائید!

مهدی یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:33 ق.ظ

منم دعا کن.

سلام مهدی جان!
حتما!

بهزاد یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 ق.ظ

منم تو این یه سالی که گذشت بیشتررین تجربه تو زندگیم داشتم همه 355 روز رو چپ راست هوک آپرکات خوردم البته لازم بود برام

ما رو از تجربه‌هات بی‌نصیب نذار ؛)

بهزاد یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ق.ظ

اگر قابل باشم حتما

:)

مهربون دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:48 ب.ظ

امشب رحمت دوست جاریست، مانند رود نه مانند باران. اگر دلت لرزید کسی اینجاست که محتاج دعاست

همچنین شما هم :)

مترسنج پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:26 ب.ظ http://dar300metri.blogsky.com/

الهی آمین

:)

دونده طوفانی پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:53 ب.ظ

سلام
خوش به حالتون که پیشرفت داشتین.
من که بشدت پسرفت داشتم! :(
واسه خودم متاسفم


التماس دعا

سلام!
بستگی به تعریف داره خب!
من به صورت برآیند نگاه میکنم :)

محتاجیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد