نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

معافیت تحصیلی

 * امروز بالاخره بعد از یک هفته دوان‌دوانی موفق شدم مدرک معافیت تحصیلی‌م رو از دانشگاه لیسانسم بگیرم و ان‌شاالله هفته‌ی بعد باید برم تهران تا بدمش پلیس+۱۰ و دور جدید معافیت تحصیلی‌م شروع شه و باز تا ۲ سال جز رهپویان آرامش باشم :]

 * الان دوتا مشکل من رو متوجه خودش کرده: اول اینکه یادم نمیاد عکس‌هام رو کجا گذاشتم و دوم اینکه نمیدونم قانون باز عوض شده یا نه! حالا زارت بلند میشم میرم تهران و میگن فلان مدرک هم باید باشه :/ مثلا گفتم این دومی رو!

نظرات 19 + ارسال نظر
ندا یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:42 ب.ظ http://lore.blogsky.com

پس هفته دیگه میبینمت

ئه وااااا! حالا چی بپوشم ینی؟ :دی

پ.ن: وقت نمیشه ندا جان! صب ۸ میرسم تهران، ظهر ۱۲ بلیط دارم :|

فری یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:14 ب.ظ

ایششششششششالا که بوق شی ،کلا معاف شی :)))) نه ، خدا نکنه، شوخی کردم. ولی ایششششششششششالا یه جوری اساسی ازش در بری

بدجمس :))))
ان‌شاالله! اونوخ میرم سریع زن میگیرم =))

مهربون یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:53 ب.ظ

مبارک باشه :)
راستی اون تصمیمت هنوز گرفته نشده؟

ممنون :)
نه :/ برزخی شده!

خودم یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

به بهزاد:

سلام بهزاد جان!
نه! مشکل از اون نیست، خب داری به توان ۳ میرسونی عدد رو، از بازه‌ی تعریف شده میزنه بیرون. در ضمن تابع powf جز توابع C++‎ استاندارد نیست و میتونی از pow که تو کتابخونه cmath هست استفاده کنی، خودش برای double و float ‎ آورلود میشه.

بهزاد یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ب.ظ

اووکی
مرسی میثم جان به زحمت میندازمت همیشه
ایشالا یه روز بتونم جبران کنم

خواهش می‌شود بهزاد جان! مشکل از همون بود؟

مجید دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:01 ب.ظ http://javani.blogno.ir/

سلام.
یعنی همین اتفاق میفته ها... میری اونجا زارتش درمیاد که یه مدرک اضافه شده تو نبردی

(ستاد ایجاد رعب و وحشت در دل جوانان)

سلام.
ای مجید بدجمس :))))

بهزاد دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:41 ب.ظ

درستش کردم اما..
نه مشکل اصلی از اون نبود
مشکل اینه وقتی اختلاف شعاع حسگر r با طول ضلع مکعب a
زیاد میشه نمیتونه محاسبه کنه(تعداد محاسبات میره بالا)
نمیتونه محاسبات بالا انجام بده
i ,j ,z شمارنده های حلقه از نوع محلی گذاشتم و با رجیستر تعریف کردم اما تاثیرش اپسیلون بود

آره، من اشتباه کردم، بعدش رفتم چک کردم دیدم تا ۱۰ به توان ۳۰۸ رو ساپورت میکنه که اون مشکلی که من گفتم رو خنثی میکنه! بعد متوجه شدم که تو داری مقدار زیادی حافظه رو پیش‌تخصیص میدی که فکر کنم مشکل از همینجاست، من اومدم به صورت داینامیک تخصیص دادم که مشکل حل شد.
این نمونه کد رو ببین:
http://s1.picofile.com/file/7881322040/dfinte_array_pntr_behzad.cpp.html
اونجایی که نوشتی float f[p][p][p];‎ به جاش اون قسمت تعریف من رو بذار، آخر کار هم همونطور که گفتم حافظه رو آزاد کن. نتیجه‌ش رو بگو!

اون رجسیتر فکر کنم فقط میاد به کامپایلر میگه که این متغیر خیلی زیاد استفاده میشه و تا میتونی اکسس بهش رو سریع کن! فکر نکنم تو کامپیوترهای من و تو دیگه تاثیری داشته باشن!

پ.ن: اون کد معکوس ماتریس رو پیدا کردم :دی این: http://s3.picofile.com/file/7412184408/invMat.cpp.html

sajad دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:59 ب.ظ

بجای اینکه بیا زیر پرچم مقدس نظام مث ما خدمت کنی داری علنا از فرار حرف میزنی واقعاکه!!!!!
البته بنده فعلا نصحیت میکنم ...

یکی تو خدمت کردی، یکی من! :))

مترسنج دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:09 ب.ظ http://dar300metri.blogsky.com/

رهپویان آرامش!؟
:)
انشاله!

آره دیگه! آدمایی که از دنبال راهی هستن که از گیر خدمت در برن میشن رهپویان آرامش :دی

بهزاد سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 ب.ظ

خیلی حرکت جالبی کردی
کف کردم
الان فهمیدم هیچی نمیفهمم از برنامه نویسی
دمت گرممممم
اما این ارور داد
http://s2.picofile.com/file/7881636234/test_algorithm_meysam.jpg
------------------------------
eeee
اون الگوریتمه نوشته بود خیلی موچکرم پیداش کردی

حرکت ورزشکاری بود :دی
از تو انتظار بی‌منطقی نداشتم!

برا من با همین مقادیری که تو داده بودی خطا نداد، این:
http://s2.picofile.com/file/7882295050/3dsensor_1.jpg
البته دیشب گذاشتم اجرا شه که سیستم هنگ کرد! :دی رفتم بیرون و الان اومدم سراغش که دیدم تموم شده، زدم که محل رو بده، باز هنگ کرد :دی البته فکر کنم ایندفه داشت حافظه رو آزاد میکرد و البته منم استوپش کردم :دی. یه نکته‌ی عجیب مصرف بیش از حد حافظه بود، ۴.۳ گیگ سواپ مصرف کرده بود با ۵.۲ گیگ رم O_o:
http://s1.picofile.com/file/7882295371/3dsensor_memory.jpg
میگم میخوای اگه اشکال نداره کدی که من استفاده کردم رو بذارم همینجا؟ یا یه ایمیل بده برات بفرستم.

خودم چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:33 ق.ظ

چرا همه از این دوران طلایی میترسن؟
همش 2ساله
سربازی هستش که اینسان رو مرد میکنه
واقعا به وضوح یه نمونه بارزش رو دیدم
حیف نمی تونم ازش عکس بگیرم وقتی یه اینسان نره سربازی چیطور میشه
حالا ایشالا هر چی صلاح هستش همون بشه

بله، از بیرون از گود نشستن و لنگش کن گفتن که خیلی هم خوبه :دی
بعد از خارجی‌هایی که خدمت ندارن همه نامردن الان؟ :دی

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ب.ظ

wooow!!
4و3 گیگ swapمصرف کرده!!
(مگه چند گیگ سواپ گذاشتی؟:دی)
5.2 گیگ رمممم!!!
مرسیی میثم جان برام میلش کن به این آدرسی که گذاشتم
با همین اعداد بزنم
----------
کدوم قسمت بی منطق بودم؟

۱۲ گیگ سواپ گذاشتم :دی

اوکی :) میل شد! چک کن!

همین که یه مبحث جز رو نمیدونستی، باهاش کل رو زیر سوال بردی :پی

بهزاد چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:28 ب.ظ

woooW!!
n برا 800 بیشتر جواب نداد
کردم unsigned long
برا 100000 هم جواب داد
اما نتیجه مال من با مال تو برا اعداد 4000 و1.9 فرق میکنه!!!!!!
http://s1.picofile.com/file/7883114187/4000_1_9_sensor.jpg
اما یه اتفاق خوب اینه الگوریتم درست کردی جواب خیلی دقیقتر شد:
http://s2.picofile.com/file/7883111505/meysam_with_me_algorithm_3dsensor.png

ایمان بیار به لینوکس :دی

بهزاد چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:29 ب.ظ

من به لینوکس ایمان کامل دارم
من اگه خودم کامپیوتر داشتم روش لینوکس نصب میکردم
منتهی این پی سی قرضیه
الگوریتمم تموم شد میدمش پس
میثم یه بار امتحان کن n رو unsigned long بذار
نتیجه ش بگو لطفا

بهزاد من میذارم روی محاسبه، کل سیستم‌م رو فریز میکنه، اگه اجازه بدی تست نکنم! هوم؟
تغییر نوع فقط بازه‌ی تعریف رو تغییر میده و البته باز افزایش بازه‌ی تعریف کارایی هم یه کم کم میشه.

بهزاد پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ق.ظ

جدی>؟
مال من هون لحظه حساب میکنه!
باشه میثم جان خیلی لطف کردی
حالا بگو چجوری لطفت جبران کنم؟

برا من اگه پارامتر دوم نسبت به پارامتر اول خیلی کوچیک باشه (مثلا ۴۰۰۰ و ۱.۹ که نسبت‌شون حدودا میشه ۲۵۰۰ و یا ۱۰۰۰۰۰۰ و ۲۰۰ که نسبت‌شون میشه ۵۰۰۰) فریز میکنه!

بوس بده :دی

خودم پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ق.ظ

خارجکی ها خودش سربازی دارن
ولی اجبار نیس ینی با تیر و تفنگ دونبال پسر مردم نیستن که حتما بیاد
تازه سرباز فراری هم ندارن
آجیم اون کشوری که هستش ، میگهه خودشون (ینی آقا پسرا) خودشون با پای خودشون و با میل و رضایت پا میشن و اسم مینویسن و کلی هم بهشون پول میدن
ینی یه پس انداز درست حسابی
ولی اینجا فک کنم ماهی صد تومن بده که خرج خودشم نمیشه

بله خب! به اون میگن سربازی حرفه‌ای!
من با نفس سربازی که مشکل ندارم، مشکلم اینه که منی که اصلا به جنگ و وسایل جنگی و اینا علاقه‌ای ندارم، باید برم یه سری آموزش‌هایی رو ببینم که هیچ وقت هم به دردم نمیخوره! در حالیکه آدم‌هایی هستند که سرشون برا اینطور چیزا درد میکنه و میشه با استخدام اونا -همونطور که شما فرمودین- نه سیخ بسوزه و نه کباب!

بهزاد پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:10 ق.ظ

آره هم بستگی به این نسبت داره هم بستگی به بزرگی پارامتر اول خوبی ویندوز ایجا معلوم میشه داده ها کلی میگیره زود میگه غلط کردم کار من نیست
----
:دی باشه
بووووووووووس

:))

مرسی ^_^ :دی

بهزاد پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:19 ب.ظ

آقا من میخوام تو برنامه نویسی استاد بشم
چیکارا باید بکنم
چی بخونم؟روزی چقد باید کار کنم؟چه کتابی برم بگیرم؟

یعنی چی تو برنامه‌نویسی استاد شی؟ :دی
نمیدونم والا! فهمیدی به منم بگو! :دی فقط تنها چیزی که به ذهنم میرسه تمرین و تمرین و تمرین‌ه! تو سایت‌های ACM آنلاین شرکت کن، کتاب‌هایی مثل Art of programming هم خوبن.

بهزاد یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ق.ظ

19=بهزاد

رمزه؟ :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد