نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

مرگ بر سیم‌های خاردار

 * یک توصیف خوب! امیدوارم که ادامه داشته باشه این دست کارها. دانلود «مرگ بر آمریکا» اثر حامد زمانی، از اینجا، با تاکید بر این پست.


بروزرسانی: این پست، برای رضا، به نیت شفای عاجلش.

نظرات 8 + ارسال نظر
مهدی جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:12 ب.ظ http://www.hamvarda.ir

داداش من تغریبا نصف مطالب وبلاگت رو خوندم، شرمنده یکم بی معرفت بودیم و نظر نمی دادیم
از این به بعد جبران می کنیم

خواهش میکنم قربان، باعث افتخار بنده‌ست حضور شما.
در خدمت‌تون هستم :)

بهزاد جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:20 ب.ظ

آره این آهنگ شنیدم خیییییلیییی قشنگه
آورده بودنشون تو تلفزیون که چی شده این شعرو گفتن و... دمشون گرم جوون بودن
میثم میگم من هرکاری میکنم نمیتونم نمودار میله ای بکشم که سه تا داده باهم مقایشه بشه دیدی نمودار میکشن میله ای سه تا داده تو بازه های مختلف با سه رنگ با هم مقایسه میشن؟
تو مطلب دستورش نمیتونم پیدا کنم تو گوگل سرچ میزنم به این شکل نیست
اگه بلتی به منم بگو لطفا ممنون.

سلام،
داده‌هات رو بریز تو یه آرایه دوبعدی که در هر سطر داده‌هات قرار گرفته باشن (مثلا گروه اول داده‌هاش در سطر اول (که میخوای مقایسه کنی بین‌شون)، گروه دوم داده‌هاش تو سطر دوم و الخ)، و بعد از تابع bar برای اون آرایه استفاده کن.
برای مثال اینو ببین لطفا:
http://s5.picofile.com/file/8104952700/multi_column_bar.m.html

sajad جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:15 ب.ظ

حالا اگه آمریکا یه آهنگ می ساخت به عنوان مرگ بر ایران سریع یه کمپین در اعتراض تو فیسبوک ساخته می شد.
یا شایدم کفن پوشان می ریختن تو خیابونا.
راستی یه چندوقتیه کفن پوشان ازشون خبری نیست نکنه کفن گرون شده؟

گودرز رو با شقایق مقایسه میکنی؟ اگه اون چیزی که تو آهنگ هست رو ایران انجام داده بود، من خودم آهنگ میخوندم علیه‌ش حتی! :دی

اونوختی که کفن‌پوشا میریختن تو خیابون، مخالف‌هاشون مایه و بنیه داشتن، حالا چارتا بچه قرتی که دیگه کفن‌پوشی نداره :))

بهزاد جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ب.ظ

پسر من یه روزی باید باید کمتهات جبران کنم مرسیییییی

مخلصم!

کوثرم شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:02 ق.ظ

مرگ بر حقوق بی بشر..............

دست شما مرسی باشه که
لدف کردید این آهنگو بذاشتید که
خوشحال شدم که

خواهش میکنم! :)

مترسنج شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:53 ب.ظ http://dar300metri.blogsky.com/

سلام دکتر
اومدم شب یلداییه دعوتت کنم بیای بلاگ به صرف هندونه و...
دور هم جمع باشیم و حرف بزنیم و گاهی غیبت و ...

سلام رئیس!
الان میام!

مترسنج شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:56 ب.ظ http://dar300metri.blogsky.com/

در مورد این پست:
کار متفاوت و جالبی بود...شعرو میگم...
هر چند بی نقص خداست

موافقم، به نظر من خیلی بهتر از این میتونست باشه، هم از نظر تنظیم و هم از نظر انتخاب خواننده.
ولی اینکه به جای فحش بی‌دلیل دادن، بیاد دلیل رو بیان کنه به نظر من پسندیده بود.

مترسنج یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:35 ب.ظ http://dar300metri.blogsky.com/


موافقم

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد