نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

تلاش برای ماندن

 * فیلمی که اینجا دانلود کرده بودم، برا دیدنش Real Player میخواد که من رو سیستم ندارم، رفتم از سایتش بگیرم، ایران رو تحریم کرده، به هر زور و زاری بود دورش زدم، حالا نسخه ۶۴ بیتی نداره، همون نسخه ۳۲ بیتی رو با کلک و فوت کردن نصب کردم، اجرا نمیشه، سورسش رو هم نذاشته که خودم کامپایل کنم، دقیقن الان این وسط موندم که چیکار کنم. تو مخازن دبیان هم نتونستم پیداش کنم.

 * دکتر خودم بین فیلم و لینوکس کدام را انتخاب می کند؟ {دیریدیدین برنامه امشب سینماهای تهران و شهرستان‌ها}.

 * بروزشده : Gnome MPlayer خودش میتونه این فیلم رو با صدا پخش کنه، کلا حکایت شده همون آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا میکرد!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد