نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

رفع مشکل hostid در میپل

 * اگر بعد از نصب Maple بروی لینوکس‌تان، با مشکل "The hostid of this system does not match the hostid" مواجه شده‌اید، کافی است دستور hostname را در خط فرمان اجرا نموده -گیریم عبارت نمایش داده شده توسط آن HOSTNAME باشد- و در فایل

/etc/hosts

عبارت

127.0.0.1 HOSTNAME

را اضافه نمائید.

 * نسخه‌ی میپل ۱۷ برای لینوکس را می‌توان از اینجا دانلود کرد. خدا همه‌تان را ببخشد که از فایل دزدی استفاده می‌کنید :)).

نظرات 3 + ارسال نظر
ندا یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:23 ب.ظ http://lore.blogsky.com



تا الان سی دی لینوکسم ندیدم:))

=))

اللهم انی اسئلک الامان، یوم یفر الکرکر من الیوزر :)))

دکتر همساده یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:51 ب.ظ

میپل، دزدی؛ متلب، دزدی؛ متمتیکا، دزدی؛ مت تایپ، دزدی؛ ویندوز، دزدی؛ دیگه چی دزدی داریم؟ آها آفیس دزدی، فتوشاپ دزدی ...
برنامه هایی که اگر بخوایم اورجینال بخریم از بابامون که هیچ از پدربزرگمون هم رد میشم.
خدا به تمام کرک کن ها خیر بده! :-))
--------------------------------------------------
چطوری دکتر؟ خوش میگذره؟
میگم دکتر من برای پروپوزال دارم توی word 2010 از مت تایپ استفاده میکنم، بعد وقتی که با فرمت pdf ذخیره میکنم همه ی رادیکال ها رو دوخطی نشون میده (یعنی دوتا رادیکال نزدیک به هم). به نظرت علتش چیه؟ آفیس رو هم مجدد نصب کردم ولی باز هم همون مشکل رو دارم.

آقا من ۳ تا ابزار دزدی بیشتر ندارم :دی، متلب، میپل و کانتر استریک =)) البته دوتای اولی مشکلش به خاطر من نیست، اساتید کد به زبان‌های دیگه قبول کنن، من مشکلی ندارم :دی

الهی آمین :)) خدا پدرشون رو بیامرزه :دی
--------------------------------------
مخلصم دکتر جان! شکر خدا میگذره :)
والا نمیدونم! من بعد از ورد ۲۰۰۳ دیگه ورد ندیدم :)) شاید به خاطر فونت‌شه مثلا :/
در کل پیشنهاد میکنم از لاتک استفاده کنی :دی

یاسمین پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:16 ق.ظ http://http://sharifipour1371.blogfa.com/

چی شده؟ نشد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد