نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

حل مشکل شماره فلان

 * اگه شما از اینترنت کشور ایران استفاده می‌نمائید و در هنگام بروزرسانی از خط فرمان و یا استفاده از دستور yum repolist با خطای "Error: Cannot retrieve metalink for repository: fedora/17/x86_64. Please verify its path and try again" و یا مثل آن مواجه می‌شوید، به پوشه‌ی

/etc/yum.repo.d

بروید (cd /etc/yum.repo.d)، برای فایل‌هایی که در آن پوشه هست (ls -l)، با یک ویرایشگر (nano fileName.repo) در جلوی خطی که اول آن نوشته شده baseurl و یا  mirrorlist، آن s جلوی https را بردارید. به هر حال برادر دوست و فلان‌مان، فیلترچی صلاح ندیده‌اند که پکیج‌های فدورا در حالت امن به سیستم برسند.

 * توپ، تانک، فشفشه / عزیزم فیلترچی بیشتر دقت کن :*.

نظرات 15 + ارسال نظر
fateme شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:30 ب.ظ


همین

گریه داره! اومدن حالت انتقال امن رو غیرفعال کردن و شما میخندی؟ اسمایلی ایجاد کردن عذاب وجدان :دی

مهدی شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:13 ب.ظ http://www.hamvarda.ir

دادا مریضید دیگه، شما لینوکسی‌ها همه مریضید
والا خدا بیامرزه پدر سازنده‌ی...
windows 8
notepad ++
firefox
thunderbird
والا
شما چرا زندگی رو اینقدر سخت می‌گیرید

الان
notepad++‎
firefox
thunderbird
رو گذاشتی کنار ویندوز؟ :)))

مجید شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:32 ب.ظ http://majidnazari.ir/

ببین یه s باآدم چیکار میکنه دکتر. زندگی نذاشته واسمون. بعد میگن چرا جوون مردم میره معتاد میشه.

حالا خدا رو شکر جیمیل اینجوری نیست. خدا میدونه چرا دست از سر جیمیل برداشتن؟

جیمیل رو فیلتر کنن من به شخصه از ایران میرم! :|

مهدی شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:49 ب.ظ http://www.hamvarda.ir

نه دادا، منظورم راحت بودن بود در مورد این 3 تا

به هر حال تو ۳ تا نرم‌افزار آزاد رو قرار دادی کنار ویندوز، این کم اشتباهی نبود :))

دکتر همساده شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام دکتر جان. تونستی برنامه منو بنویسی؟ شرمنده تم که باعث زحمتت هستم.

سلام.
دکتر جان معذرت میخوام! اوضاعم به هم ریخته بود و فراموش کردم. الان به دردت میخوره؟

پ.ن:
لطفا یه ایمیل خالی به doctor.khodam@gmail.com بزن.

بهزاد شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:15 ب.ظ

ببین کیا شدن فیلترچی

والا!

مرتضی یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:06 ق.ظ

البته راه ساده تری هم هست!
بیای و ریپوزیتوری هاتو آپدیت کنی!
در اون صورت خودش اون s رو برات برمیداره.
توی SUSE و CentOS که میدونم این اتفاق میفته.
تازه به همان دلیل کار های دوستت(!) مجبوریم هر چندوقت یکبار لیست ریپوزیتوری ها آپدیت کنیم تا بشه سیستم عامل رو آپدیت کرد.

به جای این که خودتو جر بدی، میمومدی از خودم می پرسیدی گلم

نه، چک کردم نشد!
البته این مشکل به نظرم به خاطر پلاگین میرورلیست‌ه، در حالت عادی مخازن مشکلی ندارن.

غریبه ی آشنا دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ق.ظ

سلام،
این کتابهای پوران پژوهش تستی هستند یا آموزشی؟ ارزش خوندن دارند؟ برای مثال کتاب جبر خطیش خوبه؟
شما برای منطق ریاضی چی خوندید؟
اگه خودت چیزی در مورد روش های نگاشت تابع مختلط روی کاغذ یا در سه بعد میدونی و یا مقاله ای داری که خوب توضیح بده و اگه (چقدر اگه دار شد جمله!) به اشتراک بزاری یا پست بزنی در موردش وبلاگت رو صفحه پیش فرض مرورگرم میکنم! (عجب جایزه ای بهت میدم :دی)
_____________
مرتبط با پست :همه با هم،"فیلترچی به روح اعتقاد داری؟!"

سلام.
راستش من آنالیزهاش رو دوست دارم، تالیف دکتر رضوانی. باز نمیدونم! باشه بقیه دوستان هم نظر بدن!

من کلا از فضای موهومی خوشم نمیاد و ازش چیزی هم نمیدونم :دی

بهزاد چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:52 ب.ظ

میثم چطوری؟خوبی؟
کم پیدا شدی

اینترنت نداشتم! :دی

مرتضی پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:30 ق.ظ

میثم خعلی خری

د بیشعور یه کاری بکن دیگه

فکر کنم با هم حرف زدیم در این مورد :دی

بهزاد پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 ب.ظ

پسر تو چجوری این تحقیق در عملیات میخونی؟!!!!! :-/
برنامه ریزی پویا که هیچی نفهمیدم بزور دارم ازین برنامه ریزی خطی یه چیزایی میفهمم :*)
خدا به دادم برسه پس فردا امتحان تحقیق 2 دارم خیلی سخته و وقت گیر و اعصاب خورد کن
واتس د فاااااگگگ

من تغییر گرایش دادم بهزاد جان، الان آنالیز عددی میخونم :))
سخت نیست، کتاب خوب داشته باشی حل‌ه!

خودم جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:08 ب.ظ

خدایا فقط نیگا نیگا کن
آخه میدونی چیه؟ من میگم شانس ندارم کسی باور نداره
ما یه روزی روزگاری از شما خواستیم که بهمون کمک کنید که لوگوی خودمونو بزایم یه گوشه از وبلاگمون ولی روزها و سالها گذشت و ما فراموش شدیم
آه ه ه ه ه ه روزگار منو نیگا

برو از خدا بترس! تو روز روشن تهمت میزنی؟ :س

بهزاد پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:03 ب.ظ

جااان من؟
نمیدونستم عددی که سختره پسر
همون کتاب خوب نداشتم حذفش کردم
ترم آخر بودم ولی 12 واحد حذف کردم:|
رفت ترم بعدی
20 روز بعد کنکوره موندم تو این 20 روز جبر1 بخونم
معادلات بخونم
تحقیق1 بخونم
عددی 1 بخونم
ضریب همشون 3 شده!

باور کن! :دی

ای بابا! :))

خودم پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ب.ظ

مگه غیر اینه
قشنگ تو چشام نگا کن
خیلی خسیسی
الان فهمیدم

بابا من خیلی آدم خوبیم :دی
به جان خودم :دی

مترسنج دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:39 ب.ظ http://dar300metri.blogsky.com/

دکتر بخای به اینچیزا فک کنی و اینجا رو با جاهای دیگه قیاس کنی(مثلا کره شمالی)باید از شدت فشار عصبی خودکشی کنی...
یه راه حل دیگه پیداکن.به منم خبربده!

نه! من از ایران نمیرم‌! :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد