نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

ماستدوغخیار

 * یه سوال برا من پیش اومده، این گسسته ۸تا قضیه بیشتر نداره، اونم من هر چی زور میزنم اثبات ۳تاش رو نمیتونم قورت بدم.

 * از طرفی حتی ۲۵صدم نمره رو هم نمیخوام به اختیار از دست بدم.

 * با عرض ارادت کامل به جناب دکتر بهروز قلی‌زاده ولی کتاب ایشون هم دقیقن مثل ماست‌دوغ‌خیار! خریت کردم کتاب گریمالدی رو نخریدم (یا حداقل از کتابخونه هم نگرفتم) حالا افتادم تو گــِــل.

 * وضعیت تا این حد بغرنجه که برای یکی از قضیه‌های کتاب مثال نقض پیدا کردم، ای خدا من به کی بگم این دردم رو؟!

 * حالا چیکار باید بکنم؟

نظرات 2 + ارسال نظر
مرجان جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:44 ب.ظ

چرا با استادت درمیون نمیذاری؟

رفتم پیشش ولی یه دختر روده دراز گیر داده بود بهش دیگه وقت نشد، بنده‌خدا استاد گفت مطرح کن ولی داشت تعارف میکرد چون کار داشت، دیگه من گفتم بعدن مزاحم میشم، دیگه هم وقت نشد.

آدمک جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:04 ب.ظ http://konjj.blogfa.com

۱- یادم افتاد من هم وقتی برای امتحان بزرگ درس میخوندم کلی تناقض از تو کتاب درآورده بودم که به نویسنده کتاب ایمیل کنم! ولی بعد امتحان دیگه همت نکردم.
۲- ما میگیم آب دوغ خیار. ماست دوغ خیار برام جالب و جدید بود!

۱. خب گراف چیزی نیست که من بتونم از توش تناقض در بیارم، مخصوصن این قضایای اساسی رو، مطمئنا من دارم یه جایی اشتباه میکنم، اگه مطمئن بودم که آی اس آی میدادم
۲. فکر کنم ما هم همینو میگیم، ولی خب اینجا احتمالا من به ذهنم نرسیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد