نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

چند رفرنسی

 * اومدم از اینکه برای یه درس چندتا رفرنس باشه و مشخص نباشه که سیر منطقی به کدوم سمت داره میره شکایت کنم، دیدم اینا همه‌ش بهانه‌ست. آدم بخواد درس بخون‌ه، از پشت در کلاس هم درس رو یاد میگیره.

نظرات 22 + ارسال نظر
حسام دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:00 ب.ظ

درسته...

:)

پرشکوه دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:41 ب.ظ http://parshkooh.persianblog.ir/

حق با شماست فقط برای درس نخوندن ادم لازم به بهانه داره که همیشه بهانه وجود داره.

آدمی که بخواهد کاری را انجام دهد راهش را پیدا می‌کند و آدمی که نخواهد بهانه‌اش را :دی

بهزاد دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ب.ظ

چون ذهنم درگیر بهجته (پست قبل)این جمله ازش یادم اومد که به این پستت مربوطه:میگفته که آدم اگه خالصانه تو راه ...بخواد بیوفته نیازی به استاد هم پیدا نمیکنه حتی شده در و دیوار به اذن خدا استادش میشن

مرسی :)

خودم سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 ق.ظ

خیلی سخته واس یه درس چند تا رفرنس داشته باشیم
حالا ادم شاغل باشه و چیز از کجا می تونه به همه این کارا برسه
فک کنم ترم اخر باشید و مشغول پایان نامه
درسته؟
من خیلی وقته نبودم امار درس و کلاسا از دستم رفته

نه بابا! من هنوز تو همین درسا موندم :دی

چه خبرا؟ چه میکنی؟

سوگلی سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:29 ب.ظ

1-آدمی که بخواهد کاری را انجام دهد راهش را پیدا می‌کند و آدمی که نخواهد بهانه‌اش را :دی
2-آدم اگه خالصانه تو راه ...بخواد بیوفته نیازی به استاد هم پیدا نمیکنه حتی شده در و دیوار به اذن خدا استادش میشن
خیلی چسبید.مرسی

:)

کوثر سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:14 ب.ظ

سلام
پیام نمای _تله تکست_شبکه چهار سیما
صفحه 370 باشگاه هم اندیشان رو به شما توصیه میکنم
یه محیط صمیمی و سالم برای هر کسی.

سلام.
متاسفانه تله‌تکست ندارم :(

بهزاد سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:38 ب.ظ

وبت فیلتر بود!با فیلتر شکن اومدم

:))

سعیـــــد چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ق.ظ http://rahaeipoint.blogfa.com

سلام

بله آقا بله

صحیح است ! صحیح است ! :)

دکتر همساده چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:57 ب.ظ

سلاااااااااااااااااام دکتر!
خوبی؟
چه خبر؟
برای کنکور دکتری چه کار کردی؟ چیا خوندی؟
من تابستون آنالیز 1، جبر خطی ، تحقیق و کمی حقیقی خوندم. این روزها هم درگیر پروپوزال هستم. عددی پیشرفته و زبان هم چند روزیه استارتشو زدم
تو این روزا چیکار میکنی؟
-------------------------------------------------
درس اگر یک رفرنس داشته باشه بهتره. استاد بقیه کتابها رو باید به عنوان کتابهای کمکی معرفی کنه. ولی موافقم که برای درس خوندن نباید بهانه جویی کرد.

بح بح! سلام دکتر همساده‌ی عزیز!
خوبم، شما چطوری؟
عجب تعجب، یادی از دوستان قدیم کردی! خوبی؟ خوش میگذره؟

والا من قطار زندگیم یه ذره پنچر شده، فعلا کنکور دکترا از اولویتم خارج شده. ان‌شاالله شاهد موفقیت شما باشم، بعدش منم میام ؛)
برا زبان چی میخوای بخونی؟
موضوع پایان‌نامه‌ت چی شد؟
------
این استاد عزیز ما، چندتا کتاب رو موازی میره جلو، ولی من خودم یکی رو انتخاب کردم و با اون کتاب میرم جلو، البته فصل‌ها رو پس و پیش میکنم، متاسفانه اینقدر هم وقت‌گیر هست که وقت نمیشه برم ببینم بقیه‌ی کتاب‌ها چی گفتن. ان‌شاالله که اشتباه نکنم :دی

دکتر همساده چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:08 ب.ظ

دکتر خیلی خوب شد که فونت وبت رو عوض کردی. از فونت B mitra خوشم میاد. راستی دکتر دنبال فونت امیر هستم که برای تیتر مناسبه. البته یه فونت دیگه هم به همین اسم هست ولی من اونی که روی کتابای دبیرستان مثل هندسه و جبر واحتمال هست رو میخوام. (اسم روی جلد کتابها با این فونت هست) توی فارسی نویس هست ولی دنبال ttf یا otf ش میگردم. اگر تونستی کمکم کنی واقعا ممنونت میشم.

مخلصم دکتر جان :)
حاجی فونت امیری هست: http://awebfont.ir/fonts.php?cat_id=9&fonts_id=1676 ولی من فونت امیر رو تا حالا ندیدم، اگه پیداش کردی به منم بده.

محسن پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 ق.ظ

چرا قسمت نظرات زیر پست نمیاد؟

خوشم نمیاد اونطوری :)

...؟ پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:50 ق.ظ

شما که انشالله راهتون رو پیدا میکنید نه بهانه رو!

هم راه رو پیدا کردم و هم بهانه رو :دی

دکتر همساده پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ق.ظ

برای زبان دارم 504 و کتابهای پوران پژوهش میخونم.
پایان نامه ام الگوریتم های جدید در بهینه سازی فازی.
-------------------------------------------
فونتی که آدرسشو داده بودی رو ندیده بودم. اما اونی که من میخواستم نبود. فونت مد نظرم شبیه فونت تیتر هست. به نظر خودم م از تیتر زیباتره.

پوران مگه کتاب زبان هم داره؟

بح بح! ^_^
---------------
آقا پیداش کردی یه ندا بده.

دکتر همساده پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:09 ب.ظ

آره پوران کتاب زبان داره. دو جلدی (یک جلد لغات و درک مطلب یک جلد هم گرامر) مولفش هم دکتر مهرداد امیری هست.
---------------------------------
چشم دکتر جان.

برای ریاضی‌ه؟

دکتر همساده پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:52 ب.ظ

پیداش کردم دکتر. فقط دوست دارم w های اولشون رو بردارم ولی نمیشه. فونت که میگفتم W_amir هست.
http://www.creativeidea.ir/dl2/W_Unicode_MaryamSoft%5Bwww.ideaGFX.com%5D.zip

ممنونم دکتر جان.
برای چی برداری؟

دکتر همساده جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:46 ب.ظ

نه دکتر جان کتاب زبان عمومی هست. زبان تخصصی اگر میخوای بخونی کتاب دکتر نیکوکار و سایه وند رو بخون تستش هم از کتاب راهیان ارشد بزن.
---------------------------------------------
دانلودش کردی. حالا نظرت چیه؟..
خوشم نمیاد اولشون w هست. اگر کنار فونت های B باشن بهتره میخوام همه فارسی ها یک جا باشن.

نه همون زبان عمومی.
به نظرت از Essential words for the TOEFL بهتره؟
من زبانم در حد I am a blackboardه، اون کتابی که گفتی در حدی هست که بتونم باهاش راه بیفتم؟
----------------
فونت قشنگی بود، کلی خاطره توش‌ه :دی از تیتر به نظرم قشنگ‌تره.
خب تو اگه قرار باشه از لاتک استفاده کنی دیگه برات فرقی نمیکنه که اسم‌ها چی باشن، یه دفه باید معرفی کنی، هوم؟ یا چی؟

دکتر همساده شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ب.ظ

ببین اگر میخوای راه بیفتی، کتاب واژگان ضروری تافل برات زوده. چون یه کم تخصصی هست. همون کتاب پوران، واژگان تافل رو هم پوشش داده.
----------------------------------
هنوز توی لاتک استفاده نکردم. فعلا توی Word میخوام کنار فونتهای B باشن. با فونت کریتور امتحان کردم نمیشه اسمشونو عوض کرد. دکتر میتونی کمکم کن. مستأصل شدم. (حداقل اینجا یه حس کنجکاوی بهم دست داده)
----------------------------------
دکتر این (( هوم یا چی)) برام یه اصطلاح جدیده. یعنی چی؟

اونقدر هم وضعیتم خراب نیست که :دی فکر کنم تا ۱۰۰ تا از ۵۰۴ رو حفظ کرده بودم، کتاب تخصصی‌ها رو میتونم بخونم و نسبتا کامل بخونم. ولی مرسی، آخر هفته میرم کتاب‌هایی رو که گفتی میگیرم.
-------------------
لاتک که کاری نداره حاجی، سوئیچ کن، همین حالا شروع کن که تو پایان‌نامه‌ت به مشکل نخوری، من دوستم تو نیم ساعت تو لاتک راه افتاد.
والا من با فونت کار نکردم تا حالا، میترسم بیفتم توش دیگه سرم تا شب گرم شه، میدونی یه مشکلی هم دارم که پستش میکنم، اینه که نمیخونم ولی همونی هم که میخونم وقت کم میارم :|
------------
هوم تائید گرفتن از طرف با دماغ‌ه :دی
بعد «یا چی؟» هم اینکه اگه منظورت اینایی که گفتم نیست، پس چیه :دی

پ.نون یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:18 ق.ظ http://babune.blogsky.com

آورین :)

به نظرت چه کنم؟ چندتا رو با هم ببرم جلو؟

مهدی یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ق.ظ

استغفرالله.

چرا سر این خواهرمون یه روسری نکردی؟؟؟

اِوا !!! آستیناشم زده پایین...

برم تا بیشتر از این به گناه نیوفتادم... دی:

داشت درس میخوند خب :دی آستینش رو ندیده بودم :دی

مترسنج یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:46 ب.ظ http://dar300metri.blogsky.com/

کاملا موافقم...
هر چند خعععلیش خیلیه!
البته کمش هم خیلیه!
البته که از عهده هر کسی هم برنمیاد

رئیس آخریا خیلی فلسفی حرف میزنی :دی
امروز به استاد گفتم: «استاد کدوم یک از کتاب‌ها رو مرجع اصلی قرار بدیم؟ گفت همه‌شون! گفتم نه خب، کتاب مثل رفیق میمونه، آدم یکی رو انتخاب میکنه مونسش میشه، گفت تو الان داری دنبال مونس میگردی؟» :))
خوشم میاد ازش، حاضر جواب‌ه، ولی خب، تو گل گیر انداخته :| :دی

خودم چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 ق.ظ

اگه بگم خوبم دروغ گفتم
من داغونم

ای بابا :|

خودم جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ق.ظ

هیچی
فقط یه داستان بچگانه
بچه ای که عروسکشو گم کرده و دلش نمیخاد که پیداش کنه
اگه این بار خودم گمش کردم که ایشالا پیدا نشه
ولی عین کفشای میرزا نوروز برمیگرده
برام دعا کن که این بار بتونم بر چیز روحیم غلبه کنم

ای بابا :|
ان‌شاءالله که بتونی :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد