نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

حکایت همچنان که بود

 * علیرغم همه‌ی تلاشی که برای انجام شدن کاری که میخواستم کردم، ولی اونچه که میخواستم نشد! بر مبنای «و من یتوکل علی الله فهو حسبه» (۶۵:۳) و تلاشی که کردم، خیر رو بر اونچه پیش اومد قرار میدم.

 * اون هدفی هم که اینجا مشخص شده بود هم به سرانجام نرسید و فعلا هم از موضوعیت خارج میشه.

 * شنبه، آغاز ِ ترم جدید، تحقیق در عملیات، شروع فصلی سرد….

نظرات 18 + ارسال نظر
نون الف چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:00 ب.ظ http://lore.blogsky.com

عاخ چقد از تابستون بیزارم
خوشالم به پاییز میرسیم

من از بیست و چند ساله که از هفته‌ی اول و دوم مهر بیزارم،
همه‌ش استرس داشته :|

حسین چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:19 ب.ظ

خدا کریمه داداش.
حتما خیره

ان‌شاالله که خیره.
ممنونم :)

بهزاد چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:41 ب.ظ

آیه الکرسی زیاد بخون
----------
ان شاالله موفق باشی

چشم بهزاد جان!
ممنون!

مترسنج پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ق.ظ http://dar300metri.blogsky.com/

hgodv td lh ,ru


الخیرفی ماوقع!
با نظر نون الف کاملا مخالفم!!
تابستون دوس داشتنی تر از فصول سرده...

موافقم رئیس، ان‌شاالله همه عاقبت به خیر شیم در آخر.

مهربون پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:37 ق.ظ

سلام
چیزی که پیش اومده رو مصلحت خدا بدون. به خودت انرژی بده. گاهی اوقات ما چیزایی رو میخوایم ولی شاید جور دیگه ای باشه بهتره و ما بعدا میفهمیم.
سال تحصیلی جدید رو با اشتیاق شروع کن. به خوبیاش فکر کن. به اینکه موفق میشی. به این فکر کن که از درس خوندنت لذت ببری.
استادم همیشه بهم میگه: به نمره فکر نکن. سعی کن خوب درس بخونی و لذت ببری ازش.
پس طبق گفته خودت، همین الان با توکل به خدا و با انرژی زیاد، با همین شرایطی که داری خوشحال باش.

سلام.
نمیشه به نمره فکر نکرد، به هر حال میران سنجش نمره‌ست، کسی شرایط در طول جریان رو نمی‌بینه و اصلا هم واقعیتش مهم نیست! اون نمره‌ست که نشون میده تو تلاش کردی یا نه. وقتی تلاش کنی و نمره‌ای که فکر میکنی رو نتونی بیاری، دلسرد میشی، البته الان مطمئن نیستم روی این حرفایی که میزنم، ولی چیزی که تو ذهنم هست ایناست.

البته یه جایی هست که میدونی اگه تلاشت رو بکنی، نمره‌ت رو میاری، یعنی نتیجه‌ی طبیعی تلاش رو می‌بینی، اونجا بحث‌ش جداست.

حالا اصلا نمیدونم چرا طلب‌کارم؟ شاید واقعا واقعیت همین باشه، چه گیریه که من میخوام واقعیت رو عوض کنم؟ چرا همین رو قبول نمیکنم؟ هوم؟

دونده طوفانی پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:21 ب.ظ

سلام
خوبین؟ انشالله که خوب و سرحال باشین

یه چیزهایی پیش میاد که اصلا نمیشه واسش توضیح پیدا کرد. حال آدم رو بدجوری میگیره. ولی معتقدیم که برگی بدون اذن او نمیجنبد! پس توکل و تکیه بر خودش! خدا یاورتون باشه


پ.ن: عجب عکس فوق العاده ای! بدجوری عاشقش شدم! وری نااایس!

آیا انتخاب این عکس با هدف انتقال سردی روزهایی است که تجربه میکنین؟ یا اشتباه برداشت کردم
بهرحال هنوز زمستون که نیست ؛)

سلام!
احوال شما؟
من خوبم! الحمدالله :)

بله، دقیقا همین که فرمودید، کامنت خوب و تاثیرگذاری بود، ممنونم.

پ.ن: عکس رو از گوگل قرض گرفتم :دی

برداشت‌تون درست بوده مرسی بابت دقت

MarjaN پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:25 ب.ظ http://marjanbiology.mihanblog.com/

برف .. خیلی وقتا جذابه .... عکس عالی

برف همیشه جذاب‌ه، سرشاره از تنهایی…

مجید پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:18 ب.ظ http://javani.blogno.ir/

سلام دکتر.
در تکمیل فرمایشات گهربار نون الف من میخوام ورود به فصل نارنگی رو تبریک بگم! این نارنگی بود که باعث میشد زیر بار سنگین مسئولیت درس و مشق دووم بیارم.

آقا منم از دو هفته بدم میاد. ولی از دو هفته قبل از مهر. بعد سربازیم که دیگه از این دو هفته بیزار شدم. پارسال این موقع ها داشتیم تمرین رژه می کردیم برای 31 شهریور، هیییییی جات خالی سرویس شدیم پسر.

یه خط هم در مورد مطلب:
حتما حکمتی توش بوده

سلام مجید جان! مخلصم!

رونوشت به ن.الف؛

خدا نیاره اون روز رو :(( تو که نمیدونی، من تنها دلیل ادامه تحصیلم اینه که نرم سربازی :دی

ان‌شاالله اینطور باشه ؛)

مهربون پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:39 ب.ظ

من احساس میکنم با این حرف که به نمره فکر نکنیم و از درس خوندن لذت ببریم دقیقا این نیست که نمره برامون مهم نباشه. یه جورایی احساس میکنم منظور اینه که بخاطر نمره درس نخونیم. بخاطر علاقه به درس و لذتی که داره درس بخونیم. شاید اینجوری بیشتر از اون چیزی که باید بخونیم، میخونیم و درس رو بهتر میفهمیم و همین باعث میشه که نمره خوبی هم بگیریم.

مسلما اینطوره، گفته‌تون کاملا درست‌ه، ولی به نظرتون جایی که معادل تلاش‌تون نتیجه نمیگیرید، باز میشه اینطور بود؟

مهربون پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:37 ب.ظ

نه نمیشه. اصن یه جورایی درس خوندن گاهی اوقات خسته کننده میشه. مثلا یه جایی هستی که دیگران آرزوشو دارن ولی خودت خسته شدی.
حالا انشاالله ترم خوبی رو و با امید شروع کنی و خیلی خوب نتیجه بگیری

فعلا که شروع شده، تا چی پیش بیاد :دی

بهزاد جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:46 ب.ظ

http://upload.wikimedia.org/math/5/f/9/5f93a306051220b41a78fbd689e53ba8.png
این فرمول مال اینه
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/e/e3/Circle_sagitta.PNG/277px-Circle_sagitta.PNG
-----------------------
نمیدونم چرا ازین فرمول خوشم میاد تخیلم میگه کاربرد زیادی میتونه داشته باشه
مخصوصا برا رشته شما (برا همین گفتم بنویسم شاید بدردت بخوره)مثلا دو نقطه داری نمیدونی مکانشون کجاس اما میخوای حدس بزنی تقریبا کدومش به مرکز نزدیکه یا....

قشنگ بود! مرسی بهزاد :)

احتمالا تو برنامه‌ریزی غیرخطی به کار بیاد!

زهراا یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:52 ب.ظ

چقد من اینجا کلماتی میخونم که یاد ِ یونی می افتم!!!

الان درستون تموم شده؟

مهربون دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:14 ق.ظ

چرا رو تحقیق در عملیات خط کشیدی دکتر؟

از دقت‌تون خوشم میاد :)

مهربون دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:46 ب.ظ

خب منم دیگه.
حالا نگفتی چرا
؟؟

نه نگفتم :دی

مهربون سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:28 ب.ظ

دکتــــــــــــــــــــــر!
خب چرا خط کشیدی؟ میخوام بدونم.
دلیل خاصی داره؟

آره دلیل خاص داره :دی

مهربون سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:24 ب.ظ

خب دوست نداری بگی دیگه اصرار نمیکنم :)

ممنون

مهربون سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ب.ظ

ولی واسه من سوال مونده
کنجکاوم دیگههههههههههه

گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی :دی

...؟ جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:01 ب.ظ

خواهی که سخت و سست جهان بر بر تو بگذرد
بگذر ز عهد سست و سخن های سخت خویش

...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد