نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

بزن به آب

 * دیدین میگن بزن به تخته که یارو چشم نخوره، حالا شما بزن به آب که من چشم بخورم شاید بشینم درس بخونم. اگه امروز نشسته بودم و خونده بودم، فصل ۳ تموم شده بود و رفته بودم فصل ۵ (فصل ۴ش در مورد منطق بولیه که من نمیخونم، چون به دردم نمیخوره)، ولی نخوندم، الان اسمایلی علی عبدالمالکی که میخونه پشیمونم، پشیمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــونم!.

 * از سر شب این بار دومه که دارم کتاب جبر فرالی رو دانلود میکنم، بار اول ۱۱ مگش تموم شده بود و فقط مونده بود ۳۰۰ کیلوبایت که برقا رفت، دوباره گذاشتم دانلود.

 * الان فقط از خدامه که دوباره شروع کنم، حالا که نه بگید یارو جوگیر شده، به خدا از درس‌هایی که نخوندم پشیمونم.

 * یادتون نره اینجا نظرتون رو بگید، تا وقتی که به اون موردی که منظور من هست اشاره نشه در موردش هیچی نمیگم.

 * من الان حالتم معمولی با روحیه نسبتا خوبه، افسرده نشدما ولی پشیمونم، پشیمـــــــــــــونم!

نظرات 2 + ارسال نظر
آرزو دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام ژشیمون ...
خوبی...؟بشین بخون که ژشیمون نشی..

موهتاد شدی آرزو به پ میگی ژ؟

فائزه سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ب.ظ http://mypositivepoints.blogsky.com/

سلام عزیز
مرسی اومدی پیشم و مرسی به خاطر شعر قشنگت
ببینم رشته ات چیه؟ isi دادن که کاری نداره. کجا می خونی
بهم بگو شاید بتونم کمکت کنم
بوس

سلام.
خواهش میکنم.
من ریاضی میخونم.
الان میام وبلاگتون برا توضیحات تکمیلی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد