نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

قدر ِ سوم ِ ۹۲

 * آیت الله مجتبی تهرانی رضوان الله علیه: «شب نوزدهم رمضان تقدیر یک سال آینده‌ی تمام موجودات عالَم بررسی میشود، شب بیست و یکم ثبت و ضبط میشود و شب بیست و سوم به محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف عرضه شده و ایشان امضاء میکنند. / طبق روایات بسیار، تقدیر را میتوان با دعا تغییر داد. حتی شب بیست و سوم هم دیر نیست. چون ممکن است به ذهن بیاید که دیگر سرنوشت ما نوشته شده. / روایت از امام هفتم‌ (علیه‌السّلام) است: «عَلَیْکُمْ‌ بِالدُّعَاءِ فَإِنَ‌ الدُّعَاءَ لِلَّهِ وَ الطَّلَبَ إِلَى اللَّهِ یَرُدُّ الْبَلَاءَ»، بر شما باد به اینکه دعا کنید، از خدا درخواست و طلب کنید که این، بلا، بدی‌ها و هر نوع گرفتاری را رد می‌کند، «یَرُدُّ الْبَلَاءَ وَ قَدْ قُدِّرَ وَ قُضِیَ وَ لَمْ یَبْقَ إِلَّا إِمْضَاؤُهُ» دعا بلا را رد ‌می‌کند. این همان بلایی است که تقدیر شده و به عنوان قضا و قدر نوشته شده، ولی هنوز امضا نشده است. اما ممکن است به ذهن بیاید که شب بیست و یکم را رد کردیم و هرچه که بنا بود برای ما نوشتند و سرنوشت ما نوشته شد، چون امور را در بیست و سوم امضا می‌کنند، یعنی آقا توشیح می‌کند. جواب: خیر. این‌طور نیست که نتوان در نوشته بیست و یکم تصرف نکرد. قبول داریم که شب بیست و سوم شب امضا است امّا می‌شود در آن تغییراتی ایجاد کرد. «یَمْحُوا اللَّهُ ما یَشاءُ وَ یُثْبِتُ»؛ در اینجا هیچ اشکالی ندارد و تقدیر را عوض ‌می‌‌کنند. در شب بیست و سوم اگر دیدی که سال آینده‌ شرایط خوبی نداشت، در خانه خدا برو، پافشاری کن و به خدا بگو که شرایط به بهترین وجه باشد، این را عوض ‌خواهند کرد.».

 * با تشکر از «موج» به خاطر به اشتراک‌گذاری متن و تصویر.

نظرات 10 + ارسال نظر
کوثر چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:35 ب.ظ

سلام
میگن اگه برای هم دعا کنیم زودتر مستجاب میشه.
من که تصمیمم رو گرفتم.
اتفاقی رسیدم به وبلاگت!!
تقریبا آرشیو نوشته های نود و دو رو خوندم
یه چیزی بگم؟بخاطر داشتن مبینا بهت حسودیم میشه
بچه های کوچیک تو خونه نعمتن.
خیلی چیزهایی رو که فراموش کردیم رو ب یادمون میارن.

سلام!
مطمئنا همینطوره! ممنونم اگه مشمول دعای شما باشم!

خوشحالم از این بابت! امیدوارم از این به بعد شاهد نظرات شما باشم :)

البته موافق نیستم :دی این مبینا دقیقا با موچین دونه دونه موعای کله‌ی آدم رو میکنه! تخیلش چهار برابر من‌ه و من در برابرش کم میارم :)))

مهربون چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:42 ب.ظ

ممنون از پستت. من برا یکی فرستادمش

خوش به حال موج پس :)

TOPAZ چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:23 ب.ظ http://sev-goli.blogsky.com/

انشاءالله تقدیر همه زیبا نوشته شه.

ان‌شاالله زیبا و خیر نوشته شه :)
التماس دعا.

بهزاد پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:35 ب.ظ

من که فقط خواب بد دیدم امشب و

اشکال نداره :) خیره ان‌شاالله :)

مترسنج پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:26 ب.ظ http://dar300metri.blogsky.com/

التماس2آ

محتاجیم رئیس :)

بهزاد پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:59 ب.ظ

میثم یه تیکه از برنامه باید بصورت رندوم 0.6% از اعدادی که تو آرایه دو بعدی nدر n هستن رو بصورت رندوم نول کنم یا منفی 1 بذارم و تعداد اعدادی که تو این آرایه منفی نیستن رو محاسبه کنم و دوباره همین کارو تکرار کنم تا وقتی که تعداد اعداد مثبت داخل این آرایه از عدد مثلا W کمتر بشه
مث چیز موندم توش
کمکم میکنی؟

تو متلب که کاری نداره این کار!
ولی منظورت از نول کردن عدد چیه؟ هوم؟

بهزاد پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:37 ب.ظ

تو سی++ دارم کار میکنم
منظورم این بود :null

تو سی++ استاندارد یه وکتور بساز و داده‌ها رو بریز توش، بعد طول وکتور در ۶ تقسیم بر ۱۰ میشه تعدادش، حالا از رندوم استفاده کن و به تعدادی که بدست آوردی، عدد بدست بیار و از وکتور پاپ کن، دوباره وکتور رو ارنج کن و دوباره همینطور.

اگه نشد بگو منم زور بزنم بنویسم :دی

بهزاد جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ق.ظ

سعیم میکنم
مرسییییییییییی دکی راهنمایی خوبی بود
باشه اگه نشد بهت میگم
اون مسئله منم وقت کردی حل کن

کدوم مساله رو؟

بهزاد جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:08 ب.ظ

اون مسله هویج و خرگوش و مسابقه و... که نوشتم
تو این پستت نوشتم:
http://porpot.blogsky.com/comments/post-687

الان درگیرم یه طرح دیگه‌م :)
وقت شد روش فکر میکنم ؛)

بهزاد شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ب.ظ

انشاءالله همه چی خوب پیش بره و موفق بشی

مرسی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد