نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

ایده‌آل‌ها منهای ۱

 * همه‌ی چیزایی که من برای یک زندگی خوب میخوام، اینان با یه چیز که روی میز جا نمیشد :)).

نظرات 21 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:22 ب.ظ http://www.hamvarda.ir

چایی قند پهلومنم خیلی دوست دارم

بفرما! :)

بهزاد یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:43 ب.ظ

خخخخ
ایشالا یه دونه آدمش قسمتت میشه

:))

مهدی یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 ب.ظ

زن؟

نه! بانو :))

یک بیوتکنولوژیست یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ب.ظ

البته رو میز هم جا میشه ها!

امیدوارم زودتر گیرت بیاد

میترسم به خاطر چاقی‌ش میز بشکنه =))

پ.ن: بانو من شرمنده‌م! :)))

مدیرمرکز دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:48 ق.ظ http://dar300metri.blogsky.com/



:دی
همه گزینه ها روی میزه!. هونی هم که میگی جا نمیشد جا میشه
:دی
واقعا دکتر چقدر توقع ما از دنیا کمه!(خیلی آدمای خوبی هستیما...!)

:دی

در توضیحات کامنت‌ها توضیح دادم، از ترس جون دوباره توضیح نمیدم! :دی

واقعا هم بیشتر از این به کارمون نمیاد رئیس :دی

فرزانه دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:38 ب.ظ http://jinoos-ap.persianblog.ir/

خودم برات زن میگیرم اصنشم ازون خوب خوبا که رو میزم جا به شه ! تو شاگرد اول شو اونش با من

وعده سر خرمن میدی؟ :))

خودم دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ب.ظ

خوب یه راهنمیی بفرمایید
دل امت و ملت از نگرانی در بیاد خووووووووو
مثلا بگو تو جیب جا میشه؟

زن دیگه، خب؟ :دی

دکتر همساده دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام دکتر. باید می نوشتی ایده آل ها منهای 2 چون یه چیزی رو از قلم انداختی. اون کلاسی که مثل سالن کنفرانس بود. رجوع شود به پست جمعه 1 آذر 92. در ضمن اونجا گفته بودی «عکس، ایده‌آل ِ بنده هستند. اینطور کلاسی رو بهم بدن برا درس دادن، دست زن و بچه‌هام رو میگیرم و میرم تو اون دانشگاه زندگی میکنم، ...
از دنیاتون هم دیگه چیزی نمیخوام!»

سلام دکتر جان!
خب دارم ارائه اون کلاسم رو آماده میکنم دیگه! در متن نهفته بود :دی

یــِ دختـــرِ خیــالبـــآفـــ سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:31 ق.ظ http://whimsical-girl.bloga.com

ای جان

:)

دونده طوفانی سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:52 ب.ظ

سلام

بانو که رو میز جا میشه! فکر کنم پرایدو تون منظور بود ! :)))


پ.ن:
تازه کامنتها و توضیحش رو دیدم! بانوی چاااق؟؟؟ مگه می خواین آینده تون رو به باد بدین؟؟!!!

سلام!

میز میشکنه خب :)))

پ.ن:
چاق منظورم رابعه اسکویی نیست! به هر حال آدم زن لاغر استخونی نمیخواد که =))

مجید سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ب.ظ http://majidnazari.ir/

و البته مقداری پول که جاش رو میز نیست! تو حساب بانکیه :)

یا شیخ! آن پنجره‎ی باز با متن سبز رنگ چیست؟ بگو که شاید ما را هم شیفته‎ی خود کند.

پول هم به قدری باشه که بخوریم و خوش باشیم! همین :دی

اون ترمینال‌ه گرامی!

غریبه ی آشنا سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:16 ب.ظ

باشه بابا تو اوبونتو(!) تو ترمینال(!) رنگ هم سبز گذاشتی بگی هکری؟ برنامه نویس خفنی؟!
موبایل هم داری شما؟ باریک الله!
عینکی هم هستی.
یه کتاب پیام نور هم هست پس دانشگاه پیام نور میری.
میشه از رو بارکد کتاب فهمید چه کتابی بوده.
لپ تاپت تو شارژه؟ بعد اونجا شارژ داره فول میشه؟ باطریت کم عمر میشه باید بیفتی دنبال باتری لپ تاپ.
فکر کنم با یه نرم افزار زوم کننده ی عکس بشه راحت عکست رو که انعکاس میکنه روی چای رو مشخص کرد.
اون بروشوره؟ شاید مال لپ تاپ باشه انگلیسی نوشته.
ساک دستی دسته قرمز رو از کجا میتونی گرفته باشی؟!
اوهوم شاید لباسی چیزی خریدی شاید کتابت رو توش میزاری.به احتمال زیاد رفتی یه چیز خریدی ساک دستی دسته قرمز بهت دادن مثل خریدن لباسی چیزی.
اون تصویر مشکی پشت ساک دستی چیه؟ چوب لباسی؟ زن چادری؟(لول!رو میز جا نشد سر پا نگه داشتیش؟ زشته!)
اون گوشه(پشت تصویر مشکی) رو نمیدونم چیه شاید لوله رد شده شایدم لولای دره ...
معلومه بچه پولداری چون ما چرک نویسمون روزنامه باطله هست شما رو کاغذ A4 رنگی چرک نویس میکنی :دی، راستی خودکارت داره تموم میشه عوضش کن.
موفق باشی ./

این فدوراس! lol :))

اصن این همه نکته‌بینی فیلان کرد من رو :دی

اون فصل ۵ لمبرت‌ه، روش‌های رانگ-کوتا، فلذا حدست اشتباه بود :دی

ای بابا که :))

آره! من کاغذ مدل کاهی میگیرم! خیلی حال میده :))

sgh سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ب.ظ http://majedehgh.blogfa.com

سلام. یه سوال فوری دارم...راهی هست توی بلاگفا آرشیو رو حذف کرد بطور کامل؟
کمک کنید لطفا ممنون

سلام.
والا من بلاگفا وبلاگ نداشتم، ولی احتمالا حذف وبلاگ رو داره هر سیستم‌ی. از اون طریق استفاده کنید!

غریبه ی آشنا چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:56 ب.ظ

فدورا خز شد پس ما نمیدونستیم؟ (هاها!)
میگم پولداری دیگه!
اون جدی فصل 5 لمبرته؟ (دابلیو تی اف!)
کلا کل این نکته بینیها 2 دقیقه طول کشید بدون هیچ دقت نظری نوشتم.کلا به کار میاد این حرکتها تو Forensics !
مخصوصا اون تصویر تو چای
ما غلط بکنیم شما را فیلان بکنیم!
عزت زیاد ./

چطور؟ من گفتم خز شده؟ :دی

ای بابا! خدا کنه بقیه پولدارا مثل ما نباشن :دی

ها :دی

اینی که گفتی ینی چه؟

تصویر من تو چایی‌ه؟ WTF!

شما سروری :-{

مهدی چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:30 ب.ظ http://www.hamvarda.ir

این غریبه آشنا 100% دختر تشریف داره و از نظر ما پسرا مریض
بابا یکی یه عکس گذاشته دیگه جرم که نکرده

شکلک آخری‌ها رو اگه گفتی از کجا آوردم

:))

نه خب! من خیلی حال کردم با نظرش.

اتاق تمساح‌ها؟ :دی

fateme چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ب.ظ

سلام.سایت خیلی خوبی بود.من داشتم دنبال روش سیمپلکس میگشتم که با سایت شما مواجه شدم.
واقعا توی امتحانات وجود همچین سایتایی به آدم روحیه میده...
موفق باشید

سلام.
خوش اومدین!
باعث افتخاره.

بهزاد پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ق.ظ

به غریبه آشنا:روانی

ای بابا! حالا ببینم میتونین دوستم رو ازم بگیرین یا نه! :/

سید +ع شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:41 ب.ظ http://RAHAEIPOINT.BLOGFA.COM

سلام
گوشی نو مبارک + لب تاب...عینکی هم که شدی پسر یکم مراقب خودت باش..
عکس عشقم رو هم که گذاشتی...
انشاءالله اون منها هم در اسرع وقت مثبت بشه

سلام!
ای بابا! وقتی زن ندارم به چه دردم میخورن اینا؟ lol =)))

مرتضی شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:13 ب.ظ

عه میثم تو که هنوزم نامرتبی بچه!
آخه کی به همچین آدم نامرتب بد قولی زن میده ها؟

راستی میثم با کلاس شدی! قندون خریدی

دیگه ذات آدما عوض نمیشه که =))

مال من نیست مرتضی، من و قندون؟ :))

مهرگان جمعه 13 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ق.ظ

آقا وبلاگ شما خیلی دلنشین و خوبه..ایشالا همیشه به روزش کنی و همینقدر خوب بنویسی..یه جورایی آدم حس میکنه خیلی تو وبلاگ تون خودتونین و این حس خیلی برای خوانندگان وبلاگ تون خوبه.

ممنونم از لطف‌تون.
خود بودن مگه میزان هم داره؟ کم خود بودن، بیشتر خود بودن و خیلی خود بودن :))

مهرگان شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:54 ق.ظ

نه شاید میزان نداره و من برای تاکید روی صفت خود بودن از اون خیلی استفاده کردم:دی

:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد