نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

دانشگاه آزاد کابل

 * گفته بودم که من ارشد آزمایشی امتحان دادم (+)، بعد همین الان نتایجش رفت روی سایت و رتبه درخشان من معلوم شد (:

 * به ترتیب 5628، 5816، 5605 برای گرایش‌های اول، دوم و چهارم، سوم.

 * زبان عمومی 13.33 درصد، ریاضی عمومی 1.11 درصد، معادلات 8 درصد، آمار و توابع و جبر1 سفید، آنالیز یک 13.33 درصد، آنالیز دو و آنالیز عددی یک سفید، جبر خطی 13.33 .

 * هیچی دیگه، میخوام برم دانشگاه آزاد کابل، ریاضی بخونم (:

نظرات 9 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:49 ب.ظ

منم میام
3500

بزن بریم

هانیه پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ب.ظ http://roozi.blogsky.com/

امیدتونو از دست ندینا..مزارشریف قبولین

دیگه حداقل پیام نور کراچی که قبولم دیگه؟

همسایه جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ب.ظ http://hamsaaye.blogfa.com/

..؟؟ جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:30 ب.ظ

یه جا برا منم نگه دارین
دیگه بهتر از اونجا گیرم نمیاد

اوهع!
حاجی ما رو باش!
همه دارن رو قبولی شریف شما حساب میکنن!، دیگه خواهشا خودتون رو به در و دیوار نزنید که شکست نفسی اینجا جایی نداره

...؟؟ جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ب.ظ

من اگه بخاری ازم بلند میشد اوضاع کنکور کارشناسیم این نبود
تستی خیلی سخته

کارشناسی فرق میکنه،
خیلی هم فرق میکنه.
ولی نکته‌ای که هست اینه که شما تو دانشگاه درس میخونید، دوم اینکه معدلتون خیلی خوبه و سوم اینکه من مطمئنم که اینطوره.

تو سخت بودن تستی قبول دارم، خدایی اصلن کار پوچی هم هست!

مدیر یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:03 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

چرا دعوا میکنین؟به امید دیدار در کالیفرنیا

باور کن با این وضعی که من دارم باید برم همینجاها!
هیچی درس نمیخونم برا کنکور

...؟؟ دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ق.ظ

یه سوال:شما ارشد هم میخواین ریاضی بخونید؟؟چه جالب!!

بله بله،
ریاضی یه دنیاییه که تازه دارم می‌فهمم چیه،
نکنه شما میخواین ادامه ندین این رشته رو؟

..؟؟ دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:13 ب.ظ

نمیدونم

من میدونم که شما میخواید ریاضی بخونید،
من میدونم ((:

اسمایلی تلقین و بدبخت کردن یه نفر دیگه

...؟؟ چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ

منم میدونم هیچ چیز به غیر از ریاضی قبول نمیشم من میدونم

نه اتفاقا!
بخواین میتونین مثلا صنایع (مهندسی گلابی :دی) بخونین!
مهم اینه که علاقه بردار هادیش به کدوم طرف باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد