نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

بازی و ریاضی

 * احتمالا شکل بالا رو همه از دوره‌ی راهنمایی به یاد داریم، جز کاردستی‌هایی بود که یه جورایی صنایع دستی دوران ما هم محسوب میشد :دی. دیروز، یکی از دوستان فاضلم، شکلی مثل شکل بالا رو، در طی چند روز، با پینت ویندوز کشیده بود. جدا از اینکه حوصله‌ش واقعا قابل ستایش بوده، من گفتم که «بیکار شم ببینم میتونم کدی رو در متلب پیاده‌سازی کنم که این شکل رو ترسیم کنه؟» و یکی دیگه از دوستان زارت کدش رو نوشت! :دی. خب از اونجایی که منم باید خودم رو ثابت میکردم، منم کدش رو نوشتم ولی با یه حلقه :دی، به هر حال سرگرمی خوبی بود :).

 * کد:
N = 5;
step = .3;

figure;
axis square;
hold on;

for i = 0:step:N
    line([i,0],[N,i]);
    line([N,i],[i,0]);
end

box on;

نظرات 9 + ارسال نظر
مهدی شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:21 ق.ظ http://www.hamvarda.ir

سرگرمی که چه عرض کنیم، با عرض پوزش سرکاری

چطور؟ :دی

بهزاد شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ق.ظ


دمت گرممممم میثم
کد دوستت چجوری بود؟

http://s5.picofile.com/file/8105038018/Nemoodar_bazi_va_riazi.pdf.html

نهال شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:34 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

اینو منم تو دوران راهنمایی کشیدم ،یادمه چند نفر باهم بودیم همیشه به رسم که میریسیدم رسمو یه نفر برای 5 تامون انجام میداد ،همینطوری چرخشی که آخر ترم فقط هر کدوممون یه رسم بلد بودیم بکشیم خخخ خعلی ام گشاد و شیک !

دیگه شانس اونی بود که توی امتحان میومد رسمش :))
واقعیت‌ش من فقط یادم‌ه توی کتاب بود این، اینکه چطور میکشدیمش و یا اصلا میکشیدمش یا نه رو یادم نیست :دی

باران لاهیجی شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:44 ب.ظ

افرین
قابل ستایشه کارتون

مرسی :)

غریبه ی آشنا شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:40 ب.ظ

+1 برای این پست!
معلم ریاضی ما این رسم رو داده بود به من!!!!
من هم 1 بسته کاغذ آچار مصرف کردم تا تونستم این شکل رو با دقت تمام بکشم! آخرش هم به من 18 داد :|
دهنش سرویس.(دستت درد نکنه یادم انداختی یه فحش به این معلمه بدم یادم رفته بود :دی)

=))))

مترسنج شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:00 ب.ظ http://dar300metri.blogsky.com/

جالب بود و نوستالوجیییک!

:)

sgh شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:01 ب.ظ http://majedehgh.blogfa.com

عالی....
ذهن رباضی قابل تحسین...

ممنون :)

غریبه ی آشنا شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:39 ب.ظ

در آغاز زمستان هرگز زمستانی مباد بهار آرزوهایت …
یلدا مبارک!
_______________
اخبار بیست و سی امشب در مورد مدیا و رسانه های غربی صحبت کرد! و اینکه چطوری با رسانه ملت رو تحت کنترل گرفتن. این مایه ی خوشحالی هست!!!

ممنون! حالا چی این شب رو تبریک میگن رو من نمیدونم :دی
--------
کسی از ۲۰:۳۰ اینجا رو میخونه؟ :دی

sajad شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ب.ظ

میثم من هرسال همین سوال رو به بچه ها میدادم و بارمش رو 1.5 میذاشتم که بیخیالم همه رسم کنن یه نمره ایی بگیرن
اما دریغ ...

دریغ از اینکه یک نفر هم رسم کنه؟ :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد