نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

ضمیر جمع

 * «رَ‌بَّنَا لَا تُؤَاخِذْنَا إِن نَّسِینَا أَوْ أَخْطَأْنَا ۚ رَ‌بَّنَا وَلَا تَحْمِلْ عَلَیْنَا إِصْرً‌ا کَمَا حَمَلْتَهُ عَلَى الَّذِینَ مِن قَبْلِنَا ۚ رَ‌بَّنَا وَلَا تُحَمِّلْنَا مَا لَا طَاقَةَ لَنَا بِهِ ۖ وَاعْفُ عَنَّا وَاغْفِرْ‌ لَنَا وَارْ‌حَمْنَا ۚ أَنتَ مَوْلَانَا فَانصُرْ‌نَا عَلَى الْقَوْمِ الْکَافِرِ‌ینَ»۱.


۱. پروردگارا! اگر فراموش کردیم یا مرتکب اشتباه شدیم، ما را مؤاخذه مکن. پروردگارا! تکالیف سنگینی برعهده ما مگذار، چنان که بر عهده کسانی که پیش از ما بودند گذاشتی. پروردگارا! و آنچه را به آن تاب و توان نداریم بر ما تحمیل مکن؛ و از ما درگذر؛ و ما را بیامرز؛ و بر ما رحم کن؛ تو سرپرست مایی؛ پس ما را بر گروه کافران پیروز فرما.(+)

پ.ن: ترجمه‌ی آزاد عکس: «بر ما نظری کن که در این شهر غریبیم…». (تصنیف از محمد معتمدی در اینجا.)

نظرات 3 + ارسال نظر
بهزاد سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 ب.ظ

آآآآآآآآمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن...

بلندتر! :)

کوثرم دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ب.ظ

میگن زکات علم ترویجه شه!
خوندن این آیه و آیه قبل این که به ایه امن الرسول معروفه بعد از خوندن نماز بسیار توصیه شده
البته اینجانب فکر بکنه که این آیه دعای خیلی فوق العاده ای باشه برای قنوت.کلا حس خوبی بده که.
احتیاج به تشکر نیس خواهش بشه که
البته کاش اول همین آیه رو هم مینوشتی که لا یکلف الله نفسا الا وسعها...
کلا در هر صورت به خاطر انتقال این حس قشنگ تشکر بشه که.

سلام،
ای بابا که!
من فقط خواستم ی پیام رو انتقال بدم که ظاهرا با موفقیت مخابره شد که!

ممنونم از حضورتون!

باران لاهیجی شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:49 ب.ظ

راستی یلدات مبارک

ممنون، قربان شما!
یلدای شمام مبارک!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد