نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

یلدای ۹۲

 * این یلدای ما بود :دی، من و سعید و سجاد.


پ.ن ۱: «وَنُرِ‌یدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْ‌ضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِ‌ثِینَ»(+).

پ.ن ۲: امشب داشتم تو گالری گوشیم میچرخیدم، دلم گرفت، دلم گرفت، دلم گرفت؛ لعنت به دلتنگی، لعنت به یک دقیقه بیشتر بودن امشب.

نظرات 10 + ارسال نظر
sajad شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:44 ب.ظ

لعنت به همه دلتنگی های دنیا

بیش باد!

غریبه ی آشنا یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ق.ظ

عجب سفره ی خفنی :دی
آقا مطمئنی شکلات به تن ماهی و لبو(؟) میخوره؟
ما هم نمیدونیم چی این شب رو تبریک میگن ولی تبریک میگیم کلا این شب جزو سنتهای ایرانی(! - این دفعه هیچ چیز عربی تو کار نیست!) هست.پس به سلامتی ایرانی بودن!
_____________________
اجازه هست یه شکلات بردارم؟ :دی

جشن متناسب با امکانات برگزار میشه :دی اینجا هم چون شبیه پادگان‌ه، ما مثل رزمندگان سفره انداختیم :))

من دیشب به دوستان و یاران آشنا :دی گفتم که به نظر من این رسوم به خاطر ادایی که دارن چرتن! اینکه دور هم جمع شیم خوب‌ه، ولی اینکه مثل خوشحالا ادا در بیاریم که یه شب دور هم اینطور جمع شیم چیز چرتی‌ه به نظر من. اگه مثلا هر ماه دور هم جمع شیم، یه شب یلدا رو هم میشه خاص‌تر دید و اونوقت آره، جشن گرفتن ارزشش رو داره، ولی اینکه یه عید نوروز اینطور باشه و یه شب یلدا، به نظر من اداست و این ادا خاصیت دوران ماست.

خواهشمندم! البته شکلاتا مال سعید‌ه :دی

بهزاد یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ق.ظ

هعیییییی لعنت به دلتنگی
لااله الا انتخاب سبحانی آنی کنت من الظالمین
برا رفع دلتنگی و...

بیش باد!

کوثرم که یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ق.ظ

ااااااااااااااااااااهههههههههههههههههههههاااااااااا
دکی تو 24 سالت بوده که؟
من فک بکردم بزرگتر باشی که؟
[:S014

مگه من سنم رو جایی نوشتم؟ :دی
ای بابا که :دی

بهزاد یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ب.ظ

دامنت بالا اشتباه تایپی بوده
لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین
درسته

متوجه شدم :)

مترسنج یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:34 ب.ظ http://dar300metri.blogsky.com/

سفرش یه مین ضد نفر و یه خمپاره60کم داره!
بیشتر از رسومات چرت، بیشتر دلتنگیهان که چرتن!
خودشون نه ها.فلسفه وجودیشون!

نداشتیم رئیس :))
بدبختی فلسفه‌ی وجودی این دلتنگی‌ها هم از یه دلیل چرت من نشات میگیرن!

ندا یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:56 ب.ظ http://lore.blogsky.com

؛)

کوثرم دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:25 ب.ظ

داشتم آلیا صبور رو سرچ میکردم دیدم وب دکی رم آورد

آره دیگه نوشته بودی آلیا صبور یه سال ازت بزرگتره دیگه
کلا فک میکردم یه 30.32 سالی داشته باشی

ای بابا که!

آلیا صبور اینقدر پیره یعنی؟ :دی

مـیـنـای فــردوس سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:06 ق.ظ http://private-sunset.blogsky.com

واقعا همچین سفره‎ای برای سه تا عنصر ذکور خیلی تعجب‌برانگیزناکانه هست.

پس میشه واقعا! ژانر ما می‌توانیم و اینا حتی.

یعنی منظورت چیه؟ :))

شد که! :دی

مهرگان جمعه 13 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 ق.ظ

امشب اومدم و دیدم که به فاصله چند روز چندتا پست عقب موندم از وبلاگ تون..واقعا لعنت به دلتنگی..دل ما هم گرفت با این پست شما:(

خوش اومدین!
ای بابا که :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد