نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

دانشگاه MIT و دانلود منابع علمی آن

 * موسسه فناوری ماساچوست (MIT) یکی از بهترین موسسات علمی دنیاست. من به شخصه خودم خیلی به این دانشگاه ارادت خاصی دارم (ولی نه در حد دانشگاه پرینستون).

 * این دانشگاه یه موسسه خصوصیه که در سال ۱۸۶۱ توسط ویلیام بارتون ایجاد شده، نزدیک به ۱۱ هزار نفر دانشجو داره و حدود ۱۰۰۰ نفر هیات علمی داره.

 * شعار این دانشگاه ذهن و بازو (Mens et Manus) و تا حالا ۷۵ بار محققان این دانشگاه تونستن جایزه جهانی نوبل بگیرن.

 * روی نقشه‌های گوگل شما میتونید دانشگاه MIT رو اینجا ببینید.

 * یکی از نویسندگان کتاب جبر خطی که الان من در حال خوندنشم هافمنه که هافمن (Kenneth Hoffman) هم استاد این دانشگاه بوده {کتاب Linear Algebra نشر شده در Prentice-Hall که در ایران توسط دکتر فرشید جمشیدی ترجمه و با نام جبر خطی توسط نشر دانشگاهی توزیع میشه}.

 * دانشگاه MIT بعضی از جزوه‌ها، سوالات امتحانی و دست‌نوشته‌ها رو در سایت خودش قرار داده (به منظور دانشگاه مجازی) که میتونید از اینجا بهش دست پیدا کنید. برای رشته ریاضی هم به اینجا برید. جالب اینه که این جزوه‌ها در بازار به فروش هم میرسن :)) {کلن ما استاد پول در آوردنیم :دی}.

 * برای خودم که الان دارم جبر خطی این دانشگاه رو میخونم دیدن بخش جبر خطیش خیلی جالب بود، استفاده از تکنولوژی‌های واقعن بروز در صفحه وبشون هم خیلی بهم حال داد. امیدوارم روزی بیاد که دانشگاهای ما هم اینطور بروز بشن.

 * الان با این پهنای باند ناقصم دارم فیلم Independence, Basis, and Dimension رو که الان دارم تو کتاب میخونم رو از اینجا دانلود میکنم.

 * نمیدونم چرا ولی یه استرس نشست تو جُونَم وقتی سایت این دانشگاه رو وارسی کردم، حس میکنم از اون چیزی هم که فکر میکردم بی سوادترم.گ

 * تیتر خدای جذب بازدید کننده از موتورهای جستجوِ :)).

نظرات 4 + ارسال نظر
حمید پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ب.ظ http://hamidahmadi.blogsky.com/

سلام ممنون که سر زدی این دانشگاه مال از ما بهترونه

سلام
یعنی دانشگاه پولیه؟

آرزو جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ق.ظ

ای بابا ... میثم بیخیال ... فعلا وقت هستا...

آخرش همیشه وقت کم میاریم :))

روزبه جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 ب.ظ http://amath.blogfa.com

سلام آره دکتر فراکتاله
برو اینجا بفیه اش رو هم ببین
http://www.miqel.com/index.html
این که نوشتی تقریبا هیچ هنری ندارم اصلا درست نیستا!
حداقل من که دارم از هنر شما استفاده میکنم.
قالب جدیدت هم زیباست
شاد باشی

سلام روزبه عزیز،
گالریش رو http://www.miqel.com/miqel_data/art/fractal_art_image_gallery.html واو!، مخصوصن این : Deep Complexity Fractal
ممنون بابت معرفی سایت.
بعد اینکه شما لطف داری، شرمنده می کنید بنده رو :).
ممنون به خاطر لطفت.

درویش چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:20 ب.ظ

فیلمها رو از کجا بخرمmsmohsensahraei2@gmail.com

راستش نمیدونم،
تو گوگل سرچ کنی فروشگاه‌های اینترنتی هستند که میفروشن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد