نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

فیلم آموزشی Maple

 * به لطف دوستم سجاد، یک بسته فیلم آموزشی نرم‌افزار میپل به دستم رسید که با کسب اجازه ازش، دیدم خوبه که آپلود کنم تا بقیه هم بتوانند استفاده کنند، ازش به خاطر لطفش تشکر میکنم.

 * فیلم‌ها کم‌حجمند و از طریق کانال من در آپارت به مرور در دسترس قرار خواهند گرفت.

نظرات 7 + ارسال نظر
sajad دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:24 ب.ظ

چاکرتیم داداش

ارادت دارم! دمت گرم.

مجید دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ب.ظ http://javani.blogno.ir/

سلام.
ایول... من عاشق میپلم ولی نمیدونم اونم عاشق من هست یا نه

نمیدونم چی شد یاد یکی از استادامون افتادم. آقا این اومد به ما اکس یاد بده روز اول شیوه ی باز و بستن اکسل رو به چند روش مختلف بهمون یاد داد! یه جزوه سه صفحه ای هم بهمون داد. اصن یه وضی

سلام!
مسلما رابطه‌ی دوست‌داشتن میتونه تقارنی نباشه :)))

عالی آقا، عالی =))))

دونده طوفانی سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:07 ق.ظ

سلام
حالتون چطوره؟
این به درد ما هم میخوره؟ :) چه جور نرم افزاری هست؟

سلام!
الحمدالله :) ارادت دارم، شما خوبید؟
خب من درد شما رو نمیدونم که :دی یه نرم‌افزار ریاضی‌ه، مثلا برای حل معادله و یا دستگاه معادلات.
من نمیدونم شما ریاضی دارین یا نه و اگه دارین در چه حده.

بهزاد سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:09 ب.ظ

این چه فرقی با متلب ذاره؟

میپل بیشتر برای محاسبات نمادین استفاده میشه.

دونده طوفانی سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ب.ظ

ما بیشتر ارادت داریم دکتر جان! :)
الحمدالله! هنوز زنده ایم!! دی:

ما بیشتر با آمار توصیفی و استنباطی کار میکنیم. واسه پژوهش و این حرفا!
به کارمون میاد؟

هر چی شما بگی من یکی بیشتر ارادت دارم :دی
سلامت باشید :)

میشه کار کرد، ولی مثل این میمونه که لقمه رو بذارید تو قاشق، قاشق رو با انبردست بردارید، یه دور دور سرتون بچرخونید و بعد بخورید :دی
برای شما SPSS یا معادل آزادش PSPP و یا اگه بخواین برنامه‌نویسی هم انجام بدین R یا SAS میتونن مفید باشن ؛)

دونده طوفانی چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ق.ظ

یکی بیشتر؟!! آقا دیگه خیلی شرمنده میفرمایین ما رو :)))

بلی! با اس پی اس اسِ جزجیگرزده آشناییت طویل و مدیدی داریم! به قدمت فسیل دایاناسورها!!!
توضیحاتتون هم در مورد ابزارآلات خیلی شیوا بود! یه ست کامل شد!:) دست شما مرسی ؛))

پ.ن: آموزش خوب واسه همین نرم افزار spss سراغ دارین؟ زیرمجموعه رشته خودم البته :)

مخلصم، دیگه کاری بود که از دستم برمیومد :دی

اگه جایی‌ش سوال هست بگید تو رو خدا، من همیشه همینطور با مثال سعی میکنم توضیح بدم =))

پ.ن: والا من هیچ وقت سعی نکردم طرف نرم‌افزار آماری برم :دی هر دفه هم رفتم چنان من رو با لگد پس زد که پشیمون شدم :دی باز اگه چیزی به دستم رسید بهتون خبر میدم :)

دونده طوفانی چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ب.ظ

جفت پاشو قلم میکنم! به شما لگد زده؟؟! ... اگه به مامانش نگفتم!!! دی:


پ.ن:
ممنون میشم. تشکر

آره، خیلی بد بود هق هق هق [اسمایلی این بچه‌ها که خودشون رو لوس میکنن :دی]

پ.ن:
خواهش میکنم ^_^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد