نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

یه جوری

 * قرار بود شنبه میانترم جبرخطی داشته باشم، هیچی افتاد دوشنبه ۲۹ آذر. کلن احساس میکنم خیلی خیلی بیش از حد همه چه یه جوریه. اصن انگار خیلی نباید گیر داد، چه میدونم همینطور چیزی.

 * بعد گفتم که این دوگان مضاعف یه جوریه، امروز به دکتر افشین گفتم این یه جوریه، گفت یه جوری نیست، نامانوسه ((: بعد توضیحش این بود که «شما عادت کردی که این ترم پیوستگی یاد بگیری، سال بعد هم پیوستگی یاد بگیری، سال بعد بعد هم ... یعنی همه‌ش یاد گرفتی مودیفای کنی، یاد نگرفتی چیز جدید یاد بگیری، حالا اومدی یه چیز جدید یاد گرفتی میگی یه جوریه».

 * از اینجا نتیحه میگیریم که الان همه چی برا من نامانوسه، حالا غریبه که نیستی، این کلمه نامانوس هم برا من یه جوریه D:

نظرات 8 + ارسال نظر
آرزو پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:51 ب.ظ

بله دقیقا مثه این یادگیری سری فوریه و امثالش که کاملا یه چیز جدید و جذابِ که چون جدید نامانوسه ... واسه منم ...
آره دقیقا منم دارم به این نتیجه میرسم هرچی کمتر به چیزی گیر بدم بهتر اون کار خودش میره جلو ...
خوبی پسر ؟ نیستی ...
ماهم خوبیم ...:)

آرزو یه چیزی،
امشب همخونه‌ایم که علوم کامپیوتر میخونه به من گفت تو میدونی سری‌های فوریه چیه؟ گفتم راستش نه، بعد گفت که تو شبکه و اینا کاربرد داره (: مثه اینکه این موجودات چیزای جالبی هستنا.
بعد حافظ هم اتفاقا میگه که سخت گیرد جهان بر مردمان سخت‌کوش، به قول کرمونی‌ها بابا ولش کنین ((:
من خوبم، تو نیستی خو،
بعد هم ما خوبیم، هم ماه خوبه و هم همه چی خوبه :دی

بهار جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ق.ظ

وای چه خوبه که اینقد با استاد جوری که میری بهش میگش٬ بعد جواب دکتر هم خیلی باحال بوده

کلن این استاد خیلی خیلی باحاله، فرقی بین من و اون و اون یکی نداره (:
سنش فکر کنم حدود ۵۰ و خورده‌ای باشه ولی باور کن اندازه یه فرد ۲۰ ساله انرژی داره و باحاله، خدا حفظش کنه.

نهال جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:31 ب.ظ

آقا ترم تموم شد و شما داری میان ترم میدی ؟
نکنین این کاراو ...لابد حذفیم هست !؟وا مصیبتا ..مرد باش کامل امتحان بده ....مرد باش ..

تازه چی! هنوز افتاد ۲۹ آذر، یه هفته قبل از پایان‌ترم،
تازه پایان‌ترم هم کل کتابه (: خیلی خوش میگذره جدی :دی اگه بدونی نهال این ریاضی چطور من نامرد رو داره مرد میکنه ((:

آدمک شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ب.ظ http://konjj.blogfa.com

این عکسه رو خیلی دوست دارم. ولی باز هم ایهام داره که دکتر

ای بابا،
من قصدم کلارفیکشن بوده که

آدمک شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ب.ظ http://konjj.blogfa.com

خدا کنه همیشه حق به حق دار برسه.

خدا کنه

سارا یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ق.ظ http://paize-zendegi.blogsky.com

سلام خیلی وقت بود نیومده بدوم وبت۱ شرمنده دلم می خواست بیام ولی به دلایلی نمی شد!

این پست دوگان مضاعفت و خوندم هنگ کردم!
برای من نامانوس نبود اصلا گیرایی نداشت که بخوام ببینم مانوسه یا نه!
چه سخته درساتونااا!
یاد می گیری ولی تو!
راجب پست محرمت:
منم نصبت به امام حسین یه حس خاص و خیلی خوبی دارم! عاشق محرمم چون هرروز امام حسی و یادت میاد.
من دوسش دارم به خاطر آخرین موردی که نوشتی؛وایسادنش پای حقیقت.
ولی اصلا اهل نوحه و اینا نیستم!
چون به نظرم هیچ کدوم واقعیت و بیان نمی کنن برای اشک ریختن فقط اون با این داستاناشون می کشن!
البته این نظر شخصیم بدش!
چیه الان پیش خودت می گی نیو مده بلبل زبونی داره می کنه!!!
موفق باشی

سلام، سرافراز کردین سر زدین.

آVه اینا یه جوریه، اون قبلیا بهتر میشد باهاشون سر و کله زد ولی اینا نمیشه (:

بعد من نه نظر تو رو در مورد نوحه دارم و نه نظر خیلی‌هارو،‌یه چیزی وسط این دوتا رو قبول دارم.

نه بابا، مرسی که اومدین.

شاد باشید.

الدان یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ http://macloren.blogsky.com

خداحافظ
آنالیز رو حتما میفتم برم حذفش کنم جبر خطی هم نگرفتم انشاالله ترم بعد هرچی جبره ور میدارم
سلام

به سلامت.
بابا خر نشو بشین بخون، حذف کنی دوباره باید برش داری، نیست که خودش پاس شه، بشین بخون.

مرجان دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:52 ب.ظ

خود کلمه "یجوریه" هم برات یجوری نیست احیانا؟

اصن همه چی یه جوریه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد