نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

اولین رپ من

 * تو دوره‌ای که هر کی میره خواننده میشه، مگه من چم‌ه؟ :دی اولین رپ من رو میشه از اینجا دانلود کرد. این نیمچه آهنگ ِ بدون شعر و اینا، حاصل برنامه‌ی Autorap هست و بیکاری‌های من تو خوابگاه.

نظرات 16 + ارسال نظر
بهزاد شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ب.ظ

اینجاس که باید گفت:
واتس د فففااااگ؟
-----------------------
شوخی بود ولی خوبه شعرش خوبه برا سرگزمی
منم برا پر شدن وقت و زکات علم ودارم سی++ ابتدایی یاد میدم به یه نفر
ثوابش به تو هم میرسه چون بهم یاد دادی

:دی
حالا خدایی بد هم نشده! :دی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بح‌بح!
مرسی ^_^

مجید شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:11 ب.ظ http://javani.blogno.ir/

آقا ادامه بده !
مام میریم برات یه فن پیج میزنیم میترکونیم جون تو

:)))
امضام رو چاپ کردم گذاشتم اون گوشه :دی

بهزاد شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:53 ب.ظ

:دی

:دی

بهزاد شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:04 ب.ظ http://anahno.blogsky.com

نمیدونستم باید تایید کنم
خیلی جالبه ها

:دی

topas شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:18 ب.ظ

آخر عاقبت درس خوندن اینه دیگه

شاید! :دی

نون الف شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:54 ب.ظ http://lore.blogsky.com

من نمیتونم دانلود کنم
برام میشه ایمیل کنی ؟

باشه :)

غریبه ی آشنا یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 ق.ظ

سلام،
ریاضیات که کلا عالی میگذره!(به چنگ رفتیم)
دهنمون (دیگه دهن نداریم :دی)
پست بعدیت ریاضی نباشه ترورت میکنم !
از همین الان اسنایپ رو آماده کردم که هد شات بدم!

سلام.
خوبه خوبه :))

باشه! فقط به خاطر تو اصن ؛)

کوثر یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 ب.ظ

این همه سبک حالا چرا رپ؟
سری بعد برا ادامه یه چی دیگه بخون حتما بیشتر حمایت میشی!!!!!!!!!!!!

چون برنامه‌ای که داشتم فقط همین بود :دی
نه دیگه! آدم فقط باس تجربه کسب کنه! موندن خیلی جالب نیست :دی

غریبه ی آشنا دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:48 ب.ظ http://WithoutYouThisPlaceIsHell.Nowhere

میگم دی جی شو :دی
بهتره ها!
مثلا : www.youtube.com/watch?v=FF4ogzGojK0
گوش کن ، فوق العاده هست البته ایشون Armin Van Buuren هستن ولی هر کسی واسه شروع راهی در پیش داره :دی
پست بعدی یکم تجربه بزار، راستی ریاضی هم زیاد بخون ،
126 سالگرد تولد اروین شرودینگر هم بهت تبریک میگم :دی
http://www.washingtonpost.com/blogs/comic-riffs/post/erwin-schrodinger-googles-cat-doodle-honors-physicist-and-his-legacys-many-lives/2013/08/12/06897984-02fe-11e3-a07f-49ddc7417125_blog.html
پست بعدیت هم مربوط به ریاضی هست وگرنه گفتم اسنایپ آمادست :|
عزت زیاد./

آهنگش قشنگ بود، ولی من آهنگ‌های Yahel، از کشور دشمن و داغان اسرائیل رو ترجیح میدم :دی

ممنونم! اتفاقا لوگوی گوگل رو دیدم و فهمیدم! راستی اسم رمز فدورا ۱۹ هم گربه‌ی شرودینگر هست :دی

راستش هیچی به ذهنم نمیرسه! روزهایی رو سپری میکنم که فکرم نسبتا مشغول‌ه و اجازه نمیده مطلبی رو پیدا کنم که برای اکثریت جذاب باشه. حتی به دوستم سیدکریم قول داده بودم یه مطلب در مورد اصل انتخاب بنویسم که فکر کنم نمیتونم به قولم عمل کنم. اجازه بده یه کم برگردم به جو درس، بعد در خدمت هستم :)

دونده طوفانی دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:41 ب.ظ

سلام

شما که افتخار نمیدین، ما آمدیم حالتون رو جویا بشیم. :)
احوال شریف خوبه انشاالله؟

تندرست و شاد باشید

سلام!

بنده در خدمت هستم! ولی متاسفانه این روزها یه کم شرایط به کمک بی‌معرفتیم اومده :") از حضورتون عذر میخوام.

ممنونم! به دعای شما خوبم، الحمدالله. شما خوبید؟

پ.ن: من هنوز به خاطر اون جریان شرمنده‌م.

مجید سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 ق.ظ http://javani.blogno.ir/

@بهزاد:
دهنت سرویس بهزاد! این «واتس د فففااااگ؟» که تو نظر اول نوشتی رو از دیروز خوندم ورد زبونم شده. نمیتونم ترکش کنم.


چطوری دکتر؟

رونوشت به بهزاد =))

نوکرم حاجی! خوبم شکر خدا :)

مهدی سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:44 ق.ظ

این که صدای تو نیست!!!!

پ صدای عمه‌مه؟ :دی

بهزاد سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:43 ب.ظ

خخخخخخ
مجبد برو حال کن با این تیکه کلام ها بداهه و نابن;))

بچه‌ی مردم مجبور میشه بره تو جوب بخوابه اینطور :))

مترسنج چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ب.ظ http://dar300metri.blogsky.com/

:)
بابا رپر!
لااقل ولومشو میبردی بالاتر...
خلاصه خداقوت رفیق!

چاکریم! چاکریم! :دی

راستش این نرم‌افزاره فایل خروجی نمیداد و مجبور شدم با هدست ضبطش کنم تو لپ‌تاپ :دی این شد که این شد :دی

دونده طوفانی پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 ب.ظ

سلام

ممنونم از لطفتون. میگذره! شکر...

امید که شما خوب و شاد و سلامت باشید


پ.ن:
نفرمایید! دشمنتون شرمنده! نیتتون خیر بوده! میفهمم.
اصلا لازم نیست خودتون رو سرزنش کنین. فکرشم نکنین.
حلّــــــــــــــه!
:))

سلام!

ممنونم! الحمدالله خوبم با دعاهای شما :)

این نظر لطف شماست،
ولی دلیل برا قانع کردن خودم نیست!

فری یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:20 ق.ظ

:))))
بابا چقد ناله!
بابا خوش صدا!
:))))

نوچرم! :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد