نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

فی مناقب اللاتینه

 * همونطور کتاب فارسی باید کاغذی باشه تا خوندنش حال بده، کتاب انگلیسی هم باید PDF۱ باشه تا بشه از خوندنش لذت برد.


 ۱. حالا DJVU یا هر چی! منظور الکترونیکی بودن کتاب بود!

پ.ن: استاد ODE یه کتاب لاتین معرفی کرده که هر چی گشتم پی‌دی‌اف لاتین‌ش گیرم نیومد، این شد که جبرا از نسخه‌ای که بود کپی گرفتم، جدا از اینکه نمی‌فهمم -به علت ضعف در زبان و نه لزوما به خاطر نفهم بودن- هیچ علاقه‌ای هم به کتاب کاغذی ندارم، همین که نمیشه نور صفحه‌ی کاغذ رو تنظیم کرد به نظر من خودش یه مصیبت‌ه عظماست مسلمان!

نظرات 9 + ارسال نظر
دونده طوفانی سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:17 ب.ظ

اگه قرار بر ترجمه آنلاین و استفاده از گوگل ترنسلیت باشه ، واقعا مقاله و کتاب مجازی موهبتیه! دی:

سلام.... :)

بله خب :دی یکی از نکات اصلیش همینه :دی

سلام :) الله سنی ساخلاسین

sajad سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:23 ب.ظ

میثم نسخه آنلاین بازی سوپرماریو با html5
ببین چی ساختن ... ها

بازی با نسخه مخصوص کروم:
http://www.fullscreenmario.com/

بازی با نسخه مخصوص سایر مرورگرها:
http://www.fullscreenmario.com/index.html?nochrome

آقا مرسی! جدا از اچ‌تی‌ام‌ال بودنش، ماریو بودنش خیلی مهم‌ه :))
یادت باشه برای بچه‌های کلاس هم بگی :))

مجید سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 ب.ظ http://javani.blogno.ir/

سلام.
اصن روایت داریم که اگر قرار باشد بین pdf و کتاب کاغذی یکی را انتخاب کنید باید pdf را انتخاب کنید.

سلام.
البته به روایت متواتری هم اشاره فرمودین!

دونده طوفانی چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:06 ق.ظ

الله حامه رحمه الاسین :)

ان‌شاالله :) ترک سن؟ فکر الادیم شمالی سن! :دی

بهزاد چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 ق.ظ

منم موافقم باهات pdf بهتره اینجوری درختای کمتری قطع میشه
هرچند خب pdf نیاز به برق داره برق نیاز به گاز گاز هم بسوزه خب دی اکسید زیاد میشه و...زمین گرم میشه بعد قطب شمال آب میشه بعد نسل انسانها بخاطر pdf منقرض میشه
این کار توئه حساب کنی pdf هزینه مالی و جانی ش بیشتره یا کاغذی
--------------------------------
کتاب چه الکترونیکی چه کاغذی قدیمی شد باید درسها رو با بازی یا حداقل فیلم به آدم یاد بدن
کی جونش میگیره کتاب بخونه
مقالات الگشادیه-ج 2-ص240

آقا از دید بازگشتی‌ت خوشم اومد :)))
-----------
حاجی مسالتن! حکم گشادی که درس نمیخواند چیست؟ :دی

بهزاد چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
چوب.
البهزادی الفرهادی-32 ربیع الچنجم 1444

:))))

حسام چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:41 ب.ظ

سلام ؛

درک می کنیم امّا کاغذی حال و هوای دیگه ای داره...
بو و عطر کاغذ را چه می کنید پس؟

سلام!

با حضور عطر دل‌انگیز دیکشنری آنلاین جبرانش می‌کنیم :دی

دونده طوفانی چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:59 ب.ظ

ارجاع به پست اخیر بنده! :)

ساغول :دی

بهزاد چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 ب.ظ

شما جرمت سنگین‌تر از ایناس :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد