نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

خواب ِ همه‌جا ناهموار

 * از جمعه و یا پنج‌شنبه‌ی قبل، خوابم کلا از مدار خودش خارج شده و به هم ریخته، شب حدودای ساعت دو و یا سه بیدار میشم و تا حداقل یک‌ساعت خوابم نمیاد، کل روز دارم چُرت میزنم و خیلی سخت میتونم تمرکز کنم. خوابم در نوع خودش شده مثال وایرشتراس :)) همه‌جا پیوسته هست، ولی هیچ جا مشتق‌پذیر نیست :)).

 * خلاصه اینا رو اینجا نوشتم، چون حوصله‌ی آنالیز حقیقی خوندن ندارم :)) من، خودم، اینجا سالن مطالعه‌ی خوابگاه، آی لاو یو پی‌ام‌سی :دی.


پ.ن ۱: اونی که اینترنت رسونده به سالن مطالعه رو باید دار زد :دی.

پ.ن ۲: هم‌اتاقی‌م میگه باید ازدواج کنی، این مشکلات هرمونی‌ه که با ازدواج حل میشه :دی ولی بنده نظرم به دوست‌دختر عفیف و زیبا نزدیک‌تر است :)).

پ.ن ۳: آنکی‌م پریروز  رو نشون داد، نامردا از چند جبهه حمله کردن، اساتید از یه طرف، فلش‌کارت‌ها از یه طرف :)).

نظرات 15 + ارسال نظر
بهزاد چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:29 ب.ظ

من چندساله که اینطوریم..

ای بابا! :))

خودم چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:31 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

@حسین:
چون اسم برده بودی، نظر رو تائید نکردم! و جالب اینجاست که اسم آوردی و یادم اومد چند روز پیش ازم سوال پرسیده! برم جوابش رو بدم تا یادم نرفته! :)))
در مورد نظرت باید بگم که همیشه یک قاعده‌ی کلی وجود داره: «اونی که میتونه انجام میده، اونی که نمیتونه خیال‌پردازی میکنه.» :))) فلذا فکر کنم همه چی رو توضیح دادم در مورد خودم :))

مهربون چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ب.ظ

یعنی شما زمانی که میری سال مطالعه، با خودت لپ تاپ میبری؟
آنالیز حقیقی احتیاج به فایل خاصی داره یا خودت لپ تاپو میبری؟
چون یادم میاد منم در مورد درس خوندن یه بار بهتون گفتم که حوصله ندارم. گوشی و اینترنت و اینا، شما گفتید موقع درس باید گوشی رو نباید بیصدا کرد، باید اونو خاموش کرد

من گوشیم که کلا ازم جداست :)) روزی یکبار برش میدارم و چک میکنم که کسی کار واجبی نداشته باشه :))
من برای کتاب‌های آنالیز حقیقی و جبر خطی عددی لپ‌تاپ میبرم، اینترنت رو هم کلا از بیخ خاموش میکنم تو لپ‌تاپ با خاموش‌کردن سخت‌افزاری وای‌فای.

sajad چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ب.ظ

یه لحظه بیا اتاق کارت دارم
نگفتم اینا تو سرمال میزنن
طرف اومده کلی ایراد گرفته درصورتی که روش خودش کلا نشدنیه

الان -۹:۴۰ صبح- نظر و اس‌ت رو دیدم،
الان هم که یحتمل خوابی،
تا ظهر میام.

حسین پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:56 ق.ظ

راستی یادم رفت بگم ویندوز جدیده رو نصب کردی؟!

چه ویندوزی؟

مترسنج پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:44 ب.ظ http://dar300metri.blogsky.com/

:)
پس قبول داری مشکل هورمونیه؟!!

نمیدونم رئیس! :)) به هر حال با آزمون و خطا میشه به نتایج مفید رسید :))

ندا پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:09 ب.ظ http://lore.blogsky.com

عووف دوست دختر عفیف و زیبا :)))

مخند :)))

بهزاد پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:35 ب.ظ

آنکی نصب کنم ببینم چیه

آفرین! :دی

بهزاد پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:45 ب.ظ

خوبه مرسییییی
چطوری میشه عکس هم گذاشت؟
تو تبلیغاتش پیشرفته ترش بود که این فقط میشه متن ساده نوشت

اون دکمه‌ی گیره رو بزن :دی

بهزاد جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 ق.ظ

نداره! http://s5.picofile.com/file/8115159968/Screenshot_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B4_%DB%B0%DB%B2_%DB%B2%DB%B8_%DB%B1%DB%B0_%DB%B3%DB%B8_%DB%B3%DB%B8.png

این مال گوشی می‌باشد، من برای سیستم‌ش را دارا می‌باشم :دی

بهزاد جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:07 ب.ظ

علیییییییییییییییییییییی
من فکر میکردم بخاطر صرفه جویی در وقت از گوشی استفاده میکنی
حیف باشه برا گوشی نداره
مگه اینکه سیستم عامل گوشی عوض کنم روش اوبونتو نصب کنم که بعدش بتونم این نرم افزار کامل داشته باشم میشه همچین کاری؟!(آینه بغل دارم میخوام براش ماشین بخرم:دی)

علی؟ من؟ بام؟ شیب؟ الان چی شد؟ :دی

ندا جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:41 ب.ظ http://lore.blogsky.com

میخندم:)))

تو با اسلام سر جنگ داری هموطن :))

مترسنج شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:51 ب.ظ http://dar300metri.blogsky.com/

یعنی واقعا با آزمون و خطا میشه به نتایج مفید رسید؟!! :))
این موضوع میتونه تز دکتری باشه. نظرت چیه!!

حتی این سوال خودش میتونه مشمول در آزمون و خطا باشه رئیس :)) خیلی باب کلی‌ای رو گشودم به دنیای علم :))

سید+عین چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:16 ب.ظ http://rahaeipoint.blogfa.com

سلام دکتر جوون

آثار تاخیر ازدواج ممکنه باشه... ولی اگه وقت نماز شبت رو عوض کنی فک کنم بهتر بشی ...حالا نمیخواد دو ساعت قبل از نماز صوب بیدار بشی نیم ساعت هم جواب میده هاا :))

سلام! مخلصم

من به این مورد هم فکر کردم! حتی وقت نماز صبحم رو به جای صبح گذاشتم کنار نماز ظهر و عصر، باز فایده نداشت :))

ملیحه یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:16 ب.ظ

سلام... ببخشید من یم سوال ار میپل دارم.میتونید کمگم کنید؟

سلام.
متأسفانه من به میپل مسلط نیستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد