نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

تقویت زبان

 * این تقویت زبان هم خودش ماجرایی داره‌ها!، من از زبان تنها چیزیم که خوبه روخونیه، بعد وقتی خوندم هرچی دلم خواست معنی میکنم، شده بعضی وقت‌ها معنی که من کردم با اونی که باید معنی میشده در تضاد بودن :)) ولی به هر حال معنی که من میکنم ارجحیت داره.

 * هدفهمم از یادگرفتن انگلیسی شاید فقط یه چیز باشه، اینکه دایره لغاتم گسترده شه و وقتی میخوام یکی رو بپیچونم اذیت نشم. فکر نکنم اونطور آدمی باشم که مثلا به خاطر خوندن چندتا ژورنال به این سمت دارم میرم.

 * البته از خدا که پنهون نیست، پری‌روز یه مقاله در مورد بی‌نهایت پیدا کردم که جالب بود (topic about infinity) ولی هرچی زور زدم نتونستم اونجور که دلم میخواد روون (روان خودمونی میشه روون) بخونم. اینه که یخورده از اون طرف هم تحریک شدیم.

 * الان دارم کتاب Expanding Reading Skills :: Intermediate رو میخونم. البته خواهر جان خودشون دیشب توضیحاتی من باب که چطور بخون یا نخون دادن ولی ما همانطور که دلمان میخواهد میخوانیم. الان درس اول رو خوندم ولی سعی کردم فقط مطلب برداشت کنم، دیگه معنی نکنم که خیلی شاید ضایع شه. ولی جالبه متنش.

 * اینکه چرا کلاس زبان هم نمیرم بذارین رو حساب اینکه هنوز تو روستای ما کلاس زبان نیومده، تا اولین شهر هم ما ۹۰ کیلومتر فاصله داریم، اصلن ما تو غار زندگی میکنیم و البته که متوجه شدید این برمیگرده به این.

 * ربطی به این پست من نداره، ولی اونایی که خواهر ندارن یه چیز کم دارن، اصن فک کنم زندگی طبیعی نداشته باشن، اونایی که دارن می فهمن من چی میگم، حالا خودت (مرجع ضمیر ت :: خواهرم) هم اینجارو میخونی ولی بدون نبودی زندگیم ناقص بود. حالا که تو اینقدر برام مفیدی امیدوارم به حق حضرت عباس که امروز تولدشه خدا بهت عقل بده :)).

 * میخوام چندتا آهنگ انگلیسی دانلود کنم تا گوش کنم، شما هم اگه پیشنهادی در این مورد دارید لطف کنید و ما را از آنها محروم نفرمایید (نفسم گرفت هه هه هه).

 * اصن میخوام از این به بعد انگلیسی فکر کنم، مثلا الان فکر نمی کنم که این پست رو انتشار میدم، فکر میکنم i share this post.

 * تازه یه چیز دیگه، میگن تافل تو ایران تحریم شده، اینو بچه‌ها تو توییتر گفتن دیگه راست و دروغش با خودشون.

 * این هم عکس جالبی بید :

نظرات 5 + ارسال نظر
صفورا جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ب.ظ http://lahzehayeshaeraneh.blogsky.com

سلام اینطور که معلومه شما هیچ دکتری به جز خودتو قبول نداری نه؟
به منم سر بزنی خوشحال میشم

نه بابا!
من همه دکترا رو قبول دارم به جز پزشکا.

محمد جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 ب.ظ http://www.jack.blogsky.com

سلام دوست عزیز
به وبلاگ شما سر زدم وبلاگ خوبی دارین منم بعد از مدتها برگشتم و می خوام به وبلاگم برسم
خوشحال می شم به منم سر بزنین
در ضمن در صورت تمایل حاضر به تبادل لینک هستم
دوستدار شما
jack

سلام جک،
خوشحالم که میخوای دوباره شروع کنی،
امیدوارم موفق باشی :)

آدمک جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:54 ب.ظ http://konj.blogfa.com

از بد روزگار یه پزشک هم به طور بسیار اتفاقی به اینجا سر زد و اون که اغلب در قسمت نظرات چیزی نمینوشت فقط به خاطر نوعی حس همدردی ( بابت درس خوندن تو این هوای گرم و روزای طاقت فرسا) بخش نظرات رو باز کرد که دید...

یا قرآن :دی
آقا بنده به پزشکان محترم احترام میذارم، خیلی هم دوستشون دارم، فقط اونا قبل از این که دکتر باشن پزشکن (خدا بگم صفورا چیکارت کنه با این سوال کردنت :دی).
خلاصه چاکرتیم دکترجان.

نازنین جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ب.ظ http://www.anti-boy-ghavi.blogsky.com

سلام
این دو-سه روزه با دوستام رفته بودیم شمال لپ تاپم هم برده بودم اما وقت نکردم بیام توی اینترنت چون اونجا وایرس هم نداشتم نتونستمسر بزنم باور کنهمین تازه از راه رسیدیم

سلام
خوش گذشت؟
خوشحالم که برگشتی.

آدمک شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ب.ظ http://konj.blogfa.com

خواهش میکنم. اشکالی نداره. بالاخره هر کس یه نظری داره. خوب نظر شمام اینه دیگه.موفق باشی.

ممنون :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد