نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

اشک‌های پیازی

 * محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه‌ی ایران، در یکی از پست‌های صفحه‌ی فیس‌بوک خود (این پست و اگر فیلترشکن ندارید می‌توانید آنرا از اینجا دانلود کنید و بخوانید) آورده است:

من در مذاکرات متعددی بوده ام که طرف غربی در جلسه هیچ موفقیت و دستاوردی نداشته ولی فردای آن روز بیشتر رسانه های آن کشور ارزیابی کاملا مثبتی از جلسه ارائه داده اند تا دیپلماسی کشورشان را شکست خورده معرفی نکنند. جالب اینجاست که در اکثر این موارد همین دوستان همیشه منتقد رسانه ای خودمان نه تنها از این روش استفاده نکرده اند، بلکه به جای باور کردن حرف طرف خودی، به ادعاهای هدایت شده رسانه های غربی استناد نموده و دیپلماسی موفق کشور را ناکارآمد معرفی نموده اند. یعنی دقیقاً همان خط دروغ تبلیغاتی که رسانه های غربی به صورت هدفمند و هدایت شده در صدد القای آن بوده اند را دنبال کرده و تازه ادعای انقلابی بودن هم داشته اند.

 * پس شما خود سر ِ نخ را بگیر و برو و ببین که این همه سال، خبرهایی که روزنامه‌ها -و شاید روزنامه- کذایی منتشر می‌نمودند، از کجا و چطور آب میخورده و نیز چه طعمی دارد قدرت که برای داشتنش، طرف هر طور شده حاضر است خودش را هر طور که نیاز باشد نشان دهد. چه اشک‌های پیازی‌ای که ریخته شد و سودش را کسی برد، که باید می‌برد.


پ.ن: من به شخصه ظریف و روحانی را دوست می‌دارم، به ویژگی‌های ذکر شده برای یک مومن نزدیک‌ترند. به روشنی کیس‌ند و برای هر کلمه که می‌خواهند بر زبان برانند فکر می‌کنند، چیزی که این چند سال کمتر دیده بودیم.
نظرات 5 + ارسال نظر
بهزاد چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:47 ب.ظ

من سیاست سر در نمیارم فهمم کمه در این زمینه
ولی دوست دارم سیاست مدارهامون مث مختار کیاس باشن

من عادت به مقایسه ندارم، ولی امیدوارم که همه به منافع ملی فکر کنند.

نون الف چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:41 ب.ظ http://lore.blogsky.com

دیدی روحانی از قالیباف بهتره :)

روحانی این‌ه، قالیباف اگه بود چی بود! :پی :دی

sajad پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ب.ظ

خدایا باز اسم این مخنار رو آوردن

کاش میثم جان بجای فیلم مختار چندتا کتاب دیگه هم در مورد مختار میخوندی اونوقت شاید ...

یاد اون استاد تاریخم بخیر که همیشه میگفت : تاریخ رو باید هم از دید مخالفان و هم از دید موافقان خوند ولی هیچکدوم رو باور نکرد .

میتونی روی مرورگرت افزونه‌ای نصب کنی که کلماتی رو که دوست نداری نبینی :دی

من در کل به نسبی‌گرایی اعتقادی ندارم و از نسبی‌گراها هم خوشم نمیاد، شاید بتونم به تاریخ و تاریخ نویس‌ها بدبین باشم، ولی نمیتونم به تاریخ نسبی نگاه کنم.

بهزاد پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:14 ب.ظ

من اسم مختار آوردم مثال زدم..
حالا روم هر اسمی میذارید مهم نیست..

:)

مترسنج یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:46 ب.ظ http://dar300metri.blogsky.com/

به امید روزی که فرهنگ همه چی تو جامعه جابیوفته...

به امید اون روز…

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد